יום רביעי, 14 באוגוסט 2013

Blush Professional - סקירת מוצרים


Blush Professional היא חברה המספקת מוצרי איפור ומברשות
משיער סינטטי ובמחירים סבירים. עיקר מוצרי החברה מבוסס על
פלטות עם מגוון צבעים של צלליות, ליפגלוסים, קונסילרים וסמקים.
הפלטות הגדולות של החברה זמינות ב- 88 או 120 צלליות צבע.




בפלטות תמצאו תערובת של גווני מאט ושימר המאפשר שילובים וערבוב גוונים
בהתאמה אישית. מברשות האיפור נמכרות בסטים קטנים, יחידות או סט שלם.
סיבי המברשות עשוי משיער בעלי חיים וסינטטי (לא ניסיתי, לא בדקתי וגם לא
אעשה זאת בעתיד).

להלן הרכישה שלי:

Blush Professional 28 Colour Neutral Eyeshadow Palette - מחיר £8.33.
פלטת 28 צלליות בגוונים ניטרליים ובסיסיים - גוונים בהירים, גוונים חומים, זהב,
ברונזה, שחור, בז' ואחרים.
צפו בסרטון הסקירה של Blush Professional.


רמת הפיגמנט טובה אך צריך לעבוד עם האבקה לאט ובזהירות כי היא
מתפזרת גם במקומות שלא הנחתם אותה (או שהיד שלי רעדה?).
אחלה פלטה, יש בה את כל הגוונים הבסיסיים ותמיד תמצאו בה שימוש,
ובמחיר הזה - היא שווה!

פלטת 15 גוונים של קונסילר. הפלטה קטנה יותר משתי הפלטות האחרות
(כמעט בחצי). היא מכילה גם את הקונסילרים להסתרת פיגמנטציה, עור
אדמומי וכד'.
צפו בסרטון הסקירה של Blush Professional.
פלטת הקונסילרים שלי הוא פוסט שכתבה תום-בר עמר אודות פלטה דומה
ולא ממותגת שנרכשה באיביי. הפוסט כולל מדריך וידאו להצללות רטובות,
בשימוש הפלטה.



היתרון של פלטה זו הוא האפשרות לערבב גוונים וליצור את הגוון שהכי
מתאים לגוון העור שלכם.
החיסרון - רמת הכיסוי נמוכה בחלק מהגוונים, הם שומניים מדי ומותירים ברק
באזורי הכיסוי. אם אתן מחליטות לאמץ פלטה זו, מומלץ להניח את המייקאפ
לאחר השימוש בקונסילר ו/או להשתמש בפודרה.

פלטת 32 גוונים של ליפגלוס בגווני חום, ורוד, אדום וכתום.
צפו בסרטון הסקירה של Blush Professional.


יופי של צבעים ואפשרויות שילוב. יש בפלטה צבעים שלא הייתי רוכשת
בנפרד וגיליתי שהם גם מתאימים לי. הליפגלוסים יבשים מדי (לפחות עבורי)
וצריך למרוח כמה שכבות על מנת לראות תוצאות, אבל לפחות הם לא נוזלים
מחוץ לשפתיים. אם אחליט להשתמש בהם, יהיה עלי למרוח לחות לפני ואולי
להוסיף גלוס שקוף מעל. מריחת הליפגלוס הלבן על ליפגלוס אחר, משנה את
הגוון שלו.

הערה: אני רכשתי את המוצרים הללו מאתר אמזון, בחנות Blush Cosmetics
והמחיר גבוה יותר. את המוצרים קיבלתי כעבור 9 ימים ארוזים היטב.
באתר החברה תוכלו לרכוש במחיר נמוך יותר, להשתמש בקוד הנחה אם יש 
לכם, ולשלם עבור המשלוח מחיר נמוך מעט מאמזון.

האם אתן מכירות את האתר והמוצרים? האם רכשתם מוצרים?
ספרו לי בתגובות מה אהבתן ומה לא.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה