יום שלישי, 27 באוגוסט 2013

סקירת מוצרי איפור וטיפוח מאתר Love Cosmetics


Love Cosmetics הוא אתר אינטרנטי לרכישת איפור ומוצרי 
טיפוח במחירים זולים של חברות קוסמטיקה ידועות כמו Mac,
Chanel,Clarins ואחרות. לאחרונה רכשתי באתר מספר
מוצרים במחירים ממש שווים ולהלן ההתרשמות שלי.




את כל הפרטים אודות אתר Love Cosmetics תמצאו בסקירה כאן.

להלן המוצרים וההתרשמות:



סומק קרמי מדהים - Plum 4. החומר מתמזג עם עור הפנים (עם או בלי
מייקאפ) ונראה כמו סומק טבעי. מאוד מוצלח! יש לשים מעט חומר על
האצבעות או המברשת (אני משתמשת ב- Stippling של רילטכניק),
למרוח בעדינות (נמרח בקלות) ולהוסיף במידה וצריך.

Benefit Sheer Lipstick - Hollywood Roll - מחיר 12.05$. 


הליפסטיק בגוון ורוד בהיר אבל לא שקוף, לח מאוד, מבריק וכמעט גלוסי.
אין הרבה מה לומר, אם הצבע מתאים לכן, אתן תאהבו אותו מאוד.


Urban Decay Surreal Skin Liquid Makeup - Vision - מחיר 9.47$. 



מייקאפ נוזלי, כמות של 45 מ"ל בבקבוק הסגול, המעוצב והידוע. אני באופן
אישי לא אוהבת את בקבוק הלחיצה הזה, הוא לא נוח ואף פעם אני לא יודעת
כמה חומר יצא מהבקבוק (לפי מצב הרוח שלו?).
הצבע שרכשתי (Vision) מעט כהה לעור הפנים שלי, כבר בזמן המריחה
רציתי להסיר אותו. הרגשתי שהוא לא מתפזר באופן אחיד, אך הוא גם אינו
מתייבש מהר ולכן המשכתי למרוח (עוד ועוד) בעזרת המברשת.
בסופו של דבר, זה הסתדר ואפילו נראה לא רע. קצת כבד מדי לטעמי, אני
מעדיפה מייקאפ קליל. לא סביר שארכוש אותו שוב.

להלן טבלת הצבעים במידה ותרצו לרכוש את המייקאפ:



Revlon Pinch Me Sheer Gel Blush - 310 Cheeky Cherry - מחיר 3.79$.


סומק נוזלי בכמות 13 מ"ל אותו ניתן למרוח עם האצבעות או במברשת.
אני מניחה את הסומק עם מברשת Stippling Brush של Real Techniques
(טיפה מהחומר מספיקה לשתי הלחיים). במיכל ישנה משאבת לחיצה, הסומק
נמרח בקלות ואינו מתייבש מהר, כך שתוכלו לעבוד עליו עד שתהיו מרוצים
מהתוצאה. עם החומר הנוזלי יוצאים גם גבשושי צבע (להערכתי חומר שיתייבש)
אשר מתפרקים בעת המריחה, לכן חשוב לא לשים הרבה חומר.
במידה ואתן מודאגות מהצבע האדום במיכל, הצבע הסופי הוא ורוד ונראה
ממש כסומק טבעי!


הערה: בין שני הסמקים שהזכרתי בסקירה זו, הסומק הקרמי של אליזבת
ארדן "לוקח בגדול"!

עד כאן, להתראות בסקירה הבאה!