יום רביעי, 11 במרץ 2015

דובי פריגר - סדנת בסיס ציורי פנים


במהלך כל תקופת לימודי האיפור שלי זכיתי רק באינפורמציה בסיסית 
מאוד בתחום ציורי הפנים. תחום שמאוד מעניין אותי ובמידה מסוימת
מעיר בי את כל החושים. לכן, קפצתי על ההזדמנות והצטרפתי לקבוצה
'סדנה עם דובי פריגר', אשר יצרה המאפרת בניטה מגר (תבורכי!).



דובי פריגר הוא אמן ציורי פנים וגוף אשר התחיל לעסוק בתחום בגיל 26.
הוא עבד בתאטרון באנגליה ורק אז התחיל ללמוד איפור, המשיך לעבוד בכמה
תאטראות שונות והפך למומחה ביצירת דמויות. 
כשחזר לארץ בשנת 2006, זכה במקום הראשון בתחרות ציורי גוף. 
הוא לימד מספר שנים ציורי פנים בארץ, אבל מספר השיעורים המוקדש לנושא
אינו מספיק ועל כך, גם אני יכולה להעיד, כי בקורס שלי הוקדש לנושא שיעור
אחד בלבד.

הסטודיו של דובי ממוקם בהר אדר (חנייה יש בשפע) עמוס "מכל טוב". 
תמונות, צבעים ומברשות, קיר השראה מדהים, פאות, אביזרים, ספרים ועוד.
בלתי אפשרי שלא להסתובב ולהסתכל על כל פריט ומוצר, לגעת ולרצות... 
ולחלום.


אצלי זה לא סתם חלום של רגע, אני חולמת את זה כבר 25 שנה. מה עשיתי 
עם זה עד היום? הלכתי לקורס ציור, למדתי את הטכניקות אבל גיליתי שאין 
לי את הכישרון ופשוט ויתרתי. 
עם סיום לימודי הקורסים השונים באיפור, נפלה בחיקי ההזדמנות לממש את 
החלום, אולי קצת אחרת, אבל עדיין סוג של "ציור". כן, יש לי הרבה מה
ללמוד ובעיקר לתרגל, אך נראה שיש בי משהו נוסף שלא היה שם בעבר.


ניסיון ראשון שלי אחרי הסדנה

דובי, אמן מוכשר, בעל חוש הומור וג'נטלמן אמיתי, אחד האנשים החרוצים,
היצירתיים ומלאי ההשראה שזכיתי להכיר. דובי אירח אותנו עם כיבוד ושתייה, 
ענה על כל שאלה שהועלתה והשרה אוירה נעימה ונינוחה. 
היה ממש כייף!



מה בסדנא?
  • סוגי מברשות/ מכחולים וספוגיות לציור.
  • צבעים מומלצים וצורת השימוש בהם.
  • טיפים (המון) וטכניקות ציור.
  • המלצות על ספרים לציור בשלבים.
  • ציור עם Spilt Cakes.
  • הדגמות ציור: פרפר, נמר, ארנבת, מסכה, פרחים וציור פנטזיה.
למעשה, סדנה זו נותנת את הכלים להתחלת העבודה בציורי פנים. 
היתר תלוי בגורמים אחרים כמו, כשרון, תשוקה לתחום, תרגול וידע
שאני מתכוונת לפתח ולהמשיך ללמוד בסדנה פרטית.



ספרים מומלצים:
  • Fast Forward Festival Faces - Mark Reid and Friends
  • Fun Face Painting - Ideas for kids - Nick & Brian Wolfe
  • Extreme Face Painting - Nick & Brian Wolfe
  • Wolfe Brothers Step by Step Cheat Book 2 - Horror
  • Wolfe Brothers Step by Step Cheat Book 3 - Animals
את הספרים ניתן למצוא באיביי, אמזון או באתרים למכירת צבעים ומוצרי
אפקטים. אני כבר רכשתי 3 ספרים והם בדרכם אלי.


הסדנאות  שדובי פריגר מעביר הן ברמות שונות, קבוצתיות או אישיות (1 על 1).
הסדנה בה השתתפתי היא סדנת בסיס לציורי פנים של 3 שעות, הכוללת
הדגמות בלבד (ללא תרגולים). יחד איתי בקבוצה השתתפו עוד 7 אנשים
מדהימים שהיה לי העונג להכיר.



לסיכום, הסדנה הזו מתאימה לכל אחד ואחת שיש להם מעט ידע באיפור.
עבורי זו הייתה חוויה ותענוג להכיר וללמוד קצת מהאיש שאני עוקבת אחרי 
עבודותיו באדיקות רבה מזה זמן רב. הסדנאות האישיות מותאמות לרמה
ולצרכיו של המשתתף, בין אם ציורי פנים, גוף או אפקטים.
תוכלו ליצור קשר עם דובי באמצעות האתר או בהודעה פרטית בפייסבוק.







תגובה 1:

  1. יואו איזה כיף!!! משום מה ציורי פנים מרתיעים אותי חחחח (זה אומר שאני חייבת ללמוד דחוף!!)

    השבמחק