יום ראשון, 22 בינואר 2017

Camera Ready Cosmetics- Black Friday 2016


Camera Ready Cosmetics הוא אתר המיועד למאפרים מקצועיים וכל המוצרים הנמכרים בו הם מהטובים ביותר. לאחרונה נתקלתי בקבוצות הפייסבוק השונות בחברים/ חברות שמחפשים מוצרי מורפי שכבר אזלו. זה לא הסתדר לי כי ידעתי שבאתר CRC הם קיימים, עד שקלטתי שהאתר הזה אינו מוכר לרוב האנשים. היום, אחרי מבצעי הבלאק פריידי הוא הפך לאחד מהאתרים הפופולריים. המחירים ועלות המשלוח באתר מאוד הוגנים, גם שירות הלקוחות שלהם אדיר (מניסיון אישי). עלות המשלוח משתנה וניתן לבחור בין משלוח רגיל לבין משלוח עם מספר מעקב, כשההפרש ביניהם אינו גדול.



בימי הבלאק פריידי/ סייבר מנדיי ניתן היה לרכוש מוצרים בהנחה של 20% ואני עשיתי 2 הזמנות ששתיהן הגיעו אלי כעבור חודש. עד היום, למרות שאני מאוד מקפידה לרכוש בסכום נמוך מ- 75 דולר, על כל החבילות שקיבלתי מהאתר, צוין רק חצי מהמחיר ששילמתי בפועל.

הסלים שלי הורכבו ברובם ממברשות מורפי שאני כל כך אוהבת וכבר יש לי אוסף נכבד מהם.

Morphe Flawless Brush Collection
M527- Deluxe Pointed Powder מחיר 15.99 דולר
מברשת זו היא הכלי המושלם להנחה ופיזור ברונזר אבקתי על עור הפנים ולטשטש אותו למראה רך. המברשת עשויה משיער עיזים והיא דיופ למברשת MAC 135. אחת מהמברשות הפייבורטיות שלי ואני ממליצה עליה בחום רב!

Morphe Master Pro Brush Collection
M439 – Delux Buffer  מחיר 13.99 דולר
המברשת עשויה משיער סינטטי רך, מלא ודחוס, מיועדת להנחה ופיזור מייקאפ והיא אחת המברשות הפופולריות של מורפי. אני מאוד אוהבת את המברשת ולדעתי היא הרבה יותר מוצלחת מהמברשת המדוברת F80 של סיגמא.

MORPHE - ELITE II COLLECTION
ANGLED CONTOUR - E4 מחיר 13.99 דולר
מברשת זוויתית מלאה בסיבים סינטטיים רכים ומתאימה להנחת ברונזר אבקתי או סומק. על המברשת הזו כבר כתבתי ואף הכרזתי עליה כמברשת הסומק המושלמת. הנחת הסומק עם המברשת הזו נעשית בקלילות והסומק מתפזר באופן אחיד מבלי להרוס או לגרום לתזוזה או מריחה של המייקאפ/ קונסילר/ או כל חומר אחר שהנחתם מתחת. זו הפעם השנייה שאני רוכשת אותה וזוהי גם המברשת היחידה שאני יכולה לומר עליה שאין לה תחליף, אפילו לא קרוב לביצועים שלה (ולכן רכשתי אחת נוספת). אז כן, רוצו לקנות אותה ואני מבטיחה לכם שלא תרצו עוד אף מברשת סומק אחרת.


OFRA - DupeThat Highlighter - מחיר 24.95 דולר
You Glow Girl הוא היילייטר בגוון ורוד קר, גוון אהוב עלי במיוחד. בהגדרה שלו, ההיילייטר הוא אבקתי אבל האמת היא שהחומר כל כך רך, כמעט חמאתי שאני מרגישה שאעשה לו עוול אם אגדיר אותו כאבקתי. 

התאהבתי בו מהר מאוד משום שהוא בין הבודדים שנותנים באמת את הברק הורדרד אחרי שמניחים אותו על העור. הוא מאוד פיגמנטי וקל לטשטוש. אפשר להניח עם האצבעות אבל אני מעדיפה לעשות זאת עם מברשת על מנת לפזר ולטשטש לברק עדין, מחזיק על העור בין 6 שעות ודוהה בהדרגה (עד 9 שעות).
ההייליטר מגיע באריזת פלסטיק שחורה ומכסה שקוף, משקל 4 גרם והוא קיים גם בגוון זהב - YOU DEW YOU.           
           
La Femme - Blush Rouge Refill Pans מחיר 3.50 דולר
על הסמקים הללו כבר כתבתי בעבר ואני אחזור על זה שוב - הם פיגמנטים מאוד, מטשטשים בקלות ובעיקר עמידים לאורך שעות ארוכות ללא דהייה קלה שבקלות. 
במגוון קיימים כ- 40 גוונים בעלי גימור שונה והפעם רכשתי שני גוונים שהתווספו לפלטה שהתחלתי לבנות. 

  • Terracotta - שימר
  •  Amber - מאט




ועוד מברשות מהסדרה המוצלחת MORPHE - ELITE II COLLECTION:

E22 - POINTED BLENDER מחיר 6.99 דולר
מברשת טשטושים מחודדת בעלת שיער בריסטל סינטטי וצפיפות הסיבים מעט יותר ממברשות דומות אחרות. המברשת טובה למיזוג צלליות וטשטושן. אני אוהבת אותה במיוחד כי הקצה המחודד שלה מאפשר דיוק בהנחת צללית בקפל העין ובו בזמן הסיבים הקצרים מטשטשים אותה מסביב.
E3 - PRECISION POINTED POWDER מחיר 16.99 דולר
מברשת פלאפית רב שימושית עשויה שיער בריסטל סינטטי, מתאימה להנחת ברונזר, סומק, לפידור וקיבוע קונסילר מתחת לעיניים או רק לטאטא שאריות ונפולת של אבקה. המברשת דומה בצורתה למברשת E-53 רק גדולה יותר.

E35 - DETAIL SMUDGER מחיר 4.99 דולר
מברשת קצרה וצפופה משיער בריסטל סינטטי מיועדת לעישון קו הריסים התחתון של העין או לשרטוט קווים דקים.

E20 - OVAL DETAIL BUFFER מחיר 11.99 דולר
מברשת סינטתית מעוגלת עם זיפים קצרים וצפופים משיער בריסטל סינטטי להנחת מוצרים באזורים קטנים. הראש הקטן מושלם למיזוג קרם בסיס (פריימר) על העפעף או  קונסילר מתחת לעיניים. 
E46 - MINI ANGLED BUFFER מחיר 5.99 דולר
מברשת רכה, צפופה וזוויתית משיער בריסטל סינטטי מעולה למריחת מוצרים קרמיים מסביב לאף ובאזורים קטנים אחרים.
E48 - MINI POINTED POWDER מחיר 8.99 דולר
מברשת מחודדת רכה, רב תכליתית, בעלת שיער בריסטל סינטטי, מעולה לשימוש עם מוצרים אבקתיים כמו סומק, היילייטר או הצללות. המברשת היא האחות הקטנה של E3.


E6 - PREMIUM FLAT BUFFER מחיר 14.99 דולר
מברשת buffing שטוחה, בעלת שיער בריסטל סינטטי צפוף ורך, המאפשרת הטמעת חומרים קרמיים ונוזליים לתוך העור. המברשת אינה גדולה כל כך ולכן מושלמת לפנים קטנות כמו שלי. היא דומה למברשת F80 של סיגמא.

עוד סקירות על מברשות מורפי - כאן.

תודה שהייתם כאן, אתם מוזמנים לעקוב אחרי בדף הפייסבוק או באינסטגרם וכמובן, להצטרף לקבוצה Make-up Brushes .

נשיקות!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה