יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

קניות, קניות וה- Mac הראשון שלי!


לאחרונה אני מנסה לבזבז כמה שפחות ולרכוש מוצרים שאני ממש
צריכה או במבצע ממש שווה. לעומת זאת, אני שומרת ברשימת
המשאלות את המוצרים בהם חשקה נפשי - בכל אתר קניות אפשרי.
למה? מתכוננת ל- Black Friday אשר יחול השנה ב- 29.11.13.




בינתיים אני מחכה למוצרים שהזמנתי לפני שבועיים ויותר מאיביי ואכתוב
על מוצרים אחרים שרכשתי ועדיין לא העליתי פוסט סקירה.

נתחיל עם המלצה של סיון סנדורי לעיפרון עיניים  Scandaleyes של רימל
בגוון 005 NUDE בהיר. מאוד רציתי לרכוש אותו ואיכשהו במעבר בין
הדפים באתר feelunique הזמנתי את המוצר הלא נכון -
Rimmel Scandaleyes Stick 3.25g Bulletproof Beige - מחיר 7.41$
צבע באז'. העיפרון קיים באתר גם בצבעים שחור, טורקיז, ברונזה וסגול.


גיליתי את הטעות רק כשהעיפרון הגיע, שבוע מיום ההזמנה. אבל, אומרים
שכל עכבה לטובה, וזה נכון גם במקרה הזה כי מצאתי המלצה נוספת של
נטלי לוין לעיפרון שמנת ממוצרי יוסי ביטון B COSMUC 15 המתאים
להנחה על מעקה העין. 
את העיפרון מצאתי בחנות "גלרי אקדמי" בירושלים במחיר 60 ש"ח.


בחנות זו ניתן למצוא מבחר מוצרים הקשורים לציפורניים וניצלתי את ההזדמנות
לקנות מעמד נחמד ללקים שלי. מחיר הסטנד 60 ש"ח.
בסטנד שלוש שורות בהם ניתן להניח בין 9 ל- 11 לקים, תלוי בגודל הלק.
לא ממש מספיק לכל הלקים שלי, אבל זה נחמד ומסודר.


המוצר הבא הוא פילינג עדין לפנים של חברת GADE אודותיו קראתי כמובן
באינטרנט. בעבר, ניסיתי פילינג אחר וזה גרם לי לפצעים אבל כשקראתי את
הפוסט של נטלי לוין ממש התחשק לי לנסות שוב, אז נכנסתי לסופר-פארם מתוך
כוונה לקחת מעט פילינג בקופסית לניסיון. הדיילת הציעה לי לרכוש את המוצר
כי הוא במבצע של 45 ש"ח וגם לקחת בקופסית חומר לניסיון, כך שאם זה לא
יתאים לי אוכל להחזיר את המוצר (נחמד). הפילינג שרכשתי מיועד לפנים
והוא שונה מהפילינג אותו סקרה נטלי.
הניסוי הצליח ואני ממש מרוצה. את הג'ל פילינג אני מורחת בתנועות עיסוי
סיבוביות ושוטפת במים. השינוי בעור נראה באופן מידי וההרגשה פשוט נהדרת.
ממש אוהבת את המוצר, הוא מכיל תמציות צמחים וגרגרים זעירים לניקוי העור.
שם המוצר Gel Exfoliante Suave כמות 75 מ"ל - מחיר מלא 112 ש"ח.


וגולת הכותרת - הרכישה הראשונה שלי ב- MAC!
לא איפור, למרות שאני כל הזמן מפנטזת על זה, או לחלופין על איזה מיליונר
שיקנה לי את כל החנות....


נכנסתי לחנות בקניון מלחה ירושלים על מנת לקנות את ספריי הלחות
המפורסם שלהם +FIX ואז התברר לי שיש להם ספריי לחות נוסף המבוסס
על מינרלים. למה לבלבל, למה?! אז רכשתי את שניהם במטרה לבדוק
ולהתרשם.

המוצרים הללו אמורים להעניק לחות ולרענן את הפנים. אני רכשתי כדי
לבדוק אם שימוש במוצר זה (באמצעות השפרצה על מברשת) תעדן את
מראה המייקאפ המינרלי של גאיה.
לשימושים השונים של המוצר צפו בסרטון - כאן.

מחיר +FIX בגודל 100 מ"ל - 104 ש"ח.
מחיר CHARGED WATER בגודל 100 מ"ל - 120 ש"ח.


מוצר נוסף ( של MAC) שהתפתיתי לקנות הוא קרם מטפח לעיניים בעל גוון
עדין למריחה מתחת לעיניים והוא משפר את מראה הפנים בטשטוש כהויות והורדת
נפיחות. הוא יכול לספק (אותי) ללא כל תוספת אך אם תרצו ניתן להוסיף מעליו
גם קונסילר.
הקרם נוזלי בעל אפקט מיוחד המרגיע את העור (על פי החברה הוא גם מספיג עודפי
שומן ומאזן את אדמומיות העור אך על כך אני לא יכולה להעיד).
יתרון - מגיע באריזה משאבה נוחה, חיסרון - אי אפשר לדעת מתי זה ייגמר כי
הבקבוק אטום. כמות 15 מ"ל.
המוצר נקרא PREP + PRIME - Vibrancy Eye Primer ומחירו 107 ש"ח.
שהשם לא יטעה אתכם - זה איננו פריימר מהסוג שמניחים לפני איפור עיניים
כדי לקבע ולהדגיש את צבע הצללית.
ניתן לראות את אפקט המוצר לאחר המריחה, בסרטון של אשלי וקסמן.


לסיום אני רוצה לספר שאתמול גיליתי את קיומו של אתר המוכר דיופים*
של MAC במחירים זולים. להלן חלק מהדברים שקראתי על המוצרים באתר:
מוצרים מצויינים, דיופים מעולים למוצרים של מאק, המותג לא מנסה על 
בעלי חיים, מחיר משלוח סביר.
שם האתר Makeup Geek ותוכלו למצוא צלליות, פלטות, ליפסטיקים ועוד.
כבר הכנתי לי באתר רשימת משאלות ועם הרכישה הראשונה, אעלה סקירה 
ומדריך היכרות עם האתר.

* דיופ -  מוצר הדומה מאוד למוצר אחר בצבע, במרקם ובאיכות (הסבר שקיבלתי
   מחברה טובה).


עד כאן לסקירה זו. אשמח אם תצטרפו לבלוג ולפייסבוק.


4 תגובות:

  1. אחלה קניות!! תתחדשי!!!!
    המעמד אקריל לציפורניים מעולה! הלוואי וזה היה מספיק ל-1/4 מהלקים שיש לי...

    השבמחק
  2. אני גם כבר עובדת על הוייש ליסט שלי ל-Black Friday... סיקרנת אותי עם העפרונות של רימל..

    השבמחק
  3. הגיע אלי עוד עיפרון של רימל. משהו בסגנון של יוסי ביטון. אני מתכוונת לבדוק אותו כבר מחר.

    השבמחק