יום שבת, 11 בפברואר 2017

ההבדל בין הקרמים AA ,BB, CC, DD, EE, PP, ZZ


לפני כמה שנים היה רק BB Cream שעיקרו קרם לחות עם גוון והשתמשתי בו כתחליף למייקאפ בימים בהם לא היה לי חשק או זמן להתאפר. נכון להיום כבר הצטרפו קרמים נוספים למשפחה - CC, DD, EE, PP והגיע הזמן גם להבין מה ההבדל ביניהם, למה הם משמשים ולאיזה סוג עור הם מתאימים. מאחר ולא השתמשתי במוצרים אלו בפועל (פרט ל- BB קרם) נעזרתי במאמרים אשר פורסמו ברשת (קישורים למקור למטה).





אם גם אתן כמוני, לא מצליחות להבין מה המשמעות של האותיות, להלן הקרמים השונים:

AA Cream
AA הוא קיצור של Anti-Aging (אנטי אייג'ינג) - קרמים הטוענים ליתרונות אנטי אייג'ינג באמצעות מרכיבי לחות ונוגדי חמצון. קרמים אלה טובים לעור, אך התוצאות הן מזעריות לעומת מוצרי טיפוח מקצועיים לעור.



BB Cream
BB הוא קיצור של beauty balm - מזין את העור בלחות ונותן מראה גוון אחיד וחלק לעור הפנים. 
מתאים לכל סוגי העור.




СС Cream
CC הוא קיצור של color control (בקרת צבע) -  נוצר כדי להחיות עור חיוור או אדום של הפנים ולהסתיר כתמים, מכיל אלמנטים שהופכים את העור רענן, נותן מרקם חלק. קרמים מסוג זה אינם טובים לבעלי עור שמנוני או בעייתי.



DD cream
DD הוא קיצור של daily defense (הגנה יומית) - קרם מעולה להגה על העור מפני קרני השמש. עם זאת, לא כדאי להשתמש בהם יותר מדי מכיוון שהם עלולים לחסום את הנקבוביות. הם פועלים בצורה הטובה ביותר על עור בוגר.




PP Cream
PP הוא קיצור של pink perfect (ורוד מושלם) -  משמש כבסיס לאיפור (סוג של פריימר) בעל חלקיקי סיליקון ההופכים את העור לאחיד וחלק. מתאים לכל סוג של עור, אבל יש להשתמש בו רק אם אתן מתאפרות. מאחר והוא נטול גוון (הגוון הוורוד של הקרם נעלם במריחה) יש למרוח מעליו מייקאפ או קרם טונאלי אחר.



EE Cream
EE הוא קיצור של extra exfoliation (קילוף נוסף) -  קרם המחדש את העור ומקלף תאים מתים, מגן על העור מנזקי השמש ונותן לו לחות. חלק מהקרמים משלבים הגנה מפני אור אולטרה סגול עם הגנה נגד אקנה. בקרמים אלו לא מומלץ להשתמש  לעתים קרובות , והם אינם מומלצים לבעלי עור דק או רגיש.



ZZ Cream
ZZ הוא קיצור של zit zapper - המותג Happy Skin החליט לדלג על כל האותיות וללכת עד הסוף עם מייקאפ המסתיר ומרפא חצ'קונים. על מייקאפ זה ישנן ביקורות חיוביות מאוד ברשת.


לידיעה: כל התמונות בפוסט הן דוגמאות בלבד ואין בהן המלצה כלשהי למותג ספציפי.

תרגום וחומרים מהמאמרים הבאים:
לסיום, מאמר מומלץ לקריאה שמצאתי אחרי שכבר הכנתי את הפוסט.

תודה שהייתם כאן, אתן מוזמנות לעקוב אחרי בדף הפייסבוק או באינסטגרם וכמובן, להצטרף לקבוצה Make-up Brushes .




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה