יום שישי, 18 באוקטובר 2013

Black Weekend - גם אני בין החוגגים!


Black Weekend היא יוזמה חדשה בישראל אשר מקווים
כי תהפוך למסורת ותתקיים בכל שנה. בשנה זו, הראשונה
הצטרפו מספר בתי עסק ורשתות בהנחות משמעותיות למשך
4 ימים רצופים החל מה- 16.10.13 - 19.10.13.




בין המשתתפים: המשביר לצרכן, רשת אפריל, סופר-פארם, ניו-פארם ואחרים.
הפעם רכשתי מספר מוצרים מהמשביר לצרכן - מבצע של 40% + 25% לחברי
מועדון בקוסמטיקה, ומבחר מוצרי טואלטיקה ב- 10 ש"ח כל אחד.


  • מברשת פודרה וברונזר מס' 02 של Careline - מחיר מבצע 40.5 ש"ח (מחיר מלא 90 ש"ח).
  • מחדד עפרונות איפור של Careline - מחיר מבצע 9 ש"ח (מחיר מלא 20.4 ש"ח).
  • מסיר איפור עמיד במים של Garnier - מחיר מבצע 25 ש"ח (מחיר מלא 56.5 ש"ח).
  • מי פנים של Garnier - מחיר מבצע 25 ש"ח (מחיר מלא 56.5 ש"ח).
  • חלב פנים של Garnier - מחיר מבצע 25 ש"ח (מחיר מלא 56.5 ש"ח).
  • קרם לחות של Garnier - מחיר מבצע 40 ש"ח (מחיר מלא 102 ש"ח).
  • חבילה של 30 מגבונים היגיינים לידיים ולפנים של ד"ר פישר - מחיר 10 ש"ח.
  • חבילה של 100 מגבוני בד של B-fresh - מחיר מבצע 7 ש"ח (מחיר מלא 9 ש"ח).
  • שפתון עם ברק Crystallic של Gade מס' 18 - מחיר מבצע 46 ש"ח (מחיר מלא 102 ש"ח). נמרח בקלות, לחותי ונעים על השפתיים (אינו מייבש), לא עמיד ולא לגמרי אטום. מאוד אוהבת את הצבע  - אדום עדין שאינו בולט (מצוין לשעות היום).


מבצעים מהסוג הזה אפשר למצוא בארץ מפעם לפעם ולא הייתה איזו המולה או
תחושה של מכירת ענק. ביקרתי גם בסופר-פארם וגם שם זה נראה כמו יום מכירות
רגיל (אולי בגלל שזו הייתה שעת צהריים?).

לאפריל החלטתי ללכת בגלל "הרעש" הגדול ברשת ובפייסבוק סביב מבצע של 50%
הנחה על מגוון רחב של מוצרים וחברות. ואכן, היה שווה!!!

בהמלצות של אנשים טובים ברשת ניגשתי היישר לדוכן Smashbox:


Photo Finish Poundation Primer - מחיר מלא 196.90 ש"ח
פריימר פנים שקוף (עדיין לא ניסיתי את המוצר).

Photo Finish Lid Primer - מחיר מלא 99.90 ש"ח
פריימר לעיניים בעל גוון בהיר כעור הפנים אשר נעלם עם טשטוש באמצעות
האצבע ובכל זאת משאיר מעט אור רך על כל העפעף.

Cream Eye Liner Palette - מחיר מלא 170.90ש"ח
פלטה קטנה של 10 צבעי איילינר קרם ומברשת מתאימה.
איילינר קרם הוא בעצם כמו צללית קרם (לא מצאתי הבדל) אשר המברשת
בו נוחה לשרטוט קו (השתמשתי לשרטוט קו מתחת לריסים). קל לטשטוש.


Limitless Eye Liner - מחיר מלא 99.90 ש"ח
עיפרון עיניים בגוון Smoke (אפור) שאני ממש אוהבת, כי מהיום בו
גיליתי שמריחת עפרון שחור בקו המים אינה הולמת אותי, הפסקתי להשתמש
בו, והיום - העיפרון הזה התגלה כתחליף מצוין.
העיפרון מגיע עם מחדד צמוד והוא אינו נמרח בקלות, החזיק מעמד יפה מאוד
לאורך 4 שעות (הזמן בו הסרתי את האיפור).

5 צלליות קרם - מחיר מלא 99.90 ש"ח ליח'
בגוונים Topaz, Neptune, Icon, Sapphire, Quartz
אני מודה שיש לי עוד דרך ארוכה ללמוד לאפר עיניים (כולל את שלי)
עם צלליות אך אני לא מפסיקה לנסות ולכן יכולה להעיד שהצלליות
בעלות פיגמנט מעולה, שהן מתקבעות מהר (לכן צריך לטשטש אותן בזמן),
עמידות מאוד ואינן משאירות סימנים בקפל העין.


Camera Ready Concealer- מחיר מלא 95.90 ש"ח
קונסילר בגוון מספר 4 מעולה לכיסוי פגמים בפנים, ההצלחה הכי גדולה של הקנייה
הזו! סוף סוף קונסילר שמסתיר את כל הפגמים שלי שזה כולל אדמומיות קלה ונימי
דם קטנים ומעצבנים באזור הקרוב לעיניים.
הנחתי את הקונסילר לפני המייקאפ ובמקומות שפספסתי - הנחתי גם אחרי והשניים
התמזגו בצורה נפלאה. מזה זמן מה שאני לא מניחה קונסילר מתחת לעיניים מהסיבה
הפשוטה - כל הקונסילרים שבדקתי הדגישו את הקמטוטים. מאחר ואני בעניין
ניסיונות, החלטתי לבדוק את הקונסילר הזה...הפתעה! הוא פשוט מושלם!

Precision Concealer Brush - מחיר מלא 110.90 ש"ח
מברשת מס' 5 לקונסילר

Definer Brush - מחיר מלא 140.90 ש"ח
מברשת מספר 15 להדגשה


בקופה עוד חטפתי לק בסיס של Chic - מחיר מבצע 11.50 ש"ח.

כל המוצרים אשר רכשתי מ - "אפריל" במבצע של 50% הנחה!
אני מאוד מרוצה מהרכישה (נראה אם ארגיש כך ביום חיוב כרטיס האשראי)
כי זו הזדמנות מצוינת לנסות מוצרים חדשים.
אשמח לכל הערה/ הארה למי שכבר התנסתה במוצרים אלו.

אני עדיין מחכה בקוצר רוח ל- Black Friday ולרכישות המתוכננות באינטרנט!
מה אתכם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה