יום חמישי, 2 במרץ 2017

Tarte Cosmetics - סקירת מוצרים

Tarte הוא מותג אמריקאי טבעוני אשר אינו מנסה על בע"ח. מוצרי האיפור של המותג עשויים מרכיבים טבעיים ולכן הם מתאימים גם לבעלי עור רגיש. למוצרים האיכותיים של המותג יש עיצוב מגניב, יוקרתי ומפתה מה שגורם לכל מכורת איפור לחשוק בהם ולצרפם לאוסף הפרטי שלה. האתר מאוד ידידותי למשתמש והמחירים המצוינים לצד המוצר מופיעים בשקלים. עלות משלוח היא כ- 65 ש"ח והוא יגיע אליכם תוך שבועיים. ניתן לשלם בפייפאל או בכרטיס אשראי בינלאומי וכדאי להיכנס דרך אתר Ebates כדי לקבל כסף חזרה. מאפרים יכולים להירשם ולזכות ב- 40% הנחה קבועה. מפעם לפעם טראט יוצאים במבצע של "סוף שבוע - משלוח חינם" ושווה לנצל אותו.



זוהי רכישת מוצרי טארט הראשונה שלי מהאתר (ניתן למצוא מעט מוצרים גם באתר Brigettes Boutique).
לידיעה: טארט לא רושמים מחיר על החבילה אבל תעודת המשלוח צמודה לתחתית הקופסא (ראו תמונה).


אז מה קניתי ומה אני חושבת על המוצרים?

tartelette in bloom clay palette - מחיר 200 ש"ח
למצוא פלטת צלליות מושלמת זה אתגר ולפי כל הביקורות שקראתי, הפלטה הזו אמורה להיות "המושלמת".
נתחיל באריזה היפה והצבעונית שלוקחת אותי ישר לאביב ולגן של וורדים. האריזה המוזהבת עשויה פלסטיק קשיח, את המכסה אפשר להעמיד כך שניתן להשתמש במראה מבלי להחזיק או להשעין אותו. כאשר פותחים את הפלטה היא מריחה כמו חנות של שוקולדים.


התמונות המפתות מהאתר

הפלטה מושלמת לנסיעות, משום שיש בה מגוון של אפשרויות גוונים נייטרליים. הפלטה נסגרת באופן הרמטי
ואין חשש שהיא תיפתח בתיק. 
בניגוד להרבה פלטות אחרות, בפלטה הזו תמצאו יותר צלליות בגימור מט. הפלטת כוללת 12 גוונים מתוכם 9 צלליות בגימור מט ו- 3 בגימור שימר/ סאטין. אני באופן אישי מעדיפה צלליות מאט ורוב השימושים שלי בצלליות שימריות הן להארה בזוית הפנימית של העין או מתחת לגבה, ולשמחתי אלו הצלליות השימריות היחידות בפלטה זו. ניסיתי את כל הגוונים וישנו רק גוון אחד מאכזב אבל כל היתר הפתיעו עם עמידות גבוהה על העפעפיים שלי. קל מאוד ליצור אתם מראות שונים ורובם מטשטשים ומתמזגים בקלות.


הצלליות בשורה העליונה:
  • charmer - צבע קרם (off white)
  • jetsetter - צבע אפור חום חם (warm taupe)
  • rocker - צבע אפור חום שימרי (shimmering taupe)
  • smokeshow - צבע חום שחור (black brown)


הצלליות בשורה האמצעית:
  • flower child - גוון אפרסק ניודי (peachy nude)
  • smarty pants - צבע חום זהוב (tan)
  • firecracker - נחושת ברונזה (bronze copper)
  • activist - חום כהה (dark brown)


הצלליות בשורה התחתונה:
  • funny girl - גוון שמפניה (champagne)
  • sweetheart - גוון ורוד אפרסק (peach)
  • rebel - חום ערמוני (chestnut brown)
  • leader - צבע חציל (aubergine)



זוהי אחת הפלטות האהובות עלי והיא תסגור את הפינה לכל מי שאוהבת גוונים נטרליים. אני לא יכולה להבטיח לעצמי שלא ארכוש יותר צלליות, אבל היא בהחלט נתנה לי את התחושה שאחריה, אני לא צריכה יותר.

Amazonian clay 12-hour highlighter - מחיר 120 ש"ח 
גוון exposed nude highlight

ההיילייטר מינרלי, מריח כמו ממתק, עמיד עד 12 שעות (לדברי המותג) וקיים בגוונים נוספים,  בעל מרקם רך וקטיפתי הניתן לבנייה על כל גווני העור ליצירת מראה זוהר טבעי. הגוון הוא בז צהבהב בהיר עם גימור זוהר, מזכיר לי גרסה קלה יותר של ה- Mary Lou Manizer. אני אוהבת את הגוון ואת הפורמולה על העור כי הוא נותן זוהר ללא שימר או נשורת של גליטרים. המרקם מוצק וחמאתי, לגמרי לא אבקה אלא יותר כמו קרם סמיך שמשתלב מאוד בקלות על העור מבלי ליצור מראה יבש. לא הייתי אומרת שזה החזיק עלי 12 שעות, אבל החזיק כ- 9 שעות שזה לגמרי מעולה. ההיילייטר אינו מומלץ לבעלות עור בוגר, הוא מבליט קמטוטים - בעיקר באור יום - ולכן אחרי סקירה זו הוא יהיה פחות שימושי עבורי. 

גוונים נוספים בסדרה:
sparkler - rose gold highlight
stunner - opalescent highlight




Amazonian clay 12-hour blush naughty nudes - מחיר 120 ש"ח
exposed nude pink

סומק מינרלי, נטול ריח בגוון ורוד-ניוד רך, ניתן לבנייה ועמיד ל- 12 שעות אשר רכשתי בעקבות ההמלצות הרבות ברשת. הסומק בגימור מט, אינו מכיל נצנצים,שימר, או ניצוץ מכל סוג שהוא. למרות שהסומק אינו רך, קל לאסוף חומר עם המברשת. הסומק נראה די משעמם באריזה אבל על גבי העור הוא נותן גוון טבעי והוא משתלב נהדר עם גוון העור. החומר מתפזר באופן שווה ואינו יוצר כתמים, והוא אחד הסמקים הבודדים שלי שגם אינם יוצרים מראה של ליצן (במידה ואספתם יותר מדי חומר עם המברשת). אפשר לומר עליו שהוא הסומק "הבטוח" לשימוש יומיומי. 

גוונים נוספים בסדרה:
sensual - golden nude
seduce - rosy nude
risque - peachy nude


לסיכום:
אני מאוד מרוצה מרכישה זו וארכוש מוצרים נוספים של המותג גם בעתיד.

תודה שהייתם כאן, אתן מוזמנות לעקוב אחרי בדף הפייסבוק או באינסטגרם וכמובן, להצטרף לקבוצה Make-up Brushes.



2 תגובות:

  1. הי רותי. יופי של מאמר! את כותבת ממש טוב והסקירות שלך מצוינות.
    רק הערה אחת: כתבת שהחברה לא מנסה על בע"ח. חשוב לציין שהיא שייכת לתאגיד מנסה (Kose). אז מי שחשוב לה לא לממן ניסויים בבע"ח, כדאי שתהיה מודעת לכך ולא תקנה מוצרים שלהם.

    השבמחק