יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

Pupa - שיגעון האיפור והטיפוח שלי


שיגעון האיפור והטיפוח התחיל אצלי לפני פחות משנה,
ממש במקרה, כאשר ביקשתי לרכוש את הליפגלוס הרגיל 
שלי מחברת Pupa. דיילת החברה לימדה אותי מושגים כמו 
ברונזר, ופריימר, התאימה לי מוצרים ולא חסכה בטיפים.




את הפוסט הזה הייתי צריכה לכתוב כבר מזמן, כפי הנראה הוא היה
אמור להיות הפוסט הראשון בבלוג, כי כאן התחילה האהבה הגדולה
והמתעצמת שלי ליופי, איפור וטיפוח.

דיילת חברת פופה בסופר פארם קניון מלחה - גלינה - היא אשה מדהימה
ומקצועית שלעולם לא תדע עד כמה השפיעה עלי בשינוי שאני עוברת בימים
אלה (קורס איפור מקצועי). אני ממשיכה לרכוש מוצרים או לפחות לבקר אותה
אחת לשבועיים לערך. גלינה היא מהסוג המשובח של דיילות מכירה. 
אנחנו שומרות על קשר טלפוני כשיש מבצעים, כשאני רוצה שתשמור לי מוצר
מסוים או כשיש לי שאלות ואני רוצה להתייעץ. מעבר לכל זה, גלינה אף פעם
לא נתנה לי הרגשה לא נעימה כאשר בחרתי לקנות מוצרים מחברות אחרות
(בדוכנים הסמוכים) ואף טרחה והכינה את פני (לא פעם אחת) לבדיקת 
המוצרים או לחלופין בהסרת האיפור מהדגמות שונות.
יש משהו הדדי ביחסים הללו, אני יודעת שהיא תמיד תהיה שם בשבילי
ואני מאמינה שהיא יודעת, שתמיד אחזור אליה (ורק אליה) ואקנה עוד 
מוצרים. 

בפוסט זה אני רוצה לפרט את המוצרים אשר רכשתי מפופה במהלך
השנים, באלו מוצרים אני משתמשת ובאלו מהמוצרים אני לא משתמשת.
אני מוכרחה לציין שבאופן מוזר, יש לי מעין סנטימנטים למוצרי החברה
וממש קשה לי "להיפרד" מהישנים שבהם.




Smoothing Foundation בסיס למייק אפ מסדרת Professionals
לדברי החברה: מעניק שלמות למרקם העור ע"י מילוי והפחתת הקמטוטים, 
מתאים לכל סוגי העור:
הגוון השקוף - מיועד לכל גווני העור.
הגון הירוק - מנטרל אדמומיות.
הגוון הסגול - מנטרל גוון צהוב ופיגמנטציה.

בגלל מעט אדמומיות וקופרוז אני משתמשת בגוון הירוק. מעולם לא ראיתי 
שינוי באדמומיות ואני תמיד משתמשת גם בקונסילר. הפריימר אהוב עלי כי 
הוא ממש קליל ונמרח בקלות. בד"כ אני מניחה את המייקאפ והפריימר יחד
על גבי המברשת ומורחת.
כשאני ממהרת ולא מנסה פריימרים אחרים, זהו הפריימר "הבטוח" שלי 
למראה נקי.


LUMINYS BAKED BLUSH - סומק אפוי דגם 00525 מס' 05
שילוב של מספר גוונים כמו ורוד, חום בהיר, אפרסק וירוק. מכיל ברק
עדין מאוד ויוצר מרקם מיוחד בלחיים.
לא משתמשת בו כי אני לא אוהבת ברק, הוא מבליט אצלי את הקמטים.


50S Dream Color Touch Highlighter - דגם 050001 מס' גוון 001
סומק רב גווני להארת העור
את הסומק המהמם הזה קניתי במקום הסומק האפוי. על פניו הוא נראה
מאט לחלוטין אך כבר בהנחה הראשונה הבנתי שיש בו גם מעט ברק
ובצער רב הוא הצטרף לאחיו במגירה.




Desert Bronzing Powder - פודרה דחוסה דגם 0592 מס' גוון 02
את הפודרה רכשתי במבצע של 40 ש"ח וזו כנראה הייתה הסיבה העיקרית
לביצוע הקנייה. הוא הוצע לי כברונזר ועד לאותו רגע לא ידעתי, לא שמעתי
ולא הכרתי את המושג/ מוצר או ייעודו של הברונזר.

ברונזר באריזת ענק להדגשות, הכוללת מראה גדולה, למראה שזוף בפנים, 
צוואר ומחשוף אשר יכול לשמש גם כסומק.
לאחר ניסיון בודד החלטתי להעבירו לאחסון כי הצבע נראה לי כהה מדי.
היום דעתי שונה (אחרי שראיתי את גוון ה"קוקה" של איל מקיאג') ואני שוקלת 
לנסות ולהשתמש בו שוב בקיץ.


Silk Touch Loose Powder - פודרה באבקה דגם 0597 גוון מס' 2 
בד"כ אני לא משתמשת בפודרה, אך אם אני מרגישה צורך, אני מפדרת רק 
בפודרה הזו (למרות שכבר צברתי לי במגירה עוד מינים וסוגים אחרים).
היא אינה לגמרי שקופה אך היא כמעט בלתי נראית. מאחר ואני גם תמיד
מקבעת את האיפור עם פיקסר, קשה לי להעיד על עמידותה של הפודרה. 




עפרונות עיניים Multiplay -העיפרון השחור של פופה (מס' 09) הוא האהוב
עלי ואני משתמשת בו כבר שנים בכל גרסה ודגם (יש לי בבית מבחר שאריות
של הדגמים הישנים).
היום משתמשת יותר באיילינר ג'ל למעקה העין, אך העיפרון עדיין משמש
אותי לקו הריסים. 
עוד עפרונות:
עפרון עיניים כחול מס' 04
עפרון עיניים ברונזה מס' 21 



PUPALASH MASCARA ENERGIZER - מסקרה
המסקרה האהובה עלי ביותר מכל המסקרות שרכשתי מפופה.
היא עושה את העבודה בדיוק כמו שאני אוהבת - מעבה ומאריכה
במידה סבירה ונוח לי מאוד עם המברשת.




Pupa Diva's lashes Mascara kit Waterproof - 
סט מוצרים עמידים הכולל עפרון עיניים שחור (01) ללא חידוד ומסקרה 
שחורה. לא זוכרת את הרכישה הזו ולפי דעתי, קיבלתי מתנה ברכישת
מוצרים אחרים.
בעפרון אני כמעט ולא משתמשת וגם לא זוכרת אם הוא באמת עמיד
או לא. במסקרה השתמשתי בעבר וכרגע יש לי מבחר אחר לשימוש.


Lip Perfection Natural Shine -
ליפגלוסים אשר יצאו כבר מהמגוון של החברה והוחלפו בגוונים 
חדשים:
  • אדום מס' 05 
  • אפרסק אדמדם מבריק מס' 08
  • אפרסק מבריק מס' 09
  • ורוד בהיר מס' 07

הגלוסים של פופה נעימים, אינם דביקים וכל שכבת מריחה נוספת מחזקת 
את  הצבע על השפתיים. בינתיים מסודרת מבחינת המלאי האישי שלי אך
אבדוק בקרוב גם גוונים אחרים.
ברשותי עוד מס' שפתונים שהשתמשתי בעבר וכאלו שקיבלתי מתנה 
ברכישת מוצרים, אך סביר להניח כי כבר אינם נמכרים בחברה.


בשלב זה אני מחכה שמוצרי הקולקציה החדשה יגיעו לדוכנים.

סקירות נוספות על מוצרי PUPA - כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה