יום שבת, 14 ביוני 2014

Ofra Cosmetics - השקת קולקציית קיץ 2014


אני לא מרבה להשתתף בהשקות (אולי בעתיד זה ישתנה), אבל 
כאשר מדובר במותג שאני אוהבת ומאמינה בו - אהיה שם!
Ofra Cosmetics - בהשקת "SUMMER FEVER", קולקציית 
קיץ 2014 - עשו זאת בגדול והפתיעו עם כמה מוצרים נחשקים.





כשקיבלתי הזמנה להשקת קולקציה חדשה של Ofra Cosmetics ממש שמחתי.
Ofra (לקריאת פוסטים נוספים - כאן) הוא מותג שאני מאמינה בו, אוהבת את
המוצרים המצוינים, משתמשת בהם וממליצה עליהם תמיד. מי שעוקב אחרי 
הבלוג, יודע שאני מבקרת בחנות מינימום אחת לחודש, משתתפת בסדנאות
ותמיד יוצאת משם עם רכישה כייפית.

האמת היא שכל כך התרגשתי לפגוש את חברותיי הבלוגריות ועם כל החיבוקים
והפטפטת, כמעט ולא טעמתי מהאוכל, המטעמים וכל המתוקים שהיו מסודרים
מסביב בצבעוניות מרשימה. לצערי, גם לא צילמתי ועל כך אני קצת מצטערת.




לאחר שעה ארוכה ונעימה התאספנו בחדר ההדרכה וקיבלנו הסבר מפורט
על המותג והמוצרים מגליה תורן חן, יועצת התדמית של Ofra ומיכל גייטו אלבז,
סמנכ"ל השיווק של  Ofra ישראל וצפינו במצגת אשר המרתי עבורכם לסרטון 
וידאו.




Ofra הוא מותג איפור מקצועי מארה"ב המתחדש לעיתים קרובות,
ובקולקציה Summer Fever נוספו למגוון 5 ברונזרים, 2 סמקים, 5
עפרונות שפתיים, 5 גוונים חדשים של שפתונים עמידים ו- 5 גוונים של
ג'ל עמיד לגבות.

הברונזרים/ סמקים מיוצרים בטכנולוגיה ההופכת נוזל לאבקה מוצקה 
ודחוסה - Liquid Baked. הנוזלים הללו נאפים בתנורים מיוחדים, בחום
ובלחץ גבוה מאוד וכך שומרים על הפיגמנט המקורי במוצר.

למגוון השפתונים העמידים (עד 12 שעות) נוספו 5 גוונים:
  • Altantic city - אדום בוהק 
  • Surfers Paradise - כתום זוהר 
  • Plam Beach - ורוד סגו מג'נטה 
  • Dytona Beach - כתום אפרסק 
  • Angels – ורוד טבעי
מחיר השפתונים הוא 104 ש"ח.

עפרונות שפתיים בפורמולה חדשה בעלי עמידות גבוהה ו- 5 גוונים קיציים 
וטרנדיים:
  • Silk
  • Glacier Pink
  • Cherich
  • Maya
  • Orchid
מחיר לצרכן 57 ש"ח.

ואל תוותרו על הג'ל העמיד לגבות!!
מוצר מעולה, שאינו מאכזב בשום מצב, קיים ב-5 גוונים, ממלא חללים,
צובע שיער לבן, נראה טבעי ועמיד בטירוף!


במהלך המפגש איפרה הולי את גבותיה של עדי היפה והדריכה אותנו
באופן השימוש והמריחה הנכונה של הג'ל לגבות.
אני צילמתי. סרטון קצר "שעושה את כל ההבדל".



בסיום הערב, קיבלה כל בלוגרית מידיה של היח"צנית המהממת עינת
שפריר, "שקית הפתעה" שהכילה את חוברת המוצרים של Ofra, ברונזר,
ג'ל לגבות, מברשת לגבות ועיפרון שפתיים.




ברונזר חימר-Pyramid פירמידה מצרית (תלת מימדי)
הפיתוח החדשני ביותר של מעבדות OFRA בארה"ב הוא פירמידת החימר
המצרית התלת-מימדית. גם היא פותחה ומיוצרת בטכנולוגיית Liquid Baked
החדשנית באמצעות חום ודחיסה עמוקים. אל תוך מוצר יפהפה ומעוצב
בתלת מימד, שולבו חלקיקי פנינה ופיגמנטים ב4 צבעים שונים – 3 גווני חימר,
וגוון שימרי בהיר (הארה). ברונזר/ סומק מדהים ביופיו, בעל ריח שוקולד משגע, 
המאפשר יצירת מראה שזוף עם מעט ברק. ניתן להעביר מברשת ולהשתמש
בכל הגוונים או לבחור בגוון בודד.
מחיר מלא לצרכן: 238 ש"ח וניתן יהיה לרוכשו רק בעוד כחודש.




עיפרון שפתיים Glacier Pink
עפרונות שפתיים בפורמולה חדשה, המאפשרת מריחה נוחה ועמידות גבוהה.
קיימים 5 גוונים קיציים: Silk, Glacier Pink, Cherich, Maya, Orchid.
מחיר מלא לצרכן  57 ש"ח.
אני קיבלתי את הגוון Glacier Pink.




Semi-Permanent waterproof EyeBrow gel
מוצר איפור הגבות החדשני והמתקדם ביותר, הוא ג'ל עמיד היוצר מראה
טבעי למשך כל שעות היום - גם בתנאי לחות וחום!
EyeBrow Gel פותח ויוצר בנוסחה עמידה במים Waterproof, אשר אינה
נמחקת או דוהה, אינו דביק או נמרח וניתן להשיגו ב- 5 גוונים:
פחם, חום כהה, חום בהיר, אדמוני וחאקי אפרפר.
מחיר מלא לצרכן: 128 ש"ח.
אני קיבלתי את הגוון החום בהיר וכבר רכשתי בעבר את הגוון החאקי
מברשת גבות 04 (מיקיילה)
היא מברשת הגבות האהובה עלי ביותר ואני משתמשת בה גם למריחת
איילינר ג'ל במעקה העין.
היא דקה במידה, כך שממש אפשר לצייר את השיער, ומגיעה בקלות לכל
החריצים והחללים בין השערות.
המברשת הזו מצטרפת לשתי מברשות זהות שכבר רכשתי בעבר.
מחיר מלא לצרכן: 88 ש"ח.




לסיום אני רוצה להודות לצוות של Ofra (גליה, מיכל, עינת, הולי, עדי ודניאל)
על ההשקעה והאירוח במפגש הבלוגרים. נהניתי מאוד!





את כל המוצרים של Ofra ניתן לרכוש גם בהזמנה טלפונית 1-700-706-646.
בקרו באתר או בדף הפייסבוק של המותג.




2 תגובות:

  1. נראה מעניין מאוד! :) השפתונים מסקרנים אותי וגם הג'ל לגבות. פוסט מקסים יקירתי ♡

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ממי. דווקא השפתונים פחות עושים לי את זה. שפתונים עמידים מייבשים לי את השפתיים, מעדיפה לחדש מפעם לפעם.

      מחק