יום חמישי, 4 במאי 2017

Blue Scandal - תזכורת לחנות שווה שקצת נשכחה


Blue Scandal היא חנות קטנה בה נמכרים מוצרי איפור ממותגים עממיים כמו Ardell, Revlon, e.l.f, Milani beautyblender, NYX, Rimmel London, Sugarpill ,Maybelline ,wet n wild ואחרים. דמי המשלוח זולים יחסית (מתחיל ב- 6 דולר) לחנויות אמריקאיות וכך גם מחירי המוצרים הנמכרים בה. לצערי נראה שהחנות לא מתחדשת במוצרים החדשים שיצאו בשנה האחרונה, אבל עדיין אפשר למצוא בה מציאות. בחנות תמצאו גם מוצרי שיער ומעט מוצרי טיפוח שהידוע ביותר מהם הוא המותג הקוריאני Tony Moly. בכל הזמנה שלכם תקבלו מוצר או כמה מוצרים מפנקים חינם (וזה תמיד כייף) ובשתי ההזמנות האחרונות שלי, החבילה הגיעה תוך שבועיים. קוד קופון הנחה hellolovely יישלח אליכם למייל לאחר רישום (אני השתמשתי בו בקנייה השנייה שלי).




בהזמנה הראשונה התמקדתי במוצרי שפתיים בלבד, עבור המשלוח שילמתי 8.85 דולר והחבילה הגיע אלי כעבור שבועיים. 

מה בחבילה?

Jordana

Twist & Shine Moisturizing Balm Stain - מחיר 3.11 דולר

שפתוני לחות המותירים את השפתיים עם גוון פיגמנטי עדין ואחיד לאורך שעות ארוכות. השפתונים אינם מייבשים את השפתיים ואין צורך בחידוד העיפרון. השפתונים הפתיעו אותי לטובה, הם מבריקים מעט במריחה אבל הצבע שנשאר על השפתיים (למרות שאכלתי, שתיתי ועישנתי) הוא גולת הכותרת ולכן ההמלצה החמה שלי. קיימים 8 גוונים ואני בחרתי 3 מתוכם:
  • Cranberry Crush - ורוד כהה ובכל זאת עדין.
  • Honey Love - ורוד בהיר.
  • Nude Chic - גוון ניוד חיוור מהמם שלצערי פחות מתאים לי.
סרטון סווטצים כל הגוונים של queencarlene.



קצת צילומים ללא עיפרון תוחם:



Cranberry Crush

Honey Love

Nude Chic

NYC New York Color

Smooch Proof Liquid Lip Stain - מחיר 3.28 דולר
למרות שבאריזה הגוון נראה סגול-ורוד, On Everyone's Lips הוא שפתון בגוון חום (תת גוון סגול) מיוחד במינו ומהמם, המתקבע על השפתיים ואינו מכתים כוסות, סיגריות וכד'. הבעיה בשפתון היא שמריחה בלתי אחידה יוצרת הבדלי גוון והכתמות נקודתיות על השפתיים שלא ניתן לטשטש ולכן יש למרוח אותו במהירות, לתת לשכבה שמרחתם להתייבש (מתייבש ממש מהר) ולמרוח שכבה שנייה, במידה וצריך. הוא אינו מייבש את השפתיים והוא ניתן לבניה. אחד השפתונים היותר יפים ונוחים השומרים על עמידות לאורך שעות ומותיר הכתמה יפה על גבי השפתיים לאחר שתייה. 
לתשומת לבכן - לא מומלץ לחדש את השפתון על מנת שלא ייווצרו כתמי גוון שונים (הסירו את השכבה הקודמת לפני מריחת שכבה חדשה).

סרטון סווטצים כל הגוונים של Alexis Morales.


wet n wild

MegaLast Lip Color - מחיר 1.75 דולר
דבר המותג: שפתוני לחותיים וקטיפתיים, חצי מאט שאינם מתייבשים ומתמוססים אל תוך השפתיים בצבע שנשאר עד 4 שעות. מרקם השפתונים חמאתי ומכיל תמציות צמחים וויטמין A ו- E, אינו מבליט קמטים וסדקים בשפתיים וקל להסרה. 
השפתונים מאוד פיגמנטיים אך המריחה קשה ולא נעימה מה שמחייב מריחת שפתון לחות רך כבסיס. האריזה מעט בעייתית ובעת שליפת המכסה הוא מושך איתו חלק מהשפתון עצמו (כדאי לפתוח בזהירות).
קיים במגוון עשיר של צבעים מתוכם בחרתי חמישה עפ"י המלצות ברשת:
  • Bare It All
  • Don't Blink Pink
  • Wine RoomCherry
  • Cherry Picking
  • Just Peachy
סרטון סווטצים  כל הגוונים של BeautywithEmilyFox.
למרות שרכשתי כמה מהם בעבר ולמרות ההמלצות ברשת, אני מוצאת שיש היום ליפסטיקים מוצלחים יותר ולכן אני לא ממליצה עליהם.


קצת צילומים ללא עיפרון תוחם:


Bare It All

Don't Blink Pink

Wine RoomCherry

Cherry Picking

Just Peachy

בהזמנה השנייה השתמשתי בקוד הנחה (מומלץ לנסות בכל רכישה), שילמתי עבור המשלוח  6 דולר והחבילה הגיעה אלי כעבור שבועיים. 

מה בחבילה?

Nabi Cosmetics

Matte Lip Gloss - מחיר 2 דולר
פורמולה חדשה וקטיפתית לשפתוני המאט של המותג Nabi Cosmetics, המריחה אחידה והגוון ניתן לבניה (רק תנו לכל שכבה להתייבש קודם). מאוד אהבתי את השפתונים הללו, הם פיגמנטיים, בעלי מרקם דק שאינו מייבש את השפתיים, אינם זולגים מחוץ לשפתיים, מתייבשים מהר ומותירים את השפתיים רכים וללא קילופים. שתייה חמה תגרום למחיקה/ דהייה של הצבע בחלק הפנימי של השפתיים.
לגמרי ממליצה!

בחרתי מתוך מגוון הצבעים 4 שפתונים וצירפתי צילום שלהם בתאורה שונה:
  • INDIGO
  • WINE
  • ANGEL ROSE
  • NUTMEG
סרטון וידאו סווטשים 24 גוונים של Yarely Roman.
סרטון וידאו המלצה של MEI.



צילומים ללא תוחם:

INDIGO 

WINE

ANGEL ROSE

NUTMEG

Maybelline

ולקינוח, Fit Me Concealer של  מייבלין אשר נמכר באתר במחיר של 6.99 דולר. את הקונסילר הזה רציתי לנסות כבר מזמן ובחרתי בגוון Light. נאמר עליו כי הוא  dupe לקונסילר של NARS, אבל מאחר שמעולם לא השתמשתי בו לא אוכל להעיד על כך. באתר תמצאו 5 גוונים לבחירה מתוך 6 גוונים קיימים (החיסרון היחידי), חלקם עם תת גוון ורוד וחלקם בעלי תת גוון צהוב. אם תצליחו למצוא ביניהם את הגוון המושלם שלכם, תוכלו להשתמש בהם להסתרת פגמים בעור הפנים אבל אני רכשתי את הקונסילר להארה מתחת לעיניים (יש לי אחרים לכיסוי פגמים בעור). בכל מקרה, אפשר לערבב גוונים כדי לקבל התאמה לגוון אליו אתם רוצים להגיע.
הקונסילר קל מאוד ואינו יוצר מראה קייקי, הוא נותן כיסוי בינוני עד מלא וניתן לבנייה, הוא פיגמנטי דיו כדי להשתמש בכמות קטנה מאוד בכל שימוש והוא אחד הטובים בהם השתמשתי בתקופה האחרונה (לי יש עור יבש ובוגר). כמו בכל סקירה של קונסילר אני חייבת לציין שחובה להניח קודם למריחת הקונסילר קרם לחות לעיניים (אפילו כמה פעמים). 
ממליצה על מוצר זה בחום רב!



עד כאן לפעם זו, תודה שהייתם כאן, אתם מוזמנים לעקוב אחרי בדף הפייסבוק או באינסטגרם וכמובן, להצטרף לקבוצה Make-up Brushes.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה