יום חמישי, 7 בנובמבר 2013

Cheap Benefit Makeup - זהירות מוצרים מזויפים או פגי תוקף!


Cheap Benefit Makeup היא חנות אינטרנטית של מוצרי
בנפיט אודותיה כתבתי בעבר כאן. באתר ניתן למצוא מגוון
מוצרים במחירים ממש זולים, אך נראה שרוב המוצרים
מזויפים או מוצרים שפג תוקפם/ בעלי פגם כלשהו.




היססתי די הרבה זמן אם לפרסם את הפוסט המביך הזה, אך בסופו של דבר
חשבתי שיש גם מה ללמוד ממנו.
אני ידועה "כמתלהבת כרונית" והאתר הזה גרם לי להמון התלהבות בזכות
מחירי המציאה של מוצרי בנפיט. אז מן הסתם רכשתי מוצרים נוספים מאתר
שלא הייתי בטוחה אם המוצרים מזויפים או מקוריים.
מצאתי ברשת אתר המאפשר בדיקת תוקף המוצרים באמצעות בר קוד, ולאכזבתי
הגדולה כל המוצרים אשר רכשתי כבר לא היו בתוקף. מה שאומר שגם אם הם
מקוריים, אי אפשר להשתמש בהם.
עד כאן החלק החשוב של הפוסט. בהמשך פירוט המוצרים הלא שמישים שרכשתי,
Just for the record...

בהזמנה הקודמת שלי, סיפרתי על מחיר המשלוח הגבוה ותיארתי את הדרך בה
מועברים המוצרים לישראל.
בהזמנה זו השתנו מעט הפרטים - חברת המשלוחים הוחלפה ומחיר המשלוח
ירד ל- 12$ (במקום 20$). גם הפעם נשלח אלי מספר משלוח למעקב.
המשלוח הגיע אלי לאחר שבועיים.



המוצרים אשר רכשתי בהזמנה זו:

Benefit Some Kind-a Gorgeous - מחיר 10.80$
מייקאפ קרם בגוון מספר 02 (מדיום) - נותן כיסוי בינוני, לא שומני ומותיר
מראה טבעי. בקופסא - מראה וספוגית לשימוש בדרכים.
במשלוח זה היו כמה תקלות ונשלח אלי גוון מס' 3.
צפו בסרטון ההדגמה.


גוון Medium וגוון Fair
המוצר קרמי ונמרח בקלות, הוא מסתיר מעט כהויות מתחת לעיניים ונותן
הארה כלשהי. צריך לפדר קלות מעליו.
הדעות ברשת לגבי המוצר מאוד חלוקות - חלק מאוד אוהבות וחלק ממש לא.
צפו בסרטון השיווק של המוצר (מעט ארוך).


Benefit Stay Dont Stray - מחיר 5.50$
פריימר לעיניים.
זהו המוצר השני בהזמנה שלי שלא הגיע ובמקומו קיבלתי מוצר אחר
בשם Benefit Lyin Eyes Concealer - קונסילר בגוון מס' 1.



סומק נוזלי.


Benefit Makeup Justine Case Mini Beautifier Kit - מחיר 10.00$


כאמור, נשלחו אלי 2 מוצרים שלא הזמנתי במקום מוצרים שהזמנתי.
פניתי לשירות הלקוחות, נתבקשתי לשלוח להם צילום המוצרים שקיבלתי
וניתנה לי האפשרות לבחור בין רכישת מוצרים נוספים אליהם יצורפו במשלוח
גם המוצרים הנכונים או קבלת זיכוי כספי באמצעות חשבון הפייפל שלי.
בחרתי באפשרות השנייה והכסף עבור המוצרים הללו הוחזר לי במלואו.

לסיכום: מקווה שאתם תלמדו מהניסיון והטעויות שלי ותודה למי שהגיב בפוסט
הקודם והאיר את עיניי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה