יום שלישי, 30 ביולי 2013

ג'קטים ובלייזרים - מכינים את מלתחת סתיו-חורף בעונת הקיץ


ג'קטים, בלייזרים ומעילים - מאז ומתמיד היו "המחלה שלי". 
אני מצליחה לעמוד בפיתוי כשהמחירים גבוהים, אך כאשר
המחירים צונחים אני רוכשת בהנאה גדולה. ניתן למצוא 
ג'קטים מדהימים ובאיכות מעולה בארץ - במחירי מציאה!




אני מאוד אוהבת לשמור תמונות (Pinterest) של בגדים עם ה- Look האהוב 
עלי ולחפש אח"כ פריטים דומים לאלו המופיעים באותן תמונות.

כשנתקלתי בתמונה הזו התאהבתי בג'קט ובצבע המהמם שלו (כחול רוייאל).



ידעתי שלא יהיה פשוט למצוא משהו דומה ובטח לא בצבע הזה, אבל זה ישב
לי בזיכרון. לפני כחודשיים, מצאתי ג'קט דומה בחנות TwentyFoursSven
(סניף ירושלים, קניון מלחה) במחיר מבצע של 100 ש"ח.


הג'קט שרכשתי ב- TwentyFoursSven

הג'קט קיים גם בצבע לבן וייתכן שתוכלו למצוא אותו באחת החנויות או 
בחנויות העודפים: בילו סנטר וקניון סיטי סנטר (חיפה). פריטים רבים
נוספים של TwentyFoursSven תוכלו למצוא בחנות העודפים של רנואר
(קיימת חלוקה פנימית בחנות) הנמצאת בקניון העודפים אור יהודה -
רח' אליהו סעדון 120, טלפון 03-6958539.

אם אתן מעוניינות לבדוק טלפונית, להלן הפרטים על התווית:
ג'קט וופל, צבע 23 כחול רוייאל 7231000 (מחיר מקורי 299.90).



ג'קט שחור הוא פריט חובה לכל אחת (לי יש כמה ג'קטים שונים) כי הוא צבע
נייטרלי ומתאים כמעט לכל לוק.

את הג'קט (וופל) השחור האחרון שלי רכשתי בקסטרו במחיר מבצע של 99 ש"ח 
(והוא כל כך מוצלח שחזרתי ורכשתי אחד נוסף). ג'קט מחויט ועשוי כהלכה עם
בטנה שחורה, אשר נראה נפלא על הגוף בלבוש ספורטיבי או אלגנטי.

לבדיקה טלפונית להלן הפרטים על התווית:
קוד מוצר 7297468975916 Black (מחיר מקורי 299 ש"ח).


הג'קט אשר רכשתי ב- Castro
בקסטרו תמצאו גם עכשיו (סוף עונה) מבחר ג'קטים ובלייזרים במחיר
של 99 ש"ח. שווה ביקור בחנויות!

ג'קטים יפים ואיכותיים במחירים "שווים" (אשר ממשיכים לצנוח), 
תוכלו למצוא גם בזארה, מנגו ופול אנד בר. המחירים נעים מסכום 
של 99 ש"ח - 300 ש"ח.

באתר asos תמצאו מבחר גדול של מעילים וג'קטים בסייל מטורף!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה