יום שישי, 28 בפברואר 2014

מציאות סוף עונה חורף 2014


בין הלימודים, הכתיבה ושאר עיסוקי היום יום אני מוצאת מעט
זמן לשוטט בין החנויות ולחפש מציאות של סוף עונה. השנה אני
מקפידה לבחור את הפריטים שאני ממש ממש אוהבת ושומרת את
יתרת הכסף לרכישת מוצרי איפור וטיפוח (מכורה!!!)




מאחר ואת החורף הזה אני מעבירה בירושלים המקפיאה, אני נוטה יותר לרכוש
פריטים נוחים ומחממים.
להלן המציאות שלי עד כה:

בחנות Castro:

מעיל פרנץ' טרי


ג'קט טריקו + כובע - מחיר 99.90 ש"ח (מחיר מקור 199 ש"ח)
עבה (במידה סבירה) ומחמם, נעים מאוד על הגוף, כולל כובע המחובר באמצעות
כפתורים.
בסניף ירושלים, קניון מלחה המעיל קיים בצבעים: שחור, כחול (Navy), אפור,
חציל, אפור, ירוק, אדום ובז'.

אני רכשתי בצבע Navy, Black ו- Red (את האחרון קיבלתי תמורת נקודות
שצברתי) ובמידה 2 (M).

ניתן לרכישה באמצעות חנות האונליין של קסטרו.




בחנות Twenty For Seven:

סווטשירט סוליד - מחיר 69.90
סריג טריקו נעים ודק, יתאים מאוד לתחילת האביב ולשעות הערב הקרירים.
נרכש בגוונים כחול עתיק וקורל (למעשה זה יותר ורוד בייבי), מידה M
צבעים נוספים המוצעים למכירה - ירוק ותכלת.



ב- eBay:

Women Winter Girl Warm Thicken Checks Plaids Skinny Legging Tights Pants Trouser - מחיר 43 ש"ח (משלוח חינם).
מכנסי טייץ מחממים עם כיסים, משובצים ומרופדים מבפנים, אינם הדוקים ונמתחים
(אין מידות ואני לובשת מידה 36-38), נעימים ונוחים מאוד. בחרתי בצבעים שחור/כחול 
וירוק/שחור.  מאוד רציתי גם משובץ אדום אך כבר אזל. ממליצה בחום לחפש גם אצל 
מוכרים אחרים.


המשלוח הגיע לאחר חודש

במידה וארכוש מוצרים נוספים, אוסיף אותם לפוסט בהמשך.
יש הצעות והמלצות?



2 תגובות:

  1. ממליצה על מעיל מחמם (באורך שמכסה את הטוסיק) מאיביי!!!
    אני כל יום מקבלת עליו המלצות!!!
    דברי איתי בפרטי ואשלח לך קישור :)

    השבמחק