יום ראשון, 1 בפברואר 2015

Master Special Effects - אביזרים שונים


במהלך קורס Master Special Effects של איל מקיאג' רכשתי מספר
מוצרים ואביזרים אשר מצאתי תוך כדי שיטוט באתרי קניות או בחנויות. 
את המוצרים הללו לא חיפשתי באופן מיוחד, הם לא נדרשים לקורס
אך אני מרוצה מהם מאוד ומשתפת אתכם בפוסט קצר.




להלן המוצרים:

תיקי אחסון של Life מסופר-פארם במחיר 59.90 ש"ח
קיים גם בצבע שחור
2 תיקים מפלסטיק (אחד בתוך השני) - שקוף ואטום.
בתיק האטום אני מארגנת את כל הבקבוקים, הקופסאות והאביזרים הנחוצים לאפקטים.
בתיק השקוף אני מארגנת את כל צבעי המים, המכחולים ויתר האביזרים הנחוצים.



3 Wax Carving Picks Clay Carvers Spatula Sculpting Craft Hobby Probe Dental Tool
מחיר 22 ש"ח כולל משלוח, אשר הגיע כעבור 10 ימים.
3 כלים לעבודה עם שעווה פיסולית. הכלים שקיבלתי אינם זהים לאלו המופיעים בתמונה, 
אך שימושיים לי מאוד.



בקבוק ספריי קטן מביוטיקר במחיר 1.50 ש"ח
נועד להקל בעת שימוש בצבעי מים. פשוט מתיזים מים על הצבע בו אתם
משתמשים ומערבבים עם מכחול. הרבה יותר נוח מלטבול את המכחול בכוס מים.


אבקת נצנצים במחיר 4.00 ש"ח ליחידה.
נצנצים המאוחסנים בבקבוקונים קטנים בעלי פיה זעירה המאפשרת שליטה
בפיזור ובכמות האבקה.
האבקה קיימת במבחר צבעים מרשימים ואני בחרתי מתוכם זהב (08), כסף (06)
ופנינה (01).
מומלץ!



למתחילים ללמוד בקורס - מידע שימושי לקורס Master Special Effects,
ומוזמנים להצטרף לקצוצת הפייסבוק תלמידי ובוגרי איל מקיאג'.

מקווה שהפוסט הועיל לכם, אתם מוזמנים להמשיך  ולעקוב אחרי גם 
בפייסבוק או באינסטגרם. ניתן גם להירשם לקבלת עדכונים בדוא"ל.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה