יום חמישי, 20 באפריל 2017

Brigettes Boutique - חנות של מוצרי איפור במחירים מוזלים


Bridgette's Boutique הוא אתר בו תמצאו מוצרי איפור במחירים מוזלים של מותגים שונים ובתוכם גם מוצרים של חברות אשר אינן שולחות לארץ. המוצרים הנמכרים באתר הם עודפי ייצור או מהדורות קודמות ולכן המחירים זולים. חלק מהמוצרים הם פריטים מתוך מארזים ולכן יגיעו אליכן ללא אריזה. מבחר המוצרים אינו גדול אך תוכלו למצוא באתר מוצרים של מותגים כמו Chanel ,Bobbi Brown ,Becca ,Benefit ,Mac ,Make Up For Ever ,Lorac ,NYX ,Guerlain ,e.l.f ,Laura Geller ,Laura Mercier ,Too Faced ,theBalm ,Stila ,Cover Girl ורבים אחרים. 
אני מאוד אוהבת לבקר באתר מפעם לפעם ולגלות בו מוצרים חדשים ומפתיעים, מוצרים בגודל מיוחד שאפשר להתנסות בהם לפני רכישת המוצר בגודל מלא (בעיקר אם הם יקרים). שיטת התמחור של האתר במטבע ישראלי מקלה על הקנייה, דמי משלוח החל מ- 28 ש"ח ומשתנה עם כל מוצר שתוסיפו לסל, ניתן לשלם בפייפל או בכרטיס אשראי.




בקנייה הראשונה שלי שילמתי 33 ש"ח עבור המשלוח ובחרתי בשני מוצרים שהגיעו אלי כעבור 10 ימים בצירוף מוצר מתנה וכרטיס עם קוד להנחה ברכישה הבאה.

קצת על המוצרים שרכשתי:

Becca Shimmering Skin Perfector - Moonstone 

היילייטר נוזלי מונסטון בגוון פנינה של בקה, גודל נסיעות 20 מ"ל, נבדק דרמטולוגית ומחירו באתר 55 ש"ח.
הפורמולה מכילה רכיבים כמו ויטמין A, B, D, ו- E, שמן אבוקדו ותמצית אלוורה המרגיע את העור.
זהו מוצר מדהים וכל ההייפ סביבו לגמרי נכון. ההיילייטר משווה לפנים זוהר רך, עדין וטבעי.
ההיילייטר בגודל נסיעות מגיע בשפורפרת לחיצה, המרקם חלק מאוד ונטמע בעור בקלות. אני מניחה את החומר באמצעות האצבעות באזורים שאני רוצה להדגיש כמו עצמות הלחיים, גשר האף, מעל הגבות ובקשת 
קופידון. ההיילייטר ניתן לבניה בשכבות להתאמת עוצמת הברק, אין בו גליטרים, אינו מבליט נקבוביות והוא נותן הארה טבעית יותר מכל היילייטר אחר בו השתמשתי עד היום. MoonStone הוא בעל גוון זהב חיוור וטיפה ממנו יכולה להספיק לכל האזורים אותם תרצו להדגיש בפנים ולכן ממליצה לרכוש את גודל
הנסיעות ולא את הגודל המלא שמחירו עומד על 38 דולר.



סומק בגודל נסיעות (משקל 2.5 גרם) של חברת לנקום ומחירו באתר 26 ש"ח.
הסומק Mocha Havana בגוון נייטרלי, חום-ורוד רך ובוהק כסוף שנטמע בעור וכמעט ולא מבחינים בו. הוא ייראה נהדר כמעט עם כל סוג של איפור בגלל הגוון הנייטרלי ולבעלות גוון עור בהיר הוא יכול לשמש גם כברונזר/ קונטור. הסומק הוא oil-free ובעל עמידות מעולה, הוא מגיע באריזת פלסטיק שחורה וקומפקטית כולל מראה. במחיר כזה, בהחלט מומלץ!


Annika Maya Lip Shimmer - Sheer
שפתון הגנה לשפתיים בטעם קליל של מנטה, אשר קיבלתי כמתנה במשלוח.
מכיל שעוות דבורים, חמאת שיאה, חמאת מנגו וויטמין E.


לסיכום, כדאי לכן להציץ באתר, אולי גם אתן תגלו בו מוצרים שווים.
תודה שהייתם כאן, אתן מוזמנות לעקוב אחרי בדף הפייסבוק או באינסטגרם וכמובן, להצטרף לקבוצה Make-up Brushes.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה