יום שלישי, 1 באוקטובר 2013

גלוסיבוקס - ספטמבר 2013


כשהגיעה אלי הקופסה של גלוסיבוקס חשבתי שאני יודעת מה היא
מכילה, בכל זאת קראתי כמה סקירות ברשת. בקופסה שלי מצאתי
2 מוצרים בגודל מלא, 3 מוצרים בגודל קטן , שתי דוגמיות בושם
ושובר מתנה של 40 ש"ח בקניית מוצרים של Weleda.




אני מוכרחה לציין שחיכיתי לקופסה בעיקר בגלל הפרסום המוקדם אודות המסקרה
של איב-סאן-לורן. הסקרנות, הסקרנות.... אז, כן - המסקרה המדוברת הייתה בקופסה,
יחד עם עוד 6 מוצרים, שובר מתנה וקטלוג גלוסיבוקס צבעוני.


להלן המוצרים בקופסת הגלוסיבוקס שלי:

מסקרה VEFC בייבי דול של YVES SAINT LAURENT -
מסקרה להענקת נפח ואפקט של ריסים מלאכותיים במראה בובתי.
המסקרה מעולה, אינה מותירה גושים ואינה נמרחת, אך עם מגוון המסקרות
הטובות הקיים בשוק, לא סביר שארכוש אותה במחיר כזה.
מחיר מוצר בגודל מלא 5 מ"ל - 201.71 ש"ח.

לק  Essie בגודל מלא -
קיבלתי לק בצבע בורדו-סגול (מתקשה בהגדרה) עם נצנצים. הצבע המשגע משתנה
עם האור. שכבה אחת נותנת כיסוי טוב, אבל עם שתי שכבות - זה מדהים.
המברשת למריחת הלק רחבה, כך שאם יש לכן ציפורניים קטנות, קחו
בחשבון הרבה ניקיון מסביב לציפורניים לאחר המריחה, אבל התוצאה מהממת.
מחיר מוצר - 51.43 ש"ח.



FLOWERS חמאת גוף בגודל מלא -
חמאת גוף עשירה המופקת מתערובת של תמציות שמנים ארומטיות וחמאת
שיאה טבעית. החמאה מעדנת, מרפאת ומרככת את העור.
החמאה נספגת מהר בגוף. כל כך מהר שנדמה שצריך להוסיף עוד ועוד חומר
למריחה. לא אהבתי את הריח ולכן הסתפקתי במריחת זרועות הידיים בלבד.
ריח החמאה נשאר גם לאחר שעתיים, אך אני מעדיפה קרם גוף ריחני.
מחיר מוצר (150 מ"ל) - 59 ש"ח.

סרום טיפוח של SeboCalm בגודל קטן -
סרום טיפוח מרוכז ומעודן להרגעת עור הפנים ומעניק גם לחות.
הסרום נספג בקלות ובמהירות ומותיר את העור רענן, גמיש ונעים למגע.
היפואלרגני ונבדק לעור רגיש. יש למרוח על פנים נקיות בתנועות עיסוי רכות.
לסרומים שאני השתמשתי עד היום יש מרקם מעט שומני המאפשר עיסוי קל
לפנים אך בסרום הזה, המרקם כמו של קרם לחות קליל וריחני (ממש ריח טוב),
הוא נספג כל כך מהר שזה גרם לי לחזור ולמרוח את אותם אזורים שוב.
מחיר מוצר מלא (60 מ"ל) - 100 ש"ח.

קרם לחות שקדים של Weleda בגודל קטן -
קרם לחות קל, טבעי ואורגני המבוסס על מרכיבים עדינים כמו שמן שקדים אורגני
בשילוב שמן המופק מזרעי שזיפים המספקים הגנה ולחות מקסימלית ומסייעים להרגעת
העור מפני אדמומיות, למראה עור בריא, עשיר ואחיד. אינו מכיל שמנים אתריים
וללא בושם.
ניסיתי רק פעם אחת - אינו נספג מהר ומותיר תחושה דביקה בפנים.
לקופסה צורף שובר מתנה של 40 ש"ח לקניית מוצרי Weleda.
מחיר מוצר מלא (30 מ"ל) - 102.90 ש"ח.

דוגמית Mythic Oil של L'Oreal Professionnel -
סדרת מיטיק אויל כוללת קולקציה של 4 שמנים יוקרתיים לשיער בהתאמה אישית
לכל אישה ומעושרים בשמנים חיוניים להשבת רכות, לחות וברק.
מחיר מוצר מלא (125 מ"ל) - 129 ש"ח.

דוגמית בושם Loverdose Tattoo של DIESEL -
למרות שריחות של בשמים זה לא "השטח" שלי (אני משתמשת בבושם "מסק אויל"
כבר מיליון שנה ולא נוטה לשנות או להחליף אותו), בכל זאת ניסיתי ולדעתי הוא
מתוק וריחו התפוגג די מהר (או שנספג לתוך ריח חמאת הגוף שמרחתי קודם לכן).
מחיר מוצר מלא (50 מ"ל) 428 ש"ח, (75 מ"ל) 590 ש"ח.


עוד על גלוסיבוקס - כאן וכניסה לאתר - כאן.

לסיכום: המוצרים "שעשו לי את זה" הם הלק והמסקרה, ואני עדיין לא בטוחה
אם אני רוצה להמשיך להיות מנויה בגלוסיבוקס או לא... מה דעתכן?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה