יום שבת, 13 במאי 2017

האתר הפולני - הזמנה שישית


בכל פעם שמגרדות לי האצבעות ובא לי לבזבז קצת כסף אני מבקרת באתר הפולני Lady Makeup, שם אני יודעת שאמצא מוצרים במחירים נמוכים יותר מבכל אתר קניות אחר. הפעם רכשתי מוצרים ששמעתי עליהם הרבה בקבוצות השונות של פייסבוק ורציתי לנסות ולחוות בעצמי. עבור המשלוח שילמתי 25 זלוטי והחבילה הגיעה כעבור שבועיים מיום הרכישה בצרוף מתנה - פודרה דחוסה קטנה שלא ברור לי מאיזו חברה היא, אבל עדיין זו מחווה נעימה.



למברשות של המותג Hakuro - מותג פולני פופולרי - נחשפתי בזכות ביבי מנהלת קבוצת "האתר הפולני" בפייסבוק (מומלץ להצטרף וללמוד על עוד מוצרים שווים מהאתר). אני באופן אישי ניסיתי מברשת עיניים של המותג ומצאתי אותה מוצלחת מאוד. הפעם רכשתי שתי מברשות פנים של המותג ובאופן כללי אני חושבת שהן איכותיות מאוד אבל בגלל צפיפות השיער במברשות הן יכולות להתאים רק למי שרוצה להניח כמות נכבדה של חומר על הפנים. יש מתנדבות?

Hakuro - מברשת סומק / ברונזר מספר H24 - מחיר 29.40 זלוטי
מברשת Hakuro H24  בעלת ידית עץ, צבוע שחור עם חבק כסף  מיועדת ל- contouring מדויק של הפנים, סומק או ברונזר  והיא אידיאלית לשימוש עם מוצרים אבקתיים. סיבי המברשת סינטטיים ורכים מאוד אך דחוסים מדי לטעמי להנחת סומק (אני מעדיפה מברשת פחות דחוסה על מנת שהסומק יתפזר בקלילות) לעומת זאת, המברשת תהיה מוצלחת לקונטור ואולי גם לברונזר אם אתן אוהבות את המראה החד. במהלך השימוש וניקיון המברשת אינה משירה שיער וצורתה אינה משתנה. 
דוגמאות למברשות סומק שאני אוהבת להשתמש בהן:
Brush V3 - Vegan Contour Brush של המותג BH cosmetics.
E4 - ANGLED CONTOUR של המותג Morphe ועליה כתבתי כאן



Hakuro - מברשת פודרה מספר H55 - מחיר 40.90 זלוטי
מברשת Hakuro H55  בעלת ידית עץ, צבוע שחור עם חבק כסף  מיועדת להנחה ופיזור פודרה דחוסה או בתפזורת. סיבי המברשת סינטטיים ורכים אך מאוד מאוד דחוסים. אין אפשרות לפדר את הפנים בקלילות עם מברשת זו ולכן היא גורמת למראה מקומח ויבש. אם אתן מחפשות מברשת להנחת פודרה, זו אינה המברשת המתאימה. אם בכל זאת בחרתן לרכוש אותה כדאי לנער אותה לפני הנחת הפודרה או להשתמש בה להנחת מייקאפ מינרלי/ אבקתי דחוס.


Paese פודרת אורז - מחיר 39.99
הפודרה הזו מפורסמת ביעילותה לבעלות עור שמן ומעורב ונחשבת לגרועה עבור בעלות עור רגיל, יבש ובוגר. פודרת האורז של המותג Paese עשויה מאבקה של אורז אשר ידוע כסופח נוזלים. לאבקה צבע לבן, ולמרות זאת היא מתאימה לכל גוון עור. כדאי לשים לב ולפזר את החומר על עור הפנים בקלילות, משום שאם שמים יותר מדי הוא יוצר מראה "עמוס" על עור הפנים. הפודרה יוצרת מראה מט ומומלץ לפדר רק את האזורים המועדים לפורענות (שומניים). מאחר ולי יש עור יבש ובוגר, נידבתי את גיסתי לבדיקת המוצר.
ציטוט: "השתמשתי במוצרי פידור טובים יותר ולא התלהבתי מהמוצר".


Triple baked goddess of love - מחיר 25 זלוטי
היילייטר אפוי בגוון faith (ורוד בהיר) של המותג MAKEUP REVOLUTION המגיע באריזת קרטון ובצורת לב.  המוצר מהמם ביופיו ובסה"כ לא רע, אבל אני מצאתי שהוא מעט גירי ולא מספיק עמיד לטעמי.
ההיילייטר קיים ב 3 גירסאות שונות.


בקרוב - פוסטים על מוצרים נוספים שרכשתי באתר.
עד כאן לפעם זו, תודה שהייתם כאן, אתם מוזמנים לעקוב אחרי בדף הפייסבוק או באינסטגרם וכמובן, להצטרף לקבוצה Make-up Brushes.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה