יום שני, 28 באוקטובר 2013

ציפורניים "חולות"? הדרך להבראה עוברת בסופר-פארם


בתקופה האחרונה אני משתוללת עם צבעי לק שמעולם לא
השתמשתי בהם ואני ממש נהנית, אבל סוף סוף אני גם מוכנה
להודות שהציפורניים שלי חולות ושכדי שההנאה שלי תהיה
מושלמת, אצטרך לקחת הפסקה ולמרוח רק תרופה!




ציפורניים חולות  = סדוקות, מתפצלות, צהובות, מחוספסות ובעיקר עצובות.

עם הידיעה הזו נכנסתי לסניף הסופר-פארם בקניון ירושלים, ישר לבית המרקחת.
הצגתי בפני הרוקח את הידיים שלי והוא שלף מהמגירה מוצר שנקרא Emtrix.
אמטריקס היא תמיסה לציפורניים המזרזת ריפוי של שינויי צבע ועיוותים
בציפורניים הנוצרים כתוצאה מזיהום פטרייתי או פסוריאזיס. הרוקח הזדרז
לאשר שהוא לא רואה אצלי פטרייה אבל הוא ממליץ על התמיסה הזו, והבטיח
שינויי בקרוב (לפי הכתוב, סימנים ראשונים להטבה נראים בד"כ לאחר שבועיים
עד חודש).
יש לגזוז את הציפורניים, למרוח את הציפורניים בכל ערב לפני השינה,  ולא
למרוח לק בתקופת הטיפול.

עדכון לאחר כחודש: המוצר מבטיח ומקיים! הציפורניים שלי הבריאו והן נראות
נהדר. ממשיכה להקפיד על הזנת קרם ידיים או קרם לחות באופן עקבי.


בגלל הצורך להקפיד להזין אותן בהרבה לחות הרכישה הבאה הייתה קרם ידיים עשיר
בלחות ובויטמין E.
הבחירה נפלה על קרם ידיים 3Moist של Life בגלל ריח ה- Musk שאני כל כך
אוהבת.
הקרם מכיל תרכובת של שכבת הגנה, תרכובת המגבירה את יכולת אגירת המים ומונעת
בריחת לחות, שילוב של גליצרין ולקטייט המזין את העור ומשמר את גמישות העור.
הקרם מועשר בויטמין E.

מרחתי את ידיי מספר פעמים במהלך היום - הקרם אינו נספג מהר ומותיר מראה
מבריק ומעט שומני, כך שמבלי להרגיש מצאתי את עצמי משפשפת את הידיים זו
בזו (שוב ושוב), בתקווה שהקרם ייספג. אחרי יומיים של שימוש אני מרגישה
שהידיים הרבה פחות יבשות. אמשיך להשתמש בו אך במקביל אמשיך לחפש
את קרם הידיים "המנצח" שלי. אשמח להצעות.
מחיר קרם הידיים  3Moist הוא 7.00 ש"ח.

הערה: אם יש לכן קרם לחות (לפנים) שאינכן משתמשות בו, הוא יכול להוות
תחליף מצוין לקרם ידיים.


מוצר חדש נוסף אליו נחשפתי עקב הנסיבות (ציפורניים חולות) הוא ג'ל הממיס
ומסיר את כל העור העודף סביב הציפורניים.
לאחר שימוש קבוע בשמן של חברת LAKA להסרת העור העודף, הייתי קצת
סקפטית לגבי Instant Cuticle Remover של Sally Hansen (סאלי הנסן).
אז, המוצר מעולה להסרת העור המיותר אך הוא יצר אצלי רגישות ולכן לאחר
מספר שימושים החלטתי לחזור לשמן בו השתמשתי תמיד.
מניחים את החומר מסביב לציפורן ובתוך 15 שניות ניתן בקלות לדחוף את העור
אחורנית ולשטוף את כל שאריות העור (המיותר). שימו לב, לא להישאר עם החומר
יותר מ- 15 שניות ולהקפיד שלא יונח על עור בריא.
המוצר מתאים גם להסרת יבלות, אבל את זה לא הייתה לי אפשרות לבדוק,
וטוב שכך.

לאחר הנחה של 25% שילמתי 44 ש"ח (מחיר מלא 59 ש"ח).
מוצרי Sally Hansen ברשת ניתן למצוא גם באתר Blue Scandal.


לסיכום, ממליצה לכם לקרוא את המאמרים 10 טיפים לציפורניים מושלמות
ו- העלמת פגעי הקיץ.


צבע, צבע... עם כל הצהוב החיוור של הציפורניים, פתאום חסרו לי הצבעים
האחרים אז הוספתי למלאי 4 צלליות קרם עמידות Color Tattoo של מייבלין,
אשר נמכרו במבצע של 1+1 (מחיר מלא לכל צללית 72 ש"ח).

בחרתי בצבעים:
  • סגול עמוק מט מהמם - 15-Endless Purple
  • ורוד בהיר, עדין ומנצנץ - 65-Pink Gold
  • סגול חציל מבריק - 70-Metallic Pomegranate
  • חום בהיר מאוד - 40-Permanent Taupe
כל תיאורי הצבעים להלן אינם מדויקים (לצערי קשה לי לתאר) וגם הצילום
אינו משקף את הצבע המדויק במציאות.
עדיין לא ניסיתי את הצלליות אך קראתי עליהן רבות ברשת, כדאי לבקר בדוכני
מייבלין ולהתרשם ממבחר הגוונים הקיים.


עוד רכשתי עיפרון בגוון זהב (מס' 26) של Pupa עליו אכתוב בפוסט אחר,
וספוג לניקוי פנים (משורש הקונג'אק) של Life.


להתראות בפוסט הבא. נשיקות!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה