יום חמישי, 6 בפברואר 2014

iHerb - רכישות ינואר 2014


שלושת החבילות שהזמנתי מ- iHerb הגיעו אלי סוף סוף וגרמו
לי לשמחה רבה, בעיקר בגלל שאני עובדת על הכנת חבילות יופי
לשתי בנותיי המהממות. רוב המוצרים שהזמנתי הם מברשות של
Real Techniques, ביניהם כאלה שרציתי לעצמי כבר מזמן.




עלות משלוח לכל חבילה הוא 4$ ובקנייה מעל 60$ תקבלו 5% הנחה.
החבילה הראשונה שהזמנתי הגיעה לאחר 3 שבועות.


Real Techniques by Samantha Chapman, Your Base/Flawless, Core Collection, 4 Brushes + Case - מחיר 17.99$
את הסט הזה רציתי לרכוש מאז קניית מברשות ה- Real Techniques הראשונות שלי.
הסט מכיל 4 מברשות המיועדות לפנים: מברשת שטוחה, מברשת לטיפול נקודתי,
מברשת להצללות (קונטור) ומברשת רחבה אשר נוחה מאוד לפיזור אחיד של מייקאפ.


Real Techniques by Samantha Chapman, Your Finish/Perfected, Stippling Brush -
מחיר 9.99$
זו אחת המברשות הכי אהובות עלי והיא נרכשה לאחת מחבילות היופי שאני מכינה.



E.L.F. Cosmetics, Makeup Remover Pen, Clear, 0.07 oz (2.2 g) - מחיר 3.00$
עט מתקן איפור עליו קראתי המלצות ברשת.


Real Techniques by Samantha Chapman, Your Eyes/Enhanced Starter Set, 5 Brushes + Case - מחיר 17.99$
את סט איפור העיניים הזה כבר רכשתי בעבר ויש בו מספר מברשות שאני מאוד אוהבת
ולכן רכשתי אותו שוב.


E.L.F. Cosmetics, Studio, Small Smudge Brush - מחיר 3.00$
2 מברשות תיחום מומלצות ע"י סיון סנדורי.



Real Techniques by Samantha Chapman, Your Finish/Perfected, Setting Brush -
מחיר 7.99$
גם את המברשת הזו תכננתי לרכוש לפני זמן רב, היא מעולה להנחת שימר.
צפו בסרטון ההדגמה.



Sierra Bees, Organic Vanilla Beeswax Lip Balm with Vitamin E, .15 oz (4.25 g) -
שפתון לחות מתנה חינם.


לסט המברשות המיוחד הזה, אשר כולל בתוכו את המברשות הבסיסיות למתאפרת
מתחילה רכשתי כחלק מהפריטים בחבילות היופי שאני מכינה (ואני כבר ממש
מתרגשת לתת להן את החבילות המפנקות).
למרות שהסטים מאוד קלים, לא ניתן היה להזמין אותם יחד (הסיבה? משקל),
ולכן הם נרכשו בנפרד.
החבילות הגיעו לאחר 10 ימים בצירוף כובע רחצה מתנה.

Real Techniques by Samantha Chapman, Sam's Picks Exclusive Brush Set, 6 Brushes - מחיר 29.99$ לכל סט.



עד כאן לפעם זו... ביי בינתיים. נשיקות!
מומלץ לקרוא את סדרת הפוסטים של טל פלג אודות מברשות Real Techniques.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה