יום ראשון, 8 ביוני 2014

Kryolan - רכישת מוצרי Derma color


את מוצרי דרמה קולור ו- kryolan אני לא מכירה באופן 
אישי אך קראתי עליהם המלצות רבות ברשת. נמנעתי 
מרכישה עד כה בעיקר בגלל המחירים הגבוהים, למרות
הנחת מאפר של 10% - 30% (תלוי בסוג המוצר).




חברת האיפור הגרמנית הבינלאומית Kryolan מפורסמת בקרב מיטב

המאפרים בארץ ובעולם ומובילה בתחום איפור הביוטי, כלות, אופנה ואפקטים.
בחנויות הרשת ניתן למצוא מוצרי איפור, אביזרים ומוצרים שונים לאפקטים,
צבעי פנים וגוף, ועוד.
בקריולן מבחר סוגי קורסים לאיפור והשתלמויות.

מה הלהיב אותי, ולמה אני מאמינה במוצרים האלו עוד לפני שניסיתי?
כי ראיתי את "הקסם" במו עיניי. ממליצה לצפות בסרטון הווידאו המדהים
"שיעור איפור והסתרת כתמים" בהדרכת מורן אברהם המאפרת הראשית
של קריולן.



התמונה מגוגל

פרסום של מכירת מוצרים שונים ובמחירים מוזלים בפייסבוק גרם לי לבדוק
את המחירים בחנות קריולן. התקשרתי וקיבלתי את התשובות הבאות:
  • פלטת מייק-אפ 12 גוונים - מחיר מלא 499 ש"ח (הנחת מאפר 10% בלבד).
  • מדלל - מחיר מלא 299 ש"ח 
  • פודרה Fixeer - מחיר מלא 180 ש"ח
המוצרים שהוצעו למכירה בפייבוק מחנות "סטודיו ארט-נייל" והמחירים להלן:

פלטת מייק-אפ 12 גוונים - מחיר 350 ש"ח


מדלל - מחיר 250 ש"ח


פודרה Fixeer - מחיר מלא 90 ש"ח
Derma color (דרמה קולור)




ההפרש בין השניים לאחר הנחת מאפר הוא 100 ש"ח ולכן בחרתי לרכוש 
במכירה המיוחדת בפייסבוק.
המשלוח הגיע אלי בדואר רשום לאחר מספר ימים בתוספת מברשת מייקאפ 
של לנקום, מתנה.




אני משערת שאצטרך להגיע לחנות קריולן הירושלמית בשלב כלשהו על מנת 
להבין איך בדיוק להשתמש ולשלב את המדלל עם המייקאפ ולבדוק אם רצוי 
שיהיו לי מוצרים נוספים.
בשלב זה, אני מרוצה שיש לי את ההתחלה....

בניסיון ראשון, השתמשתי במייקאפ לאיפור פניה של אחותי ומאוד קל
היה לי למצוא את הגוון המתאים לה (התאמה מלאה!). הוספתי טיפה
קטנה של מדלל לפן של גוון D-66 וכבר במריחה הראשונה על הפיגמנטציה
שיש על פניה, הבנו שזה גדול!
לא צריך להניח קונסילר, מתקן גוון או איבנטון ורוד. המייקאפ מכסה הכל
באופן מושלם, והוא גם נראה נהדר על העור.
עדיין רוצה לבדוק לגבי קונסילרים, אבל המייקאפ מומלץ!





4 תגובות:

  1. התמונה מגוגל מרשימה מאד, התוצאות כמובן. מחכה לשמוע מה מץתפתח בתחום:)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מרשים. מקווה בקרוב להגיע לסניף ולבדוק יותר לעומק. אזכור לעדכן אותך ממי.

      מחק
  2. רציתי לדעת לגבי נייל ארט שציינת כאן- איך למצוא אותם בפייסבוק אני רוצה לרכוש מהם גם את הדרמה קולור

    השבמחק
    תשובות
    1. ממליצה לך לרכוש את המוצרים מהאתר הפולני הידוע במחירים הזולים שלו - http://www.lookforthelook.com/2015/04/ladymakeup.html

      מחק