יום ראשון, 15 בפברואר 2015

ביוטיקר - הדיופ של שפתון Rebel (מאק)


שפתוני לחות, ליפסטיקים, גלוסים - אצלי הם צורך. אני חייבת
להרגיש את הלחות על השפתיים, אך יש בהם כמה שהם - אהבה.
Rebel של Mac הוא אחד השפתונים הפופולריים והגוון שלו אהוב
עלי במיוחד. לאחרונה גיליתי שיש לו דיופ מוצלח מאוד בביוטיקר.




כמובן שמיהרתי לחנות BeautyCare על מנת לרכוש אותו ולבדוק אם הידיעה נכונה.
עשיתי השוואה ולהלן התוצאות:


שפתון Rebel של MAC

מחיר 90 ש"ח, החברה מנסה על בע"ח
מרחתי את השפתון ללא עיפרון בסיס תחתיו, הוא לח ונעים על השפתיים.
בשעה הראשונה הוא לא "זז" אז שתיתי קפה ועישנתי סיגריה (כן, כן... לא בריא) והוא
עדיין היה על שפתיי בשלמותו.
אחרי שטרפתי טוסט גבינה, נשארה הכתמה מצוינת על השפתיים, אך הסיגריה הבאה
מחקה את הצבע מהחלק הפנימי של השפתיים.
כאן כבר בחרתי למרוח שפתון לחות שקוף שהחזיר מעט את הצבע לשפתיים.
עמידות השפתון בתנאים אלו - שעתיים וחצי.




שפתון מס' 40 עמיד של BeautyCare

מחיר 4.50 ש"ח, החברה אינה מנסה על בע"ח
מרחתי את השפתון ללא עיפרון בסיס תחתיו, הוא לח ונעים על השפתיים.
בשעה הראשונה הוא לא "זז",אז שתיתי קפה ועישנתי סיגריה והוא עדיין היה על שפתיי בשלמותו.
אכלתי שניצל ועישנתי עוד סיגריה והשפתון על גבי השפתיים - מושלם.
כשעה אחרי, התחלתי להרגיש מעט יובש, אבל אני לא קנה מידה בנושא, כי אם אני לא מורחת
 שפתון לחות בכל שעה משעות היום אני מרגישה בחסרונו.
עוד שעה חלפה לה ונותר רק כתם צבע יפה על כל השפתיים. זה הרגע להוסיף לחות או לחדש.
עמידות בתנאים אלו - 4 שעות וחצי.




תובנות מהבדיקה....
לפי המחיר, Rebel של מאק הוא 95% שם ומוניטין, אני אסתפק בשפתון מס' 40
של ביוטיקר - 100% שפתון.

אתם מוזמנים להמשיך ולעקוב אחרי בפייסבוק או באינסטגרם ואם אינכם רוצים
לפספס פוסטים, ניתן להירשם לקבלת עדכונים בדוא"ל.




10 תגובות:

  1. פוסט מעולה! חייבת לנסות אותו בעצמי :)

    השבמחק
  2. אני רק רוצה לציין שמאק לא עושים ניסויים בבע״ח, את יכולה לבדוק אותי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסתמכת על אתר PETA שם מציינים מפורשות שמאק מנסים - ראי קישור מצורף. http://features.peta.org/cruelty-free-company-search/cruelty_free_companies_company.aspx?Com_Id=162&Donottest=-1&Product=0&Dotest=-1&RegChange=-1&Country=-1&Keyword=MAC

      מחק
    2. Mac כן מבצעים ניסויים על בבעלי חיים א. כי הם מוכרים בסין - בסין על פי חוק כל מוצר שנמכר חייב להיות מנוסה על בעלי חיים ב. Mac שייכים לאסטי לאודר שידוע בתור אחת החברות האכזריות.

      מחק
    3. כתוב באתר שלהם שהם נמנעים אבל יש מדינות שדורשות ניסויים. ז.א. אפשר לקרוא בין השורות שהם כן מנסים לדעתי.

      מחק
  3. מעולה! לי קשה להוציא סכומים גבוהים על שפתונים שכנראה אשתמש בהם מעט, טוב שיש אלטרנטיבה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי קשה... יש לי את הראבל רק כי החלפתי בקבוצת ההחלפות בפייסבוק. והשפתון של ביוטיקר באמת מוצלח מאוד.

      מחק
  4. יש עוד גוונים של שתי החברות שדומים?

    השבמחק
    תשובות
    1. נדמה לי שכן. חפשי ברשת או בקבוצת "מכורים אנונימיים" בפייסבוק.

      מחק