יום ראשון, 16 בפברואר 2014

ביוטיקר - מומלצים ברשת


BeautyCare היא רשת חנויות למוצרי איפור וטיפוח בה ניתן
למצוא מגוון עשיר של מוצרים ואביזרים במחירים זולים מאוד.
בפוסט זה אני מרכזת מבחר מוצרים מומלצים אשר את חלקם
כבר בדקתי והאחרים נרכשו על סמך המלצות חמות ברשת.




לפוסט זה אוסיף מפעם לפעם מוצרים על מנת שתישארו מעודכנים.
את כל המוצרים המומלצים מהרשת אני רוכשת בעצמי, אך לא תמיד מספיקה
לבדוק את כולם. גם לאלו יתווספו עדכונים בהתאם.

אני רוצה להציג בפניכם שתי קופסאות אחסון מדהימות אשר נרכשו גם הן בביוטיקר.
את הקופסאות המרשימות הללו במגוון צבעים וגדלים שונים, קשיחות ואיכותיות תוכלו
למצוא בעמדת הקופות.

קופסא בגודל 12 קוד 26 - מחיר 5.00 ש"ח
גובה 10 ס"מ - רוחב 14 ס"מ - אורך 17 ס"מ

קופסא בגודל 13 קוד 26 - מחיר 4.00 ש"ח
גובה 9.5 ס"מ - רוחב 12.5 ס"מ - אורך 15 ס"מ

מומלצות לכל מטרה!!!


צללית זוהרת עמידה - מחיר 6.00 ש"ח
גוון סגול מספר 24
גוון טורקיז מספר 31


Lip Gloss Forever - מחיר 7.50 ש"ח
אדום/בורדו מספר 04
ורוד מספר 02

שמעתי הרבה על הליפגלוס העמיד של ביוטיקר והחלטתי לנסות.
למכל שני חלקים, בצידו האחד השפתון הצבעוני ובצידו השני - גלוס שקוף.
אז כן, הם עמידים באופן יוצא מהכלל! אפשר לאכול ולשתות ועדיין
הצבע יישאר על השפתיים. העמידות של השפתון טובה יותר אם לא מורחים
מעליו את הגלוס השקוף.
באופן מוזר השפתיים שלי לא התייבשו במידה רבה כפי שקורה לי בד"כ בשימוש
שפתונים עמידים. בהחלט עומד בהבטחות אך באופן אישי מעדיפה להשתמש
בליפסטיק רגיל ולחותי, ולחדש מפעם לפעם.



צללית משי מס' 20 - מחיר 6.00 ש"ח
על הצללית הזו קראתי אינספור המלצות ברשת לשימוש בגבות,
וחלק אף משתמשים בה להצללות.
יש בה גוון כהה וגוון בהיר, הצלליות דחוסות ולכן גם לא מתפוררות,
עמיד ואינו נמרח עד להסרה.
בהחלט מומלץ!



אציטון בגודל 1 ליטר - מחיר 15.00 ש"ח
בד"כ אני משתמשת במסיר לק (ללא אצטון), אך לאחרונה, עקב שימוש
בלק עם גליטרים, נאלצתי להיעזר בהסרתו גם עם אצטון. להסיר לק עם
גליטרים זה מתיש וגוזל זמן רב. האציטון הזה הפתיע אותי!
הלק יורד במהירות כולל הגליטרים. נכון, זה מייבש אבל אני מיד שוטפת
ידיים ומורחת קרם ידיים או קרם לחות.
מומלץ!


מחדש עור אלקטרוני - מחיר 29.90 ש"ח
לא מכירה את המכשיר המקורי, אך המכשיר הזה עושה עבודה מעולה.
לבעלות עור רגיש מומלץ להשתמש במוצר במהירות נמוכה על מנת שלא
לפגוע בעור הפנים.


בלוק 4 שלבים לניקוי והברקת הציפורן - מחיר 1.90 ש"ח
מוצר מצוין ועדין לשימוש של פעם-פעמיים בלבד.


אלכוהול 70% בגודל 500 סמ"ק - מחיר 9.00 ש"ח
מעולה לניקוי מברשות סינטטיות


ספוגי מייקאפ על בסיס סיליקון - 6.90 ש"ח
חבילת ספוגיות של 8 יחי' ללא לאטקס. הספוגיות מכפילות את גודלן לאחר הרטבה,
הן מצוינות ומומלצות.


12 צנצנות במארז קשיח - מחיר 6.90 ש"ח
מגש עם מכסה המכיל 12 צנצנות פלסטיק קטנות. שימושי לדוגמיות,
לנסיעות או לארגון אבקות מינרליות. מוצר מעולה!!!!


מדבקות אף לניקוי יסודי - מחיר 8.50 ש"ח
חבילת מדבקות המכילה 6 יח' מוצלחות מאוד!!


צללית קרם עמידה במים - מחיר 7.00 ש"ח
מס' 05 מתאימה להארה ומאוד מומלצת ברשת.


מייק-אפ מוס מינרלי - מחיר 14.90 ש"ח
קיימים 3 גוונים 01, 02, 03 - לי מתאים בשלמות, גוון מס' 02.
את המוצר רכשתי לאחר שקראתי מספר המלצות ברשת, תוכלו לקרוא את
ההמלצה באתר Elle Beauty ולצפות בסרטון ווידאו מערוץ The Fashion Kitty Cat.
אני מוסיפה את המלצתי החמה. כבר חודשים שאני מחפשת, מנסה ומשנה את
המייקאפ שלי ואף פעם לא מרוצה לחלוטין. אז ההפתעה הגדולה היא שהמייקאפ
של ביוטיקר מחליק לי את העור (עור בוגר חברים!) והוא נראה רענן מאוד לאורך
7 שעות, עד שהסרתי את האיפור.
חייבת לציין שיש למרוח שכבה דקה כי אחרת הוא הופך להיות מאוד כבד.
אותי מספקת השכבה הדקה הזו, כי אין לי פגמים שאני צריכה להסתיר ובאופן כללי
אני ממש לא אוהבת שהמייקאפ נראה עלי כמו טיח.




אני סקרנית.... מהו המוצר המנצח שלכן בביוטיקר?

סקירות קשורות:
מברשות ביוטיקר - מה אני חושבת?



3 תגובות:

  1. פלטת הצלליות מט שלהם מעולה!
    כשאני בחנות אני תמיד מצטיידת בעוד קרם רגליים הכחוח שלהם ובעוד לק שעולה גרושים...

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי את הפלטה ועדיין לא ממש התעסקתי בצלליות אז קשה לי להביע דעה, ואבדוק את קרם הרגליים. תודה ממי.

      מחק
  2. יש לי את הפלטת צלליות נצנצים, החזיק לי 4 ימים על הפנים ( ראש השנה צמוד לשבת)
    האודם מחזיק, אבל לי אישית מייבש את השפתיים
    העיפרון עיניים גם מחזיק
    הקרם פנים של הבוקר גורם לעור להזיע בקיץ אבל של הלילה ושל העיניים מעולים
    קיצר, אני חולה על ביוטיקר :)
    אני חושבת שהשתמשתי בערך בכל החנות, לא זכור לי משו שאכזב אותי
    אה, והמסיר איפור דו פאזי לא נורמלי, הוא מוריד איפור עמיד בטירוף בשניה

    השבמחק