יום שני, 19 בינואר 2015

eBay - סקירת פלטת צבעי שמן שימושית


אחד המוצרים היותר דרושים בקורס Master Special Effects אלו צבעי השמן
הנקראים גם מייקאפ צבעוני. מחירם גבוה כמו כל מוצר אפקטים אחר ואני רכשתי 
את הצבעים שלי לקורס מחנות Red New-York ואף כתבתי עליהם כאן. לקראת 
סיום הקורס גיליתי פלטת צבעי שמן קטנה ומגניבה במקום מפתיע ביותר. 




כשראיתי את הפלטה הזו בידיו של אחד המורים בקורס, ידעתי שאלו הצבעים
שאני רוצה אצלי בתיק. למעשה, כולן בכיתה רצו את הפלטה הזו. בתגובה לשאלתנו -
הפלטה נרכשה באיביי.




O.K!!!
אם המורה משתמש, למה לא אני?! בעצם, למה לא כל תלמיד/ה אחרת בקורס? 
נכון, המוצר מגיע מסין, ולא הייתי משתמשת במוצר באופן מקצועי על לקוחות, אך שימוש במהלך הקורס לא יכול לגרום לנזק כלשהו (כמובן, זו דעתי האישית). 
ברור שמיהרתי לחפש את המוצר ולרכוש אותו.

להלן הקישור:

Face&Body Paint Oil Painting Art Make Up Set Halloween Party Fancy Dress 12Color

הפלטה עשויה מפלסטיק קשיח (ושביר), אורכה של הפלטה 15 ס"מ ורוחבה 5.5 ס"מ .
בפלטה 12 צבעי שמן: שחור, ירוק, כחול, אדום, לבן, כסף, חום, צהוב, ורוד פוקסיה, תכלת, ורוד, זהב.
מחירה  52 ש"ח, המשלוח חינם והוא הגיע לאחר חודש.
הצבעים מאוד מאוד פיגמנטים, עמידים ונמרחים בקלות רבה. והיא לגמרי הפלטה
שתחסוך לכם מקום בתיק וכסף.

סווטשים:

אני חושבת שהפלטה הזו נהדרת למטרת הקורס. יש מצב שתצטרכו לרכוש צבע
שמן לבן נוסף, כי הוא הצבע הכי שימושי, ואותו תוכלו לרכוש בחנות Red New-
York במחיר של 25 ש"ח (פרטים בקישור למעלה).
במידה ואתם מזמינים את הפלטה חפשו גם מברשות מתאימות כמו אלו לדוגמא,
או אחרים אשר תוכלו למצוא בתיבת החיפוש.

כדאי לדעת כי מכחולים ומברשות בהם אתם משתמשים לצבעי שמן אין
לשטוף עם מים. אחד המוצרים הטובים לניקוי מברשות אלו הוא מוצר קרמי
הנקרא Cold Craem. לא חשוב מאיזו חברה/ מותג ולכן אפשר לרכוש
באיביי מוצר כפי שאני רכשתי ובמחיר זול - Garnier Nourishing Cold Cream.



פוסטים קשורים בקטגוריה "אפקטים".  

עד כאן לפעם זו....

אתם מוזמנים להמשיך ולעקוב אחרי גם בפייסבוק או באינסטגרם
ניתן גם להירשם לקבלת עדכונים בדוא"ל. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה