יום רביעי, 17 ביולי 2013

Passion and Fashion - למצוא את הלוק שאני אוהבת


הפרסום הראשון שלי בבלוג הוא גם סיפור התחלת הרומן
המתמשך שלי עם אופנה, איפור ויופי בכלל. הלבוש שלי היה
תמיד ספורטיבי והאיפור - מאוד בסיסי. כל זה השתנה בשנה
האחרונה והתחיל בהיכרות שלי עם Pinterest.




למי שאינה מכירה, Pinterest היא רשת חברתית לתמונות וסרטוני וידאו
המחולקת לקטגוריות שונות ומאפשרת הצמדת תמונות מהרשת או 
ממשתמשים אחרים. החשבון שלי נפתח בעיקר כדי להכיר ולכתוב סקירה
בנושא האפליקציה למכשירי iOS בבלוג Let's go App.

לימים התחלתי להציץ בקטגוריות השונות וביניהן מצאתי את קטגוריית האופנה
לנשים. הצמדת התמונות הייתה בלתי נמנעת ועם הזמן גיליתי שאני לומדת רבות 
על סגנונות הלבוש השונים כמו אפשרויות שילוב צבעים, אביזרים, נעליים,תכשיטים,
רעיונות שימושיים ועוד. התאהבתי!
בכל יום אני נכנסת לאתר ושומרת לי עוד ועוד תמונות יפות ומשתמשת בהן כדי
ליצור משהו אחר גם בלבוש שלי. אני מסתובבת הרבה מאוד בחנויות השונות
ומחפשת פריטים דומים לאלו שאהבתי.
המלתחה שלי השתנתה ללא הכר בשנה האחרונה, והמראה הכללי הפך לספורט/
אלגנט וכולל גם נעלי עקב, מהם נמנעתי עד אז.

באתר Pinterest (כאן גם תוכלו להירשם) יצרתי לוחות בהתאמה אישית 
ולשם אני מצמידה את התמונות המתאימות: אופנה, איפור ואחרים.


כשאני מוצאת לוק שמוצא חן בעיני, אני מחפשת בחנויות משהו דומה (או זהה
אם קיים). לדוגמא, הז'קט "הצבאי" הוא פריט שהיה חסר לי להשלמת הלוק 
המסוים הזה (ראו תמונות).
מצאתי אותו בסוף עונת החורף (הקודמת) בחנות H&M במחיר של 100 ש"ח.
אחד מהג'קטים המגניבים והמוצלחים שלי.


ג'קט צבאי מרשת חנויות H&M


כל זה אינו אומר שהפכתי להיות חולת אופנה או מומחית לאופנה.
המלתחה שלי מורכבת מהרבה פריטים קלסיים שתמיד יהיו אפנתיים.
אני רוכשת רק את הפריטים החסרים והעיקריים למראה אותו אני אוהבת.
וכך, ג'קט כזה יכול לשמש אתכן בשילוב מכנסים, שמלות וחצאיות. הנעליים
יכולות להיות ספורטיביות, שטוחות או עם עקב.
אם אתן מאמצות לוק של מישהי אחרת, בחרו במישהי אשר דומה במבנה
הגוף לזה שלכן משום שלא כל דבר שנראה טוב בתמונה ייראה טוב גם עליכן.
מומלץ לקרוא את הכתבה  - טעויות הלבוש של הישראליות.

התמונות שהצמדתי ב- Pinterest עוזרות לי מאוד בזמנים של "אוף, מה אני
אלבש היום?"... אני מציצה בתמונות ומוצאת מיד רעיון לשילוב הפריטים
השונים שלי, בסגנון ובלוק שהכי קורץ לי (מומלץ לנסות!)

אתן מוזמנות לעקוב אחרי ב- Pinterest (ניתן לעקוב גם אחרי לוחות בודדים
לבחירתכן) או ליצור לעצמכן את לוחות ההצמדה עפ"י טעמכן האישי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה