יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

יומן לימודים - ההתחלה


הפוסט הזה אינו דומה כלל לפוסטים אחרים שפרסמתי,
והוא הראשון בסדרה של "יומן לימודים" בו ארשום את צעדיי
והתקדמותי בקורס - תחושות, פרטים שכדאי לדעת/ לזכור,
חוויות, תמונות ונושאים אחרים שלא עולים על דעתי כרגע.




לאחר כחודשיים של המתנה מורטת עצבים אשר כללו 2 דחיות של פתיחת
קורס האיפור אליו נרשמתי - סוף סוף זה התחיל!

במהלך החודשיים האחרונים הספקתי ליצור בלוג חדש, לצפות בעשרות סרטוני
וידאו, לקרוא מאות מאמרים ומדריכים, לרכוש המון מוצרים, להחשף לחנויות
ואתרים, להכיר בלוגריות הכותבות על עולם היופי ובשורה התחתונה ללמוד
ככל שניתן (וזה עדיין כלום ואפס).

כתיבה היא אהבה ישנה שלי והמעבר מכתיבת מדריכים וסקירות בנושא תוכנות,
אייפון, אתרים וכד' לכתיבה בנושא יופי ואיפור לא היה קשה. חוסר הידע הוא
החלק הקשה אבל בזכות הקושי הזה (והרצון) אני לומדת המון.

אני מאלה המאמינים שדברים הקורים לנו אינם סתמיים, תמיד יש בהם משהו מעבר.
את נטלי לוין היכרתי בעקבות פניה שלה אלי בבלוג אחר שלי (נקודת עניין) ובחילופי
דוא"ל למדתי שהיא מאפרת מקצועית, וכבר אז קיבלתי ממנה טיפים לקראת לימודי
האיפור שלי. אבל זה לא נגמר שם.
נטלי צרפה אותי לקבוצת בלוגריות מאותו תחום, קבוצה סגורה בפייסבוק בשם
"בלוגריות ביוטי בע"מ". בקבוצה הזו מצאתי חברות ותמיכה בכל נושא, מעין
חממה המאפשרת לי לשאול כל שאלה מבלי להרגיש חוסר נוחות עם העובדה
שאני ממש "בור ועם הארץ".

את הפוסט הזה אני רוצה להקדיש לבלוגריות המדהימות בקבוצה אשר נמצאות
שם אחת עבור השנייה, מפרגנות, מסייעות ומשתפות פעולה.
ואלו האלופות הקרובות לליבי:
רוצה לציין כמה בלוגריות נוספות אשר התחלתי להכיר ומקווה בעתיד להוסיף
לרשימה את כל מי שלא ציינתי בפוסט זה.
מאחורי כל בלוג ושם ניצבת אישה מדהימה אשר באמצעות הכתיבה מוצאת
דרך להביע את אהבתה הגדולה ליופי וליצירה. אתן הקוראות (כמוני) תוכלו
למצוא בבלוגים עצות, מדריכים, טיפים, מידע אינסופי בתחום האיפור, הטיפוח,
האופנה, ציפורניים, שיער ועוד.

היום הראשון ללימודים

נרשמתי ללימודי איפור מקצועי במכללת il.makiage (איל מקיאג') בירושלים,
לשני השלבים הראשונים - ביוטי ומאסטר וקיבלתי מזוודת איפור בהתאם
הכוללת מייקאפים, סמקים, ברונזר, צלליות מכל הסוגים, ליפסטיקים, עפרונות,
מברשות ועוד.


בשיעור הראשון זכיתי להכיר עוד 17 בנות בגילאים שונים וממגזרים שונים,
קבלנו עדכון לגבי תוכנית הלימודים של השלב הראשון (לשלב השני נישאר
מעט מאוד בנות) וקיבלנו קופונים להחלפת מוצרים מהמזוודה (כבר קיבלתי
הכנה וטיפים לגבי המוצרים אותם רצוי שאחליף).
במכללה לא ממש היו מאורגנים לכן גם לא קבלנו את ספר הלימוד (עד לשיעור
הבא).
בהזדמנות חגיגית זו החתימו אותנו על התחייבות שלא לפרסם "סודות" מקצועיים
ותכנים של המכללה, אז קחו בחשבון צנזורה בפוסטים.
הלימודים מתקיימים פעם בשבוע, 4 שעות מלאות.
איפור מעשי נתחיל ללמוד רק בשיעור הרביעי...אוף!


מה למדתי?

לא ידעתי ש....
- ניתן לחטא מברשות בשימוש חומרים רטובים עם אלכוהול 70%.
- קיים קרם לחות על בסיס מים (מתאים לשימוש המאפרות).
- שצללית וסומק עשויים מאותם חומרים, רק שהסומק מגיע באריזה גדולה יותר(?!)

בד"כ אני די שקטה וביישנית בחברת אנשים זרים אך להפתעתי הייתי שונה -
דיברתי, צחקתי, שאלתי שאלות ומאוד נהניתי. מחכה בקוצר רוח לשיעור הבא!

אני וגם הקוראות נשמח לכל הערה/ הארה של המומחיות בתחום. פליז?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה