יום ראשון, 8 בינואר 2017

Maquillalia - אתר קניות ספרדי שכדאי להכיר


Maquillalia הוא אתר קניות ספרדי (קיים מאז 2009) בו תמצאו מותגים שונים חלקם מוכרים כמו Gosh ,Jordana ,L.A. Girl ,Milani ,NYX ,The Balm ,Wet n Wild ,W7 וכאלו שאינם מוכרים. אני אוהבת את האתר כי הוא לא כל כך ידוע ולכן אפשר למצוא בו מוצרים שחסרים במלאי באתרים אחרים. קל להתמצא באתר והשפה היא אנגלית.
המיילים שתקבלו לעדכון מצב ההזמנה הם בספרדית אבל אפשר לתרגם בגוגל.
המחירים הם במטבע יורו, עלות משלוח מתחיל ב- 6.35 יורו, אבל מכפיל את עצמו כבר במוצר השני שתוסיפו לסל הקניות. ניתן לשלם בפייפאל ובכרטיס אשראי בינלאומי. כאשר החבילה שלכם תצא לדרך, תקבלו הודעה ומספר מעקב. 


עלות המשלוח לחבילה שלי 14 יורו, תשלום בפייפל (אפשר גם אשראי), המשלוח הגיע כעבור שבועיים בצירוף חבילת סוכריות גומי טעימות שחיסלתי ברגע.

המוצרים שרכשתי:

Catrice - Mineral High Glow Highlighter  - מחיר 5,69€
Mineral High Glow Highlighter מגיע באריזת Catrice השקופה והטיפוסית, המכל די גדול והוא מוקף פס כסף. 
הגוון הוא 010 Light Infusion, שהוא גם הגוון היחיד הזמין כרגע ומקווה שיצאו גוונים נוספים בעתיד.
מאחר וההיילייטר הוא מינרלי אפוי ניתן לראות מעין טקסטורה של 'שיש' שמזכיר מעט בצורתו את ה- Mac Mineralize Skinfinishes. המרקם העדין של ההיילייטר בשילוב פיגמנטים מחזירי אור משווים לעור מראה קורן בעל כיסוי משתנה. אפשר להניח בקלילות על כל הפנים או רק להדגשת עצמות הלחיים או המחשוף. ההיילייטר אבקתי ויבש אבל עם זאת מאוד פיגמנטי, גוון ההיילייטר הוא פנינתי עם שימר זהב (למרות שזה לא נראה כך בתמונות). הברק שההיילייטר נותן מאוד עדין, ללא גליטרים והוא ייראה מדהים על כל גווני העור. כדאי לנער את המברשת מעודף אבקה לפני שמניחים את ההיילייטר על העור. אני גם מקבעת את ההיילייטר עם ספוגית ביוטי בלנדר לחה על-מנת להימנע מנפולת של אבקה על כל הפנים וכדי לשמור על עמידות.
ההיילייטר טוב ומתאים למי שרק מתחילה להשתמש בהיילייטרים, הוא מעולה לשימוש יומיומי ואם אתן אוהבות מראה של ברק זוהר או מראה של כדור דיסקו, הוא גם ניתן לבנייה.

אפשר להשיג את ה- Highlighter גם באתר minti shop.


Wet N Wild - Color Icon Bronzing Powder SPF15 מחיר 4,99€
Reserve Your Cabana מגיע באריזת פלסטיק והמשקל 13 גרם.
המוצר מוגדר כברונזר אבל הוא לגמרי היילייטר בגוון זהוב, עדין מאוד, רך כמעט כמו קרם ובעל עמידות גבוהה. מתאים למי שאוהבת ברק קל על עצמות הלחיים, הוא נקי ונטול גליטרים. ההיילייטר אינו מרשים במיוחד יחסית להיילייטרים אחרים שניסיתי ובנוסף הוא גם מבליט קמטוטים, אבל אני מניחה אותו רק על עצמות הלחיים שם העור חלק (עדיין) ואוהבת אותו בדיוק כמו שהוא.



תודה שהייתם כאן, אתם מוזמנים לעקוב אחרי בדף הפייסבוק או באינסטגרם וכמובן, להצטרף לקבוצה Make-up Brushes .

נשיקות!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה