יום ראשון, 11 ביוני 2017

Klara Cosmetics - GLOW KIT - SOCIALITE


Klara Cosmetics הוא מותג אוסטרלי בבעלות ועיצוב מייסדת החברה Klara Sabotkoski המקפידה על קו איפור חדשני ואיפור מקצועי לכל החיים. מוצרי האיפור באיכות מעולה ובעלי פיגמנטציה וצבע של 100%.
המותג הושק בשנת 2013 וכל מגוון מוצרי הפתיחה נחטף ונמכר כבר בשבוע הראשון. נוסחאות המוצרים ההיפר פיגמנטיים משווים מראה תלת-ממדי, בעלי מרקם נוח לטשטוש ועמידים מאוד.
 klara אינה מאפרת מקצועית טיפוסית והיא החלה את דרכה חמושה בחזון, אינטואיציות גדולות וכישרון אומנותי וייחודי. היא הקדישה את כל זמנה ללמוד הכל על מגמות, טכניקות ומוצרים. היא רצתה להבין מדוע הצרכנים ואנשי מקצוע האיפור היו מאוכזבים ממותגי קוסמטיקה שונים. באמצעות המחקר שלה, היא הבינה כי רוב המותגים מציעים מוצרים בעלי פיגמנט לא טבעי המותירים את העור שמנוני ושטוח. לאחר 4 שנים של הכנה אינטנסיבית, היא השיקה ליין חדש משלה  Klara Cosmetics. קו האיפור החדשני נוצר כולו על בסיס צבע ופיגמנטציה והוא נותן תוצאה דרמטית ורמת ביצועים גבוהה.



האמת היא שאני לא זוכרת למה נרשמתי בעבר לאתר Klara Cosmetics, אבל בזכות הרישום קיבלתי את הבשורה על ההיילייטרים החדשים שהושקו באפריל 2017 וגם הודעה על מחיר מיוחד של 19.99 דולר לפלטה המכילה 4 היילייטרים. למחיר הזה הוספתי 14.95 דולר עבור המשלוח (עם מספר מעקב). המוצר הגיע אלי כעבור 5 שבועות בצרוף 2 דוגמיות של ג'ל לניקוי עמוק וקרם לחות.


Klara Cosmetics השיקו 2 פלטות, כאשר אחת מהן מכילה 3 היילייטרים אבקתיים + 1 קרמי והיא נקראת
SELFIE QUEEN, והשנייה SOCIALITE המכילה 3 היילייטרים קרמיים + 1 אבקתי. מתוך היכרות קרובה ואינטימית עם עור הפנים שלי בחרתי בפלטה השנייה (מוצרים קרמיים ונוזליים נראים הרבה יותר טוב על עור בוגר ויבש).

GLOW KIT - SOCIALITE
מכיל 3 היילייטרים קרמיים +1 אבקתי בגוונים הבאים:

SNOW ICE הוא לבן אייסי חצי שקוף עם נגיעות קלות מאוד של נצנצים זעירים בגוון ורוד פנינתי 

STAR DUST - גוון קרם חצי שקוף עם נצנצים זעירים של זהב

CANDLELIGHT - גוון זהב עם בוהק טבעי אטום ונטול גליטרים או נצנצים

MOCHA ICE הוא שימר אבקתי בגוון אייסי - ורדרד - כסוף


אריזת הפלטה עשויה ממתכת עדינה בגוון זהב-ורוד, היא מרשימה ונסגרת היטב. על הקופסה תמצאו את שמות ההיילייטרים והסבר לשימוש. גודל הפלטה הוא 9X9 ס"מ.
ההיילייטרים במרקם קרמי מאוד מאוד רכים, STAR DUST מכילים נצנצים זעירים שמתפזרים על גבי זוהר הקרם ונראים כאילו הם מרחפים מעליו, הוא מדהים לשעות הלילה ותוספת מרשימה לכל כלה או לאירוע מיוחד. SNOW ICE מכיל גם הוא נצנצים אבל כמעט בלתי נראים. באופן מוזר, את שני אלו אהבתי יותר. 

CANDLELIGHT הוא זהב אטום שנותן מראה תלת ממדי, ולמי שממש אוהבת להבליט את עצמות הלחיים

בזהב, הוא מעולה (אני פחות התחברתי אליו).
את ההיילייטרים הקרמיים אני מעדיפה להניח עם האצבעות, זה עוזר לי להניח בצורה מדויקת יותר.

MOCHA ICE הוא היילייטר אבקתי שנראה בפן כגוון ברונזה אבל על העור הוא משתנה לגוון כסוף-ורדרד שלא ממש אהבתי. קל מאוד לשלוט בכמות החומר ונוח לטשטוש (עם מברשת).

כל ההיילייטרים מאוד פיגמנטיים ועמידים מאוד. 




הפלטה השנייה GLOW KIT - SELFIE QUEEN מכילה 3 היילייטרים אבקתיים ו- 1 קרמי והיא דומה מאוד לפלטה Highlighting CLEO'S KISS Palette של המותג Sleek. 

סקירה והשוואה לפלטה של סליק בסרטון הוידאו - כאן.


לסיכום, המחיר ששילמתי שווה את התמורה, אך למרות שההיילייטרים מאוד איכותיים אני לא בטוחה שהייתי רוכשת את הפלטה במחיר המלא. בכל מקרה, זהו מותג ששווה להכיר!
עד כאן לפעם זו, תודה שהייתם כאן, אתם מוזמנים לעקוב אחרי בדף הפייסבוק או באינסטגרם וכמובן, להצטרף לקבוצה Make-up Brushes.

נשיקות!!! 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה