יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

חברת שילוח - Ship my deal


במשך שנים נמנעתי מהצורך להיעזר בחברות שילוח, סתם כי זה הלחיץ אותי ובעיקר בגלל שבסופו של דבר הצלחתי למצוא את המוצרים השונים באתרים כמו איביי, אמזון או גלאמבוט. ואז הגיע הרגע בו חשקתי במוצר של Becca אשר נמכר באתר החברה בלבד. כשהבנתי שאין דרך אחרת, החלטתי להשתמש בכתובת אמריקאית שקיבלתי מאתר Ship my deal (לאחר רישום גם אתם תקבלו כתובת משלכם) וכשכולי אושר ושמחה ניגשתי לשלם עבור המוצר. לאכזבתי הרבה גיליתי שאין אפשרות לשלם בפייפאל, וכרטיס אשראי בינלאומי לא עובר. לצורך התשלום יש להשתמש בכרטיס אשראי אמריקאי בלבד אבל גם לזה יש פתרון!




חברות השילוח נותנות גם שירות של רכישת מוצרים עבורכם תמורת עמלה, ותוכלו למצוא בכל אתר של חברות השילוח את התנאים והמחיר. התהליך עצמו אינו מסובך ותוכלו לדעת מראש כמה תשלמו עבור השירות. 
להלן כל שלבי התהליך מול חברת השילוח Ship my deal: 

בשלב הראשון יש לשלוח לחברת השילוח מייל (בכתובת -  info@shipmydeal.com) עם כל פרטי המוצר וקישורים מתאימים, ואם יש לכם קוד הנחה כלשהו צרפו גם אותו.




בתגובה, תקבלו מייל חוזר עם צילום סל הקניות ופירוט העמלה לאישורכם.



לאחר שתאשרו זאת יישלח אליכם קישור שלחיצה עליו תעביר אתכם לתשלום בפייפאל.




לאחר ביצוע התשלום, חברת השילוח תרכוש עבורכם את המוצר ותשלח אליכם מייל עם העדכון.



כאשר המוצר יגיע לחברת השילוח, תקבלו עדכון וקישור לתשלום עבור המשלוח לארץ. לפני התשלום תוכלו לבחור בצמצום גודל החבילה (אם זה אפשרי), בחירת דרך המשלוח (דואר ישראל, שליח וכד'), איחוד חבילות (אם שלחתם לכתובת האמריקאית שלכם מספר חבילות מאתרים שונים) וביטוח החבילה.
כיום-יומיים לאחר התשלום, החבילה תישלח אליכם לישראל ותקבלו על כך הודעה במייל ומספר מעקב.



אני נעזרת בחברת שילוח רק במקרים בהם אני ממש רוצה מוצר כלשהו ואין דרך אחרת לקבל אותו. חברת השילוח שיפ מיי דיל נתנה לי שירות מהיר ומעולה, שקיפות מלאה לאורך כל התהליך וחוויה נעימה כך שלא היה לי צורך לנסות חברות שילוח אחרות. 
למעוניינים בהסבר מפורט בנושא חברות השילוח מומלץ לקרוא את המדריך המקיף שכתבה סיון סנדורי מאתר Masks off Masks on.


את כל המבצעים לקראת Black Friday תמצאו בפוסט הנרחב שפרסמה ביבי וימשיך להתעדכן לפני ובמהלך ימים אלו - Black Friday & Cyber Monday 2017 וגם בפוסט של סיון סנדורי בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי 2017 - כל המבצעים וההנחות בביוטי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה