יום חמישי, 10 ביולי 2014

קבוצת ההחלפות "גלוס" - המציאות השוות שלי


לא כל מוצר או פריט איפור אני רוכשת מהחנות/ אתר, לפעמים אני
מוצאת מציאות שוות מחברות קבוצת "גלוס - החלפות" בפייסבוק
אם בהחלפה או ברכישה. ישנם מוצרים שאני ממש אוהבת ופשוט
רוצה לספר לכם, ובאותה הזדמנות להמליץ לכם להצטרף - שווה!!!



אודות הקבוצה המדהימה הזו כבר כתבתי בעבר כאן והיא הפכה להיות
אחת הקבוצות האהובות עלי. שיטוט בקבוצה זה כמו לחפש מציאות בכל
אתרי הקניות, ואני נהנית מתחושת ההפתעה כשאני מוצאת משהו שאני
ממש רוצה. תחושת אכזבה אני מרגישה כאשר אני רואה מוצר שרכשתי
לאחרונה במחיר מלא כשיכולתי לרכוש אותו בחצי מחיר או להחליף
במוצר אחר שלי.

להלן המוצרים שרכשתי / החלפתי בקבוצה:

Stila Sun bronzing powder גוון 02 - ברונזר של סטילה מומלץ עי" Edenable
נרכש בקבוצה תמורת 35 ש"ח וניתן לרכישה בסטרוברי - כאן.
Stila Sun bronzing מצליח לתת את הגוון הנכון עם רמז לשיזוף מאוד אמין,
והשימר העדין מוסיף קצת השתקפות של אור על הפנים.
הוא אינו כתום, הוא פיגמנטי אך ניתן לבנות אותו בשלבים ולטשטש בקלות מבלי
שישאיר כתמים על העור, הוא מגיע באריזה קומפקטית הכוללת מראה.
הברונזר מחזיק מעמד יום שלם למרות שהבחנתי בדהייה קלה ככל שעברו השעות.
הוא קיים בשני גוונים, כאשר הגוון 02 הוא חום מגניב והגוון 01 נוטה יותר לזהב.




סומק FUSION BEAUTY (פיוזן) בגוון Cherub
מוצר חדש שלא היה בשימוש נרכש בקבוצת ההחלפות תמורת 30 ש"ח 
סומק קרמי שהופך לאבקתי עם נצנוץ קל. נוח להנחה ואין מצב למריחה של
כמות גדולה מדי, ניתן לבניה בקלות, פשוט גוון טבעי שאף פעם לא יוצר מראה 
ליצני. מהמם!
סביר להניח שלא הייתי נחשפת למוצר הזה ללא הקבוצה והמחיר השווה.
הסומק הזה הפך להיות יותר שימושי מכל סוגי הסמקים שאני מחזיקה
במגירות האיפור שלי. כבר רכשתי בסטרוברי שניים נוספים. מומלץ לחכות
למבצעים, אני רכשתי מסטרוברי במבצע של 25 ש"ח ליחידה (בד"כ נמכר
שם במחיר של 75 ש"ח).



MUA Luxe Velvet Lip - שני שפתונים נוזליים מאט קטיפתי שהוחלפו ב- 2
שפתוני Rimmel London Apocalips Lip Lacquer אשר רכשתי מחנות Asos
ולא ממש התחברתי אליהם.
מראש ידעתי שלא אשתמש בצבעי הכתום והסגול העזים הללו ביום יום,
אך הצבעים קרצו לי ואני מאמינה שיביאו לי תועלת בעתיד.
MUA Luxe Velvet מגיע באריזה יפה  וקיים ב- 8 צבעים.
חשוב מאוד לתת להם להתייבש על השפתיים לפני שאתם אוכלים או שותים,
כדי לשמור על עמידות ואחידות הגוון. ברגע שהם מתייבשים המרקם הופך
למאט. לתשומת לבכם, השפתון מדגיש כל פגם בשפתיים, כך שאם יש לכם
יובש, כדאי לטפל בשפתיים קודם מריחת השפתון.
מומלץ מאוד להשתמש בתוחם שפתיים ורצוי לעשות תיקונים לפני שהשפתון
מתייבש. להסרה, יש להשתמש במסיר איפור דו-פאזי או שומני.
חלק מהשפתונים הם דיופים מוצלחים לשפתונים הנוזליים Velvetines של 
Lime Crime ובמחיר זול.
הגוונים שרכשתי הם Atomic (דיופ של Suedeberry) ו- Kooky (דיופ של
Plush).


Mixing Medium (מיקסינג מדיום) של Mac לערבוב פיגמנטים/ נצנצים להנחה 
קלה ונקייה על העין. נרכש תמורת סכום של 30 ש"ח בקבוצת ההחלפות.
סקירה מלאה, ושיטה להכנת מיקסינג מדיום בבית - קראו כאן.



2 עפרונות שפתיים של Golden Rose בגוונים ורוד מס' 230 וסגול מס' 203
אשר נמכרו במקור כחלק מסט של 5 עפרונות. ניתן למצוא את כל הסט למכירה
בחנות האינטרנטית ProShop.
עבור 2 העפרונות שילמתי 20 ש"ח בקבוצת ההחלפות.



שפתון Sleek מספר 797 SMOULDER - קיים באתר במבחר גוונים מהממים,
נרכש תמורת 20 ש"ח בקבוצת ההחלפות, צבע יין עז הנמרח בקלות. 
הברק העדין והלחות נותרים על השפתיים כשעה. הצבע המדהים נותר במלואו
על השפתיים אחרי שעתיים (כולל אכילה, שתייה וסיגריה), אך מתחילים להרגיש תחושה של יובש.
כעבור 3 שעות עדיין נשארה הכתמה יפה אך כבר מרחתי מעל שפתון לחות שקוף.
בהחלט עמידות טובה, כי גם אחרי שעה נוספת וארוחה נשאר כתם עדין של צבע.


Duraline של Inglot
תכשיר להכנת איילינר מצללית או להציל איילינר שהתייבש, אשר נרכש
תמורת 25 ש"ח (חדש).



Revlon Age Defying Cheek Color - שני סמקים קרמיים זהים של רבלון
בגוון Brick.
Cream To Powder Blush - סומק קרמי של Almay בגוון Terra Rose
אשר הופך לסומק אבקתי לאחר המריחה.
כל אלו הוחלפו תמורת כמה מוצרים שלא היה לי בהם שימוש רק כי אני פשוט
אוהבת סמקים קרמיים.



+Dramatically Different Moisturizing Lotion
תחליב לחות של קליניק אשר הוחלף בסרום של אסתי לאודר.
במקרה הזה לאף אחת לא היה חשוב המחיר וכל אחת מאיתנו רצתה את 
התכשיר של השנייה.
בתחליב זה, אני משתמשת כבר שנה ואני מאוד אוהבת אותו. לצערי, מחירו 
ממש גבוה ולא חשבתי לרכוש אותו בשנית ולכן ההחלפה הזו גרמה לי שמחה 
רבה.



Lipstick Rebel של Mac 
שפתון מהמם (לא חדש) שהוחלף תמורת פודרת Ben nye banana אשר 
נרכשה מאיביי בעבר בגלל ההמלצות הרבות, אך לא התאימה לי.



תודה לכל החברות המקסימות בקבוצה. אמשיך לפרסם רכישות/ החלפות בעתיד. 
ועד אז אתם מוזמנים להמשיך ולעקוב אחרי בפייסבוק או באינסטגרם ואם אינכם 
רוצים לפספס פוסטים, הירשמו לקבלת עדכונים בדוא"ל.



5 תגובות:

  1. סקירה נהדרת רותי, אכן יש בקבוצה מציאות מעניינות רבות. :)

    השבמחק
  2. כג׳רמופובית יש לי בעיה עם הקונספט הזה אבל באמת אני רואה שיש לא מעט מציאות!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! ולהפתעתי, זה עובד ממש נהדר.

      מחק
  3. יפה יפה תתחדשי ! :)
    אישית אני לא מחליפה או רוכשת בקבוצה מוצרים שהם לא חדשים מאחא ואני נורא סטרילית. אבל כבר יצא שקכשתי שתי מברשות עיניים של אנטונים חדשות לחלוטין והייתי מרוצה מאופן חילופי הדברים :)

    השבמחק