יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

Mascara Télescopic ותמונת אפקט מסקרות שונות להשוואה


מזה זמן מה שאני רוצה לכתוב על מסקרה מצוינת שרכשתי בעקבות
צפייה בסרטון. המסקרה של חברת לוריאל אינה מעבה את הריסים,
אך מאריכה ומפרידה את הריסים כבר במריחה ראשונה. בהזדמנות
זו, מצרפת גם תמונת אפקט מסקרה לפי סוגים וחברות לשימושכן.




למסקרה LOREAL Telescopic Mascara Carbon Black נחשפתי ממש במקרה
בעת צפייה בסרטון המדגים איך להאריך את הריסים פי 5 ואיך לעבות אותן (למי שרוצה,
עיבוי הריסים במסקרה זו מחייב מספר שכבות של מריחה).
מברשת המסקרה דקה ונוחה מאוד למריחה ואני משתמשת בה יותר מאשר בכל
מסקרה אחרת. אני מעדיפה להשתמש בה רק כשאני רוצה להאריך את הריסים.
אם בא לי להיות עם ריסים ארוכים ועבים אני משתמשת במסקרה אחרת.

הרכישה בוצעה ב- eBay:

L' OREAL Mascara Télescopic Carbon Black - מחיר 9.00 יורו (44 ש"ח)
+ משלוח  5.40 יורו (24.5 ש"ח) על כל ההזמנה.


רכשתי 3 מסקרות ממוכר נחמד ששלח לי מסקרה נוספת מתנה ולצערי כבר לא מוכר אותן.
המשלוח הגיע לארץ לאחר שבוע בלבד.
ניתן לרכוש את המסקרה המעולה הזו (גם את הכסופה והמוזהבת) באתר e-chemist והמשלוח חינם.


טוב, זה ידוע שאני "חורשת" את הרשת לאורכה ולרוחבה ומפעם לפעם
מגלה "מציאות" ראויות. בפעם הזו מצאתי תמונה שכולה עיניים משוחות
במסקרות שונות, כך שניתן לראות את האפקט של כל מסקרה ואת ההבדלים
ביניהן. מגניב!

את המציאה הזו תוכלו לראות באתר Cosmopolitan בו נבדקו 100 סוגי
מסקרות שונות על גבי העין וצולמו. התמונות ממוספרות ומימין מפורטים
שמות המסקרות והחברות.
בין החברות ניתן למצוא את מייבלין, Nyx, בנפיט, מאק ואחרות.
אפקט Mascara Télescopic מופיע בתמונה מספר 97.

השוואת אפקט מסקרות שונות

אני מצאתי שצילומים אלו מאוד שימושיים ומקווה שיועילו גם לכן.

סקירה על מסקרות נוספות של L'OREAL - כאן.



2 תגובות:

  1. את יסודית, אהבתי.
    אני נאמנה לטלסקופיק הזהובה, היא מפרידה מאריכה ומעגלת אותם עבורי מעלה מעלה וזו לא משימה קלה כי ריסי קצרים. כלל אוהבת את המסקות שללוריאל פריז ואת המותג עצמו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. אולי הגיע הזמן להכיר גם את האחרות של לוריאל.

      מחק