יום ראשון, 1 בספטמבר 2013

סדר שלבי האיפור המומלץ - להדפיס ולשמור!


האם יש לכן שגרת איפור קבועה? באיפור הפנים רצוי
שיהיה לכן סדר מסוים על מנת למקסם את אפקט החלת
האיפור כך שהוא יישאר במקומו ולא יימרח. להלן סדר
שלבי החלת האיפור המומלץ ע"י מאפרים מקצועיים.




שגרת האיפור שלי, אותה אני מנסה לאמץ לאחרונה, די מייאשת - אני מתאפרת,
הורסת, מנקה את הפנים ומתחילה מחדש.
אז לא עוד! על שלבי האיפור הנ"ל מספרים המאפרים של Petra Nemcova,
Bella Thorne, Emma Roberts ו- Cameron Diaz.


לשמירת האיפור רענן ועמיד לשעות ארוכות, השתמשו בספריי מקבע
בסוף תהליך האיפור. אני משתמשת בספריי של Ofra (מייקאפ פיקסר)
והוא עושה עבודה מעולה! ברשת תמצאו המלצות על סוגים נוספים.

למאמר המקור בשפה האנגלית מאתר totalbeauty.com


2 תגובות:

  1. מאמר מעולה ומאוד נכון לדעתי. אני תמיד אוהבת להתחיל עם איפור עיניים ואת המייקאפ לשמור לסוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה נטלי. הפידבק שלך מרגיע אותי.

      מחק