יום רביעי, 18 ביוני 2014

סופר-פארם - הקניות שלי במבצעי חודש מאי 2014


נדיר, ממש נדיר שאני יוצאת לסידורים או רק כדי לרכוש מוצר
שאני צריכה וזה מסתיים כך. נו, איך אפשר עם כל המדפים
העמוסים, הצבעים, המרקמים והמבצעים? אז פתחתי את פנקס
הרשימות וההמלצות שלי וסימנתי V על חלק מהם.




לקניון רחובות הגעתי כדי לסדר משהו במשרד הרישוי, אך הוא היה 
סגור בגלל ל"ג בעומר. כפיצוי, ביקרתי בסופר-פארם.
השלל שלי מהסופר-פארם כלל מוצרים שקראתי המלצות מהרשת 
ומבלוגים שונים.



Oil Control - מחיר מלא 25.20 ש"ח
מגבונים לספיגה מיידית של שומן מעור הפנים של Life במבצע 1+1.
קראתי על המוצר בבלוג Beauty in Between בסקירת מוצרים לקיץ.
אריזה נוחה לנשיאה, מכילה 50 מגבונים אשר מנטרלים את הברק 
מהפנים מבלי לפגוע במייק-אפ.
לי אין עור שמן אבל חשבתי שטוב שיהיה לימי הקיץ החמים.



BB Cream + Primer של Pupa - מחיר מלא 179 ש"ח
BB קרם + פריימר עם הגנה של 20 SPF גוון 002 Sand במחיר מבצע 79 ש"ח.
קרם בפורמולה המשלבת לחות, גוון ופריימר לקבלת עור חלק ואחיד.
בעל מרקם נוזלי חלק וקל במיוחד, ומגיע ב 2 גוונים להתאמה לכל גוון עור עם
אפקט טבעי.  
  • 001 - nude medium fair 
  • 002 - sand medium dark 
את המוצר רכשתי בעקבות המלצה של חברתי מהבלוג Cats and Sparkles 
(תודה ענקית, סתיו) ואכן, המוצר מדהים.
הוא "יושב" נהדר על העור ולאורך שעות ארוכות. אני ממש מאוהבת  בפריימר
והוא הפך להיות מוצר הבסיס העיקרי שלי בימים אלו.



Primer ירוק של Pupa - מחיר מלא 195 ש"ח
פריימר ירוק לנטרול אדמומיות במבצע של 40 ש"ח (שניתן לי בעקבות 
רכישת הפריימר לפנים).
אריזת הפריימר הירוק הוחלפה מבקבוק זכוכית עם משאבת לחיצה למכל 
פלסטיק גמיש לבן ואטום. אני משתמשת בפריימר הזה באופן קבוע ולא
אהבתי את האריזה החדשה. כאשר אסיים את הפריימר הראשון שלי אעביר
אליו את החומר מהבקבוק החדש. הכמות זהה בשתי האריזות - 30 מ"ל.


את "שגעת" עפרונות העיניים חטפתי מקריאת פוסט שכולו תמונות, תיאורים
והמלצות על עפרונות בבלוג Gloss Berry. אין לי הרבה מה להוסיף לפרטים
הללו, חוץ מהמלצה חמה לקרוא או לשמור לשעת הצורך כי יש בו כל מה
שצריך כדי לבחור את עפרונות העיניים המוצלחים ביותר.

עפרון עיניים של Gade - מחיר מלא 60.90 ש"ח
גוון 101 Gun Metal במחיר מבצע 25 ש"ח.
זהו העיפרון היחידי בו השתמשתי בקו הריסים העליון וליצירת מעושן
עדין. מאוהבת!


עפרון עיניים של Gade - מחיר מלא 59.90 ש"ח
גוון 107 Purple Blaze במחיר מבצע 25 ש"ח


עפרון עיניים של Maybelline - מחיר מלא 65 ש"ח
גוון Couture Green במחיר מבצע 29 ש"ח


לקניון מלחה בירושלים הגעתי רק כדי להציץ בתיבת הדואר ולראות אם הגיעה
אלי איזו חבילה לכבוד שבת. לא הגיעה, אז כפיצוי נכנסתי לסיבוב בסופר-פארם
והתעכבתי בדוכן Pupa.
רכשתי שני מוצרים מהקולקציה המוגבלת Navy Chic ומסקרה עליה קראתי
המלצות חמות ברשת.
מסקרה Diva's Lashes במחיר מבצע של 50 ש"ח (מחיר מלא 110 ש"ח).
המברשת עבה ואני פחות אוהבת מברשות כאלה אבל היא מעבה וממלאת
את הריסים בחומר סמיך שחור ובולט. למרות ההתלהבות ברשת, אני
לא חושבת שהיא "ה-מסקרה", ויש טובות ממנה.



למי שלא יודע, אני "בעוצר הקניות" החודש ובשעת פרסום פוסט זה
(עד לרגע זה) הצלחתי להימנע מביקורים בסופר-פארם.
החזיקו לי אצבעות ואחלו הצלחה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה