יום שבת, 12 באוקטובר 2013

יומן לימודים - שיעור שני


מהשיעור השני יצאתי עם הרגשה שאיל-מקיאג' מלמדים אותנו
את הצורך לרכוש מהם מוצרים. ארבע שעות של הכרת המוצרים
הקיימים בחברה על כל הגוונים והסוגים: מייקאפ, קונסילר, פודרה,
צלליות, עפרונות, מברשות ואביזרי עזר אחרים.




טוב, אז אני יכולה להבין שכל מכללה רוצה לשווק את המוצרים שלה, אבל
בחודשים האחרונים נחשפתי לכל כך הרבה חברות, מותגים ואפשרויות שאני
ממש מקווה שהמורים (שהם גם מאפרים מקצועיים מן הסתם) יציעו/ יספרו/
ימליצו גם על מוצרים טובים אחרים, שאינם של איל-מקיאג'. נסחפתי קצת?

שההקדמה הזו לא תטעה אתכם, אני נהנית, לומדת דברים חדשים ונלהבת מאוד.
קיבלנו את ספר הלימוד אשר מאפשר לי להתרכז בנאמר בשיעור במקום בכתיבה,
ואני רושמת בו רק את הערות שלי.
כבר יודעת שהדעות על מוצרי איל מקיאג' חלוקות ובכל זאת, קבלו טעימה קלה
מהמבחר של איל מקיאג':

מייקאפ:
  • מייקאפ מוצק - סדרה של 9 גוונים, בעל יכולת כיסוי גבוהה ועמידות של כ- 14 שעות.
  • מייקאפ מוצק סוליד פרימיום - סדרה של 5 גוונים במרקם קרמי וקל למריחה מתאים לכל סוגי עור פנים.
  • מייקאפ נוזלי - סדרה של 9 גוונים, על בסיס מים, מתאים לכל סוגי העור, יכול לשמש גם כקונסילר.
קונסילר:
  • על בסיס שומן מן הצומח - 5 גוונים
  • על בסיס מים ומועשר בסיליקון - 3 גוונים
  • נוזלי בשפורפרת - 5 גוונים
גם לפודרה ועפרונות ישנם סוגים שונים ואפרט יותר בשיעורים הרלוונטיים.

צלליות זה המוצר שהכי מדבר אלי, כנראה בגלל הצבעים. במזוודה קיבלתי מגוון
צבעים וסוגים אך היה ברור לי שאצטרך להשלים צבעים ולרכוש נוספים.
כבר קיבלתי מחברות (מאפרות) המלצות לצבעים שכדאי לי לרכוש, אך מאוד
קשה לעמוד בפיתוי כאשר עומדים מול מגוון הצבעים המרשים.
בחנויות איל-מקיאג' יש כל הזמן מבצעים והמבצע הנוכחי 2+3 פשוט קרץ לי
וכך קרה שהוספתי למזוודה שלי 2 פודרות, 15 צלליות ו-3 מייקאפים.
באותה הזדמנות גם החלפתי מוצרים אחרים, אך אחד כנגד אחד וללא הוצאה
כספית נוספת.


התחברתי לדיילת מכירות בשם נעמה למשך קרוב לשעתיים ויחד יצרנו את מזוודת
האיפור המספקת (בהחלט) להתחלה. לשם כך, הגעתי אליה עם המזוודה ופריטים
נוספים אחרים שאספתי בחודשים האחרונים. חשבתי שכדאי להתחשב גם בקיומם,
מאחר ובכוונתי להוסיף אותם למזוודה, מה שאומר שחוץ מהשלמת 2 פלטות הצלליות
שלי אני מקווה שזוהי הרכישה הראשונה והאחרונה שלי מאיל מקיאג'. פשוט, יש עולם
שלם, מרגש, יפה ומפתה מחוץ לאיל מקיאג' ואני לא מתכוונת לוותר עליו.

את הצלליות ארגנתי בשתי פלטות, האחת מקורית והשנייה נרכשה באייבי.
את אחד המדריכים המועילים ביותר בהם נתקלתי ברשת כתבה סיון סנדורי -
פלטת הצלליות לא חייבת להיות כל כך יקרה ובזכות המדריך הזה יש לי פלטה נוספת.
המדריך מיועד לכל מי שברשותה צלליות של איל מקיאג' ומעוניינת לארגן אותן
בפלטה ריקה מבלי לבזבז הון ברכישת הפלטה המקורית של איל מקיאג'.

צלליות בפלטה מקורית של איל מקיאז'


צלליות איל מקיאג' בפלטה פשוטה מאיביי

כמה קישורים (לשעת הצורך) לחנויות אינטרנטיות בהם ניתן לרכוש פלטות
ריקות של Z Palette:
zpalettePaper FlowersMakeup Geeksuite7beauty.
קישור נוסף - עשה זאת בעצמך- פלטות צלליות מאתר Glam for all.
סרטון וידאו להכנת פלטות מקופסה של DVD (או הסרטון הזה).

את כל צלליות האבקה המבריקה אצלם לפוסט אחר בשיעור המתאים.
לסיכום הרכישה - 1,100 ש"ח (ואני עדיין מנסה לשכנע את עצמי שאין ברירה),
מתנה תיק איפור מהודר וסרטון הדרכה לאיפור נשים בגיל 25+ שאני מתכננת
להחליף לסרטון הדרכה לאיפור נשים בוגרות.

מה למדתי (בשיעור כמובן)?

לא ידעתי ש...
- אפשר לערבב מייקאפ מסוגים שונים ליצירת גוונים חדשים.
- אפשר לערבב מייקאפ עם צללית על מנת להשפיע על תת הגוון.
- אפשר לערבב מייקאפ עם קרם לחות על מנת להפוך אותו ליותר אוורירי וקל.
- בערבוב צלליות עם חומרים שונים ניתן ליצור קונסילר ומייקאפ צבעוני, איליינר,
  גלוס, שפתון וצללית קרם.
- מייקאפ מינרלי טוב לעור צעיר וחלק.
- חיטוי עפרון נעשה ע"י חידוד העיפרון.
- עיפרון על בסיס שעווה עמיד יותר.

אני חוזרת על החומר שוב ושוב כדי לא לשכוח דבר, מחכה לשיעור הבא
ושמחה לכל טיפ, הערה/ הארה... אז אל תהססו.


4 תגובות:

  1. אני שמחה מאוד שאת נהנית! כיף לקרוא את ההתקדמות שלך בשיעורים ולראות מה את לא ידעת מקודם :)
    וכן... ממש נסחפת אם את חושבת שהמורים ימליצו לך משהו אחר חחח

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ממי! אני אסתפק בהמלצות של הבלוגריות. כך התחלתי וכך אמשיך.

      מחק
  2. מייקאפ שמתאים לכל סוגי העור - לא קונה את זה, לעומת זאת את הצלליות שלהם אני מאוד אוהבת ,יש להם כמה בהחלט חזקות ואני שמחה שקנית אותן. לגבי ערבוב מייקאפ עם קרם לחות אני מעדיפה לערבב אותו עם פריימר כי זה נותן לדעתי תוצאה יותר טובה ועמידה.
    ממש כיף לקרוא על ההתקדמות שלך!! מחכה לפוסט הבא :

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נטלי. אני לומדת ממך המון ואני ממש שמחה שאת מגיבה ומוסיפה את ההערות שלך.

      מחק