יום רביעי, 10 במאי 2017

Glambot - התחדשויות של מוצרי איפור יד שנייה


את הקנייה השנייה שלי באתר Glambot ביצעתי בבלק פריידי האחרון (כן, לא יצא לי לכתוב על זה עד היום) ובאופן מוזר מצאתי מוצרים שממש רציתי לנסות ובמחירים נהדרים. הפעם התמקדתי במוצרים "מבריקים", כולם הגיעו אלי כמו חדשים ואני מרוצה מאוד. למי שאינה מכירה את האתר, ב- Glambot נמכרים מוצרי איפור יד שנייה אשר מחוטאים לפני המכירה ועד היום כל המוצרים שרכשתי היו במצב מעולה והתכולה כמעט בשלמותה. ליד כל מוצר מצוין מצב ותכולה, אני משתדלת למצוא קודים להנחות נוספות ואם אפשרי וקיים, אני בוחרת במוצרים בגודל נסיעות כי אני אף פעם לא מסיימת מוצרי איפור. אני לא רוכשת באתר מסקרות, אייליינר ומוצרי שפתיים.




הבעיה באתר היא שהמוצרים נחטפים כך שבלתי אפשרי לרכז קנייה ולכן בכל פעם משלמים את המשלוח מחדש. התמזל מזלי ובבלאק פריידי האחרון מצאתי מספר מוצרים, השתמשתי בקוד של 30% הנחה, עלות משלוח 10 דולר (נכון להיום, עלות המשלוח עומדת על 15 דולר) והחבילה הגיעה אלי כעבור שבועיים. המחירים שציינתי בפוסט הם לפני הנחה.


LORAC TANtalizer Baked Bronzer Mini 1.9g - מחיר 5.94 דולר
תכולה 100% מצב Good גודל  1.9 גרם
ברונזר מינרלי אפוי המגיע באריזה מיוחדת הנפתחת הצידה ולא לכיוון מעלה כמו כל אריזה רגילה וקומפקטית. פתיחת האריזה מעצבנת אבל גם חזקה דייה שלא להיפתח בתיק.
המוצר עצמו מהמם, אין בו נצנוץ מוגזם, וגוון הברונזה עמוק ונראה די טבעי על עצמות הלחיים, בעיקר לבעלות עור כהה. בגלל שהמוצר אפוי נדמה שקצת קשה לאסוף חומר עם המברשת, אז שימו לב שלא לפזר על הפנים כמות גדולה, הברונזר נראה מעולה כאשר מניחים ממנו במידה הנכונה והוא נפלא בימות הקיץ.


LORAC Perfectly Lit Spotlight Mini 3g - מחיר 12 דולר
תכולה 80% מצב Good גודל 3 גרם
היילייטר אבקתי המגיע באריזה קטנה ונוחה לנשיאה בתיק. השימר מבריק, אבל לא מנצנץ, המרקם חלק מאוד בגוון שמנת והוא נותן זוהר טבעי לעור. גוון Spotlight מושלם לחודשי הקיץ, כאשר העור שזוף. אני אוהבת להניח את החומר בשכבה אחת בלבד, על גבי עצמות הלחיים וגשר האף עם מברשת M501 של מורפי.
למי שאוהבת את היילייטר שלה מודגש במיוחד, הוא ניתן לבנייה לקבלת תוצאת הארה מועצמת.
ההיילייטר קיים בשלושה גוונים:
  • Luminous  - גוון זהב שמפניה
  • Spotlight  - שמנת/ בז' חם
  • Radiant  - חום זהב

Stila Eyeshadow Kitten מחיר 9.80 דולר
תכולה 80% מצב Good גודל 2.6 גרם
Kitten היא הצללית הכי מפורסמת של המותג סטילה ורבים משתמשים בה גם כהיילייטר. הגוון ורוד שמפניה חיוור (לצערי זה לא נקלט דרך עדשת המצלמה) ומפיגמנטי מאוד. המרקם רך מאוד וחמאתי וניתן להשתמש במוצר רטוב (עם מברשת לחה) או יבש. למרות היותו בהגדרה "צללית עיניים" והוא מושלם להארה על עצם הגבה ובזוויות העיניים, תוכלו להשתמש בו גם להארה על עצמות הלחיים וגשר האף. הוא ניתן לבנייה וניתן בקלות רבה לייצור מראה בוהק למרחקים (אם זאת השאיפה שלכן).


Josie Maran Argan Illuminizer - מחיר 16.80 דולר
תכולה 80% מצב Good גודל 57 מ"ל
ההיילייטר הנוזלי של Josie Maran מגיע בבקבוק משאבה, ומספיקה כמות קטנה מאוד להנחה במקומות שאתן רוצות להאיר. גוון ההיילייטר הוא זהב-שמפניה, בעל מרקם חלק, נטול גליטרים ואפשר להשתמש בו לערבוב עם מייקאפ, להנחה מתחת למייקאפ או מעל המייקאפ, הכל תלוי במראה שאתן רוצות להשיג. זהו סוג ההיילייטרים שאפשר להניח גם במחשוף או בכתפיים והוא ייראה מדהים. 
אני באופן אישי מעדיפה היילייטרים נוזליים או קרמים, הם נטמעים בעור וגורמים לו להיראות קורן והם עמידים יותר. ההיילייטר הזה, מחזיק מעמד כ- 8 שעות ויותר! הוא מכיל  100% שמן Argan טהור, ויטמין E, חומצות שומן חיוניים להתחדשות העור, ושמן זרעי ענבים טבעיים. הוא נטול בושם, פרבנים או סולפטים.
אני מניחה על עצמות הלחיים עם האצבעות ואח"כ מטמיעה בעור עם ספוגית לחה.
ממליצה על המוצר בחום!

Josie Maran Argan Illuminzer - הכירו את המוצר בסרטון הוידאו של Josie Maran.


את המוצר הבא רכשתי לפני 4 חודשים בקנייה נפרדת. זהו היילייטר של MAC במהדורה מוגבלת שבגלל מחירו קצת היססתי לבצע את הרכישה ולכן השארתי אותו בסל הקניות. אחרי יממה קיבלתי מייל מהאתר עם קוד להנחה של 15 דולר. האמת היא ששמירה של מוצרים בסל הקניות על מנת לקבל קוד הנחה היא הימור כי בזמן הזה מישהו עלול לרכוש אותם אבל לפעמים זה שווה. עבור המשלוח שילמתי 10 דולר והחבילה הגיעה אלי כעבור שבועיים.

MAC Extra Dimension Skinfinish Superb - מחיר 57 דולר
תכולה 80% מצב Good גודל 9 גרם
Superb הוא מהיפים בין ההיילייטרים של סדרת MAC Extra Dimension, הוא מבריק ובעל מרקם חלק וחמאתי, וצבעו ורוד-זהב מהמם ועדין. הוא נטול גליטרים והוא נראה יותר מתכתי מאשר מטאלי, הברק שהוא נותן לעור הפנים ממש יפה ומחמיא. ניתן להשתמש בו על יבש או רטוב וגם בתור צללית. אני מניחה אותו עם מברשת M438 של מורפי, ולמרות שהוא ניתן לבנייה אני בהחלט מסתפקת בשכבה אחת.
אם תצליחו לשים עליו יד - תחטפו אותו!


עד כאן לפעם זו, תודה שהייתם כאן, אתם מוזמנים לעקוב אחרי בדף הפייסבוק או באינסטגרם וכמובן, להצטרף לקבוצה Make-up Brushes.

נשיקות!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה