יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

ספוגית "הביוטי בלנדר" של ביוטיקאר - כן או לא?


ספוגיות להנחת מייק-אפ אהובות עלי במיוחד כי הן מעולות
לעור בוגר, ויחד עם המייק-אפ הנכון גם נותנות את התוצאה
הטובה ביותר. ספוגית הביוטי בלנדר היא המוצלחת ביותר
לדעתי והיום ניתן לרכוש אותה גם בארץ (קישור למטה).




לספוגית ה- Beauty Blender תמצאו מבחר חיקויים או ספוגיות דומות דומות,
חלקם טובים וחלקם לא. בביוטי-קאר נמכרת ספוגית דומה Beauty HD Sponge
במחיר של 9.90 ש"ח.


Beauty HD Sponge לפני הרטבה, גדולה מעט יותר מה- Beauty Blender,
קשה ודחוסה יותר.


שתיהן מכפילות את גודלן לאחר הרטבה וסחיטה, כאשר הספוגית של ביוטיקאר
נשארת קשה, דחוסה וספוגה יותר מהביוטי-בלנדר.

הנחת המייקאפ נעימה יותר עם הביוטי-בלנדר וקל לפזר אותו על הפנים,
כאשר עם ספוגית ביוטיקאר התחושה היא של מעין קיבוע או הדבקה של
המייקאפ, והפיזור על הפנים הוא יותר של המים שנותרו ופחות של המייקאפ.
ייתכן והוספת כמות גדולה יותר של מייקאפ לספוגית ביוטי-קאר תביא לתוצאה
טובה יותר, אך הרעיון לא קסם לי במיוחד. מעדיפה לוותר על הספוגית.


אני עדיין בעד ספוגיות הסיליקון המשולשות של ביוטי-קאר,  מחיר הספוגיות זול
ואף ניתן להשתמש בהן שוב לאחר שטיפה.
משרים את הספוגיות למשך כשעה בקערת מים חמימים עם אבקת כביסה ליד.
משפשפים היטב עד ששארית החומר שנותרה בהן יוצאת. במידת הצורך, משרים
שוב עם מים נקיים ואבקת כביסה ליד.


שוטפים היטב, סוחטים ומייבשים. כל המייקאפ יוצא לגמרי בהשרייה ולכל היותר
יוותרו מעט כתמים צהובים על הספוגית, אך היא נקייה וטובה לשימוש.


אם בכל זאת חשקה נפשכן בביוטי בלנדר, ניתן לרכוש אותה באתר הישראלי
Face and Body או באתר MakeupGeekממנו רכשתי במחיר זול יותר.

אתם מוזמנים להמשיך ולעקוב אחרי בפייסבוק או באינסטגרם ואם אינכם רוצים
לפספס פוסטים, ניתן להירשם לקבלת עדכונים בדוא"ל.



4 תגובות:

  1. אני ממש מפחדת ממוצרים של ביוטי קר, מרגיש לי זול מדי, אבל מצד שני הספוגית כן נראת מוצלחת! בהחלט סיקרנת אותי :)

    peachplz.blogspot.co.il

    השבמחק
  2. דווקא לא התלהבתי ממנה, אבל כן אוהבת את ספוגיות הסיליקון המשולשות שלהם (ללא לטקס).

    השבמחק
  3. קשה לי עם ספוגיות משום מה...מרגיש לי לא נקי ושאני לא מצליחה לנקות אותם כמו שצריך. אני בטוחה שזה יותר בעיה אצלי מאשר עם הספוגית. אחה סקירה!

    השבמחק
  4. בגדול לא סומכת על ספוגיות בכלל, מרגיש לי כבד על העור יחד עם כל המייקאפ...ואם כבר - אז לדבוק בביוטי בלנדר או במירקל קומפלקשיין ספונג' של ריל טכניקס. אף פעם לא נמשכתי לנסות דברים מביוטיקר...

    השבמחק