יום חמישי, 11 בדצמבר 2014

Makeup Geek - רכישת צלליות במבצע נובמבר 2014


בכל פעם שבא לי להיכנס לחנות Mac ולרכוש צלליות אני נזכרת
ב- MakeupGeek ושם אני נעצרת. לאחרונה אני קוראת יותר
ויותר המלצות מבלוגריות ישראליות  שחושבות כמוני על המותג, 
אז במבצע נדיר של 10% הנחה באתר רכשתי עוד 10 צלליות.




באתר MakeupGeek תמצאו מבחר מדריכי וידאו, סקירות והמלצות שונות.
מחיר כל יחידת צללית בפאן הוא 5.99 $ (לפני הנחה) והמשלוח 9.00 $.
ניתן לרכוש את הצלליות הללו גם באריזת קופסה במחיר 7.99 $ ליחידה.
תשלום בכרטיס אשראי או ב- PayPal. המשלוח הגיע אלי לאחר כ-20 יום.



להלן הנבחרת שלי ברכישה זו:

Makeup Geek Eyeshadow Pan - Galaxy
צללית בגוון אפור מטאלי.

Makeup Geek Eyeshadow Pan - Vanilla Bean
צללית שימר להארות בגוון מישמש-בז.
גוון נייטראלי, חלקו בגימור מט עם ברק קל שבקלים.
צללית בגוון ורוד בינוני מאט.

צללית שימר בגוון ירוק תפוח עם נצנצים של זהב.

Makeup Geek Eyeshadow Pan - Ocean Breeze
צללית מטאלית בגוון כחול-ירוק עמוק.

Makeup Geek Eyeshadow Pan - Purely Naked
צללית שימר בגוון שיזוף (Tan) למראה רך. 

Makeup Geek Eyeshadow Pan - Bling
צללית מטאלית בגוון שנהב עם מראה חלבי חם. נותן מראה של יהלומים לבנים בעיניים.

Makeup Geek Eyeshadow Pan - Bitten
צללית מאט בגוון אדום-חום עמוק.

Makeup Geek Eyeshadow Pan - Taupe Notch
צללית שימר בגוון אפור-חום (Taupe).

צללית שימר בגוון ורוד חיוור נוצץ.

צילומי הצלליות והסווטצ'ים עם פלאש:


צילום הצלליות באור יום:


כמו תמיד, ממליצה בחום לרכוש ולהשתמש בצלליות המדהימות של
מייקאפ-גיק. כאמור, אני אמשיך ביצירת האוסף שלי...
לקריאת פוסטים ורכישות נוספות מ- Makeup Geek - כאן.

אתם מוזמנים להמשיך  ולעקוב אחרי גם בפייסבוק או באינסטגרם
ניתן גם להירשם לקבלת עדכונים בדוא"ל. 

ביי בינתיים, נשיקות!!!!



2 תגובות:

  1. תתחדשי!! ונילה בין וסינדרלה מהממות בעיניי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. אני ממש אוהבת את הצלליות ולמרות שאני לא ממש מצליחה להגיע לכולן, אני משתוקקת לעוד ועוד צלליות באוסף....

      מחק