יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

Make Up Academy - MUA - רכישות אוקטובר 2013


MUA במבצע סוף שבוע של משלוח חינם הביא אותי
לעשות הזמנה נוספת. אני נמצאת בתקופה של בדיקה
וניסיונות מוצרים שונים ולא ממש מספיקה לבדוק את
כולם ולספר על כך, אבל גם זה יגיע עם הזמן.







Pro-Base Makeup Fixing Mis - מחיר £5.00
מקבע איפור למשך כל היום. מגן מפני חום, לחות, קור ותנאים אחרים.
בסיום האיפור יש לערבב ולרסס על הפנים ממרחק זרוע. יש להימנע ממגע 
ישיר עם העיניים. ניתן לרענן שוב לאחר 8 שעות. 
לאחר כמה נסיונות, הוא אינו מקבע אבל לא רע לריענון הפנים.



 Glamour Nights Palette - מחיר £4.00
פלטת צלליות 12 גוונים מט ושימר
למרות שהתאכזבתי מהפלטה הקודמת שרכשתי Undress Me Too Palette,
החלטתי לנסות פלטה נוספת ולא התלהבתי. אין לי רצון אפילו לכתוב אודותיה.


Prime and Conceal - מחיר £1.50
מתקן גוון צהוב לנטרול כהות מתחת לעיניים ולמתן פגמים.
ניתן להשתמש גם על העפעפיים כפריימר מקבע צלליות.
בשימוש ראשוני, לא רע. אם מניחים לפני כן קרם עיניים, מתקן הגוון נטמע היטב ובקלות בעור ויוצר סוג של הארה. עליו מומלץ להניח מעט פודרה שקופה גרוסה דק ומעל הכל מייקאפ או קונסילר.  לי יש עור בוגר וקמטוטים מתחת לעיניים ובכל זאת זה אינו מבליט אותם, וגם לא מרגיש כבד. כך שמה שפודרת הבננה לא הצליחה לעשות אצלי, הקרם הזה עושה.  Big Like!



Blush Perfection Cream Blusher - מחיר £2.00 ליח'

סומק קרם בגוונים Dolly, Lush - הקופסה קטנה יותר מכפי שנראה
בתצוגת התמונה אשר באתר.

להנחת סומק קרמי אני משתמשת רק במברשת Stippling של ריל-טכניק.
בד"כ אני משתמשת בגוונים ורודים, אך להפתעתי גוון Dolly מאוד מצא
חן בעיני ונראה די טבעי. הנחת סומק קרמי מחייבת הנחה בשלבים ובכמות
ממש זעירה, אך בסומק זה היה עלי להוסיף חומר על מנת לראות תוצאות.
נשארתי עם האיפור כשלוש שעות והוא החזיק מעמד יפה מאוד.


Love Heart Lip Balms - מחיר £1.00 ליח'
שפתון בגוונים Hot Lips, Sweet Kiss, Sugar Lips
שפתוני לחות ונגיעות צבע קלות. ריח טוב, טעם טוב וצבעים רכים.
Sweet Kiss - כמעט שקוף על השפתיים
Sugar Lips - ורוד בהיר מאוד אבל יפה.
Hot Lips - אדמדם בהיר ורך...פשוט מהמם (בדרך להזמין כמות!)
חיסרון - מריחה עם האצבע (לא מומלץ) או עם מברשת. לא נראה לי שהמוצר
יהיה חלק מתיק האיפור הקטן שלי. שימושי יותר בבית.
מאוד אוהבת את המוצר הזה!



המשלוח הגיע לאחר כשבועיים מיום ההזמנה.


2 תגובות:

  1. אחלה דברים קנית! חבל שויתרת על פלטת "נייקד" שלהם, הברונזר מט והלקים שלהם.... טוב נו, במבצע משלוח חינם הבא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נדמה לי שהפלטה הראשונה שקניתי היא "הנייקד" שלהם (לא אהבתי כל כך), אבל אם את ממליצה על הברונזר מט אני אזמין בפעם הבאה (כרגע אין במלאי). תודה יקירה.

      מחק