יום שלישי, 3 בינואר 2017

MAC - מבצע סוף שנה 20% הנחה


ימות המשיח הגיעו וב- MAC עשו מבצע סוף שנה של 20% הנחה על רוב המוצרים. הנחות ומבצעים הם מושגים שאינם קיימים בלקסיקון של MAC ולכן המבצע הזה גרם לחובבות האיפור להגיע לחנויות ולרכוש מוצרים שונים. גם אני רכשתי 2 מוצרים שרציתי, וקרוב לוודאי הייתי רוכשת גם אם לא היה מבצע שכזה.
רכישה דרך האתר זיכתה את הרוכשים בדוגמית ומשלוח חינם, אך לצערי, הרבה מוצרים לא היו במלאי, מה שאילץ אותי להגיע פיזית לחנות מלחה בירושלים ולהשתדל שלא להתפתות להצעות נוספות של המוכרת.


המוצרים שרכשתי במבצע הם:

Colour Base  - מחיר רגיל 112 ש"ח (אחרי הנחה 89.60)
מוצר קרמי רב תכליתי, נטול ריח הניתן לשימוש ישירות על עור חשוף, או מעל לקרם בסיס, לחות או פודרה. להנחה בעזרת מברשת, ספוגית או אצבעות. אפקט צבע מגוון מהילה שקופה ועד צבע דרמטי, על פי אופן השימוש. לתשומת לבכן:
הגוונים הבאים אינם מומלצים לשימוש באזור השפתיים: Fawntastic ו- Black. 
הגוונים הבאים אינם מומלצים לשימוש באזור העיניים: Fabulush ו- Improper Copper.
הגוון שרכשתי הוא HUSH, גוון קורלי מבריק שאני משתמשת בו כהיילייטר. הוא נטמע בעור ונראה כברק טבעי ומאוד עמיד. גוון נוסף שיש ברשותי ואני ממליצה עליו כ- Highlighter הוא Shell שצבעו ורדרד עם נגיעות כסף.




מייקאפ Face and Body  - מחיר רגיל 184 ש"ח (אחרי הנחה 147.20)
מייק אפ נוזלי המעניק כיסוי נמוך עד בינוני וקל לבניה עם גימור מושלם, סאטין טבעי עם ברק, עמיד במים ולאורך זמן. הגוון המתאים לי הוא N3, כאשר במייקאפ Studio Sculpt הגוון שלי הוא NW25.
המייקאפ מתאים מאוד לעור רגיל עד יבש ואני לא מרגישה צורך לקבע אותו עם פודרה, אבל זה אפשרי למי שרוצה לטשטש את הברק. אפשר להניח את המייקאפ עם מברשת, ספוגית או עם הידיים. אני מניחה עם הידיים ומסיימת עם מברשת. ככל שעובדים עם החומר יותר, כך הוא מתעבה ונותן כיסוי גבוה יותר.
אני מטמיעה את המייקאפ לתוך העור בתנועות סיבוביות. כדי להניח שכבה נוספת, המתינו כמה דקות עד שהמייקאפ "יישב" טוב על העור.
הפורמולה והמרכיבים מונעים מהחומר לשקוע בתוך הנקבוביות ולכן נוצר מראה חלק על העור. 
גם בבנייה של רמת הכיסוי לא תצליחו להסתיר קעקועים או כתמי לידה, ולמרות שהוא עמיד למים כדאי להימנע מלבוש בהיר במידה ואתם משתמשים בו על הגוף - הוא לגמרי עובר לבגדים ומכתים אותם.
המייקאפ מצטלם יפה, וללא "תופעות לוואי" של פלאשבק.
בשורה התחתונה, ממליצה בחום רב על המייקאפ לבעלות עור רגיל-יבש ולעור בוגר.


כדאי לצפות בסרטון הוידאו של Wayne Goss המסביר איך להשתמש במייקאפ Face and Body של MAC:
HOW TO USE AND APPLY MAC FACE AND BODY FOUNDATION 

לפוסטים אודות מוצרים אחרים של MAC - כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרי בדף הפייסבוק או באינסטגרם וכמובן, להצטרף לקבוצה Make-up Brushes .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה