יום שלישי, 21 באפריל 2015

L'occitane - סקירת מוצרים - מסכת שיער וקרם גוף


החוויה הראשונה שלי עם מוצרי L'occitane (לוקסיטן) הייתה
עם הבושם המוצק, ואני ממש אוהבת להשתמש בו בימי הקיץ.
L'occitane הוא מותג הידוע במוצרי טיפוח ובישום איכותיים,
המפותחים על עקרונות רפואת צמחי מרפא ומרכיבים טבעיים.




המותג L'occitane נולד בחבל פרובאנס אשר נמצא באזור הדרומי של צרפת 
וחולק  גבולות עם איטליה והים התיכון. מעריכים כיום כי פרובנס מיושבת ע"י
בני האדם כבר יותר מ-400,000 שנים ובכל זאת, פרובנס (Provence) הצליחה
לשמור על אופייה הפשוט והתמים לאורך השנים והיא שופעת במרחבים ירוקים
עצומים, פריחות יפהפיות, יישובים אותנטיים ופסטורליים, מבנים עתיקים כמו 
טירות וכנסיות מתקופת ימי הביניים ותקופות מאוחרות יותר.
הוקסמתי מהתמונות והסיפורים שמצאתי ברחבי הרשת ולא יכולתי שלא לכתוב
על המקום הזה מעט.


ובמקום אחר - למעשה, כאן בישראל - האביב כבר פה והוא גורם לי להרגיש
מעין התחדשות. אני מחייכת יותר ומרגישה שאני פורחת כבר כשאני רואה
את השקדייה הראשונה ואת הפרחים הצומחים בצידי הדרכים. לכן, כשקיבלתי
לסקירה מסכה לטיפול בשיער וקרם גוף, היה בזה משהו מעורר ומשמח, כי
האביב נכנס אלי לבית עם ריחות הפריחה הקסומים.

מסכה לטיפול בשיער יבש ופגום

מסיכה לשיער צבוע ופגום המזינה את שורשי השיער, משקמת, מחייה ומגינה
על השיער מפני נזקים סביבתיים. הקרם המשיי והעשיר משאיר את השיער
חזק, בוהק ורך. 

בד"כ אני לוקחת בערבון מוגבל את תיאורי החברות והמותגים לגבי מוצרים
שתוצאות לגביהם ניתן לראות אחרי שימוש ממושך - עד שאני בודקת בעצמי. 

המסכה הגיעה אלי בדיוק בסיומו של תהליך טיפול בנשירת השיער שלי, בו
השתמשתי במסיכה תוצרת בית המבוססת על אבקת חרדל. בלתי אפשרי לתאר 
במילים את התענוג במעבר לשימוש במסכה הריחנית של לוקסיטן.
אז בפעם הראשונה התענגתי על הריח הטוב אשר נותר בשיער מס' ימים,
ובפעם השנייה יכולתי לראות איך השיער הופך להיות רך, חלק ונוח לסידור.
אחרי מספר פעמים של שימוש במסיכה ואחרי שקראתי אינספור מאמרים
ופוסטים אודות לוקסיטן והצמחים בהם הם משתמשים - משהו בתחושה
הפנימית שלי אומר שמסיכה זו תהיה טובה אלי בשיקום השיער שלי.
מבטיחה להוסיף עדכון בהמשך.

המסכה מגיעה בקופסת פלסטיק המכילה 200 מ"ל של חומר בגוון קרם-שמנת
(לי היא תספיק לזמן רב) ומחירה 150 ש"ח. יש למרוח את המסכה לאחר
החפיפה, לכל אורך השיער ולשטוף לאחר 3 דקות.

כל סדרת הטיפול בשיער מבוססת על נוסחאות הבנויות מתמהיל מדויק ופעיל
של 5 שמנים אתרים. נוסחאות אלו נותנות מענה לכל בעיות הטיפול והטיפוח
של שיער יבש ופגום.




קרם גוף חמאת שיאה – וורדים

קרם גוף במרקם קליל, רך במיוחד ונספג מהר המכיל חמאת שיאה (10%)
בניחוח וורדים. הקרם מגן ומזין את העור, בעל ניחוח עדין וחושני של ורד לבבי,
מותיר את העור רך, נעים ומבושם. 

בימי החורף הקרים אני כמעט ולא משתמשת בקרם גוף (סתם כי קר לי) ולכן
כשהתחלתי למרוח* את קרם הוורדים גיליתי עד כמה העור שלי צמא (בעיקר 
בידיים וברגליים), אך אחרי כמה ימים של שימוש הוא חזר להיות רך וחלק.
קרם הגוף בניחוח ורדים, ממש כמו להריח את הפרח. אני אוהבת את זה!
הגוף מריח טבעי ורענן.
הקרם מגיע בקופסת פח מהממת שאני מתכננת להשתמש בה בעתיד
לאחסון פריטים שונים. מחיר הקרם הוא 100 ש"ח ל- 100 מ"ל, שזו כמות
לא גדולה ולכן אני קצת מתקמצנת ושומרת את שארית הקרם המופלא הזה
לימים מיוחדים של הקיץ.

* מריחת קרם גוף היא לא באמת רק "מריחה", יש לעסות את הקרם עד שהוא 
  נספג היטב בגוף, ואם העור צריך כמות גדולה יותר - תנו לו.
  שימוש נכון לאורך זמן יהפוך את עורכם לחלק (מניסיון).

קרם הגוף הוא חלק מקולקציית הוורדים המרשימה והריחנית של לוקסיטן.
כדאי להציץ...



ממליצה לקרוא על המרכיבים, הצמחים ותכונות הריפוי שלהם - כאן.

את כל המוצרים ניתן לרכוש בחנות האתר הישראלי או בחנויות הפזורות
ברחבי הארץ.
הצעות ומבצעים תוכלו למצוא בדף הפייסבוק של לוקסיטן.
חוויות והמלצות ממיטב מכורות לוקסיטן - בקבוצת הפייסבוק.

וכמובן, אתם מוזמנים להמשיך ולעקוב אחרי גם בפייסבוק או באינסטגרם.
ניתן גם להירשם לקבלת עדכונים בדוא"ל.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה