יום חמישי, 19 בינואר 2017

Glambot - קניה ראשונה שלי באתר


Glambot הוא אתר בו ניתן לרכוש מוצרים יד שנייה במחירים זולים יותר. החלק הטוב זה שאפשר למצוא בו מוצרים אשר אינם נשלחים לארץ. אם אתם מוצאים מוצר בו אתם חושקים, אין זמן להתלבטויות כי המוצרים נחטפים, בעיקר הפופולריים שבהם. אם מצאתם מוצר שכבר לא קיים במלאי, העבירו אותו לרשימת המשאלות על מנת לקבל התראה כשיחזור למלאי.
יש הרבה מוצרים שההפרש הכספי אינו גבוה מהמחיר של מוצר חדש ועל אלה אני לא מתעכבת כלל. יש לשים לב למצב ותכולת המוצר ולבחור מוצרים שמצוין תכולה 80% ומעלה כמו גם מצב GOOD. פרטים והסברים מפורטים תוכלו למצוא בפוסט של קרן ארן מנהלת קבוצת הפייסבוק Glambot Israel (מומלץ להצטרף).



רכשתי כמה מוצרים בגודל נסיעות, בעיקר מתוך סקרנות לגבי כל ההתלהבות והביקורות המעולות ברשת.
באופן מוזר, רק עכשיו שמתי לב שכולם ברונזרים/ קונטור. אני אקדים ואומר שאני מרוצה מאוד מהמוצרים שרכשתי, אפילו שמחה שיש לי אותם. עוד חייבת לציין, שהכול הגיע ארוז בצורה מושלמת וכשפתחתי את החבילה כל המוצרים נראו לי חדשים לגמרי.
עלות משלוח 10 דולר כולל מספר מעקב והחבילה הגיעה אלי כעבור חודש.

Benefit Bronzing Powder Hoola Mini 4g
מחיר 10.50 דולר, תכולה 100% מצב Good
Hoola הוא הברונזר הכי פופולרי ואהוב EVER ואני רכשתי אותו בגודל מוקטן. האריזה אינה רגילה אבל מאוד מיוחדת ולגודל המוקטן צריך להשתמש במברשת בגודל המתאים כדי לאסוף חומר. לאריזה מצורפת מברשת שלא ניסיתי להשתמש בה משום שהיא קטנה מדי לטעמי (המברשת המצורפת לאריזת הגודל המלא מוצלחת מאוד). הברונזר בגוון חום בינוני, לא כהה מדי ולא בהיר מדי, מאפשר בניה של עומק הגוון. אהבתי את המרקם של הברונזר,  האבקה כך כך דקה שזה לא מרגיש כמו אבקה וכאשר מניחים אותו על עור זה משתלב יפה עם המייקאפ וקל לעבוד איתו גם אם אתם לא מומחים ב- contouring. הוא מטשטש בקלות והוא משתלב ממש טוב עם מייקאפ, הוא לגמרי matte, ללא נצנוץ קל שבקלים, כך שהוא נראה טבעי על העור.


Too Faced Chocolate Soleil Matte Bronzer Medium/Deep 4g
מחיר 11.60 דולר, תכולה 80% מצב Good
ברונזר מפורסם של Too Faced בגודל מוקטן עם ריח של ממתק שוקולדי שאני לא ממש מתחברת אליו.
הגוון מושלם לצבע העור הבינוני ניטראלי שלי, הוא מט ומטשטש באופן מדהים ללא יצירת כתמים. אפשר להשתמש בו לחימום הפנים ואני עושה זאת עם מברשת M527 של מורפי או להצללות ואני אוהבת לעשות זאת עם מברשת M523, גם היא של מורפי.

מומלץ - ביקורת סרטון וידאו של Lindsey Rose והשוואה לברונזר לגונה והולה.


NARS Bronzer Laguna Mini 2.5g
מחיר 14.40 דולר תכולה 100% מצב Good
כל כך הרבה שמעתי על NARS Laguna Bronzer ומשום מה התעקשתי שלא לרכוש אותו בגלל מחירו הגבוה. הגודל המוקטן זו הזדמנות לנסות את הברונזר המפורסם והמדובר והאמת היא שהוא הפך להיות אחד הברונזרים הכי אהובים עלי. ה- bronzer  לא משאיר כתמים על העור והוא נהדר גם לקונטור.
ה- NARS Laguna Bronzer מאוד פיגמנטי ומתאים גם לחימום הפנים. אפשר לומר שלמרות שהוא נחשב לברונזר מט, יש בו מעט ברק, הוא עמיד מאוד והחזיק מעמד מעל 10 שעות בשלמותו.



MAC Cream Colour Base Root
מחיר 15.40 דולר, תכולה 100% מצב Good
קרם בסיס רב תכליתי, נטול ריח הניתן לשימוש ישירות על עור חשוף, או מעל למייקאפ, לחות או פודרה. להנחה בעזרת מברשת, ספוגית או האצבעות.
בחרתי להשתמש בקרם בסיס זה להצללות והוא מושלם. הקרם בגוון חום אפרפר, עמיד מאוד, נמרח בקלות, נטמע בעור ומטשטש באחידות. 


ניתן לרכוש אותו גם ב- MAC ישראל.



על-מנת לקבל 10 דולר הנחה לקנייה ראשונה באתר גלמבוט היכנסו דרך הקישור המצורף - כאן.


מוזמנות לעקוב אחרי בדף הפייסבוק או באינסטגרם ולהצטרף לקבוצת Make-up Brushes.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה