יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

ASOS - רכישה ראשונה מהחנות הבריטית הידועה


ASOS היא חנות בריטית אינטרנטית המוכרת בגדים, אביזרים 
ותמרוקים במחירים שווים במיוחד. ASOS ידועים במתן שירות 
מעולה ומהיר ללקוחות. המשלוח חינם ואם תיכנסו לאתר דרך 
EBATES * תקבלו 3.5% מהקניה חזרה.




נכנסתי לאתר בגלל מבצע של 30% על מוצרי חברת RIMMEL LONDON
(מיס גליטרס "מדרדרת אותי") ובמטרה להכיר ממקור ראשון את החנות,
מוצרים, התהליך והשירות.
מההיכרות הראשונה שלי עם החנות האינטרנטית של asos אני מאוד מרוצה.

Rimmel London Apocalips Lip Lacquer - מחיר מבצע £4.50
2 שפתונים אטומים, לחותיים ועמידים בגוון ורוד - Nova, Celestial.
אין הבדל משמעותי ביניהם בתמונה, אך ניתן לראות את ההבדל בדף 
הגוונים של השפתונים.
המריחה באמצעות אפליקטור ספוגית.
טעם וריח כמעט ולא מורגשים אבל ברגעים מסוימים עלה בפי איזה שהוא
טעם לוואי שגרם לי לרצות להוריד את השפתון ולשתות הרבה מים.
השפתון נחשב בעיניי עמיד כי הברק החזיק מעמד במשך שעתיים ולאחר
שתייה וסיגריות הוא עדיין נשאר, ללא הברק אך לחותי לגמרי. רק אחרי
ארוחה הוא ירד לגמרי ולא נותר אפילו סימן לצבע.



סווטשים

Rimmel London Scandaleyes Waterproof Kohl Liner - מחיר מבצע £2.50
עיפרון עיניים בגוון Nude (ניוד), מעולה למעקה העין, שיש לי די ממנו במלאי
האישי, אך במחיר הזה לא רציתי לוותר.


המשלוח הגיע אלי ארוז היטב כשבועיים וחצי מיום ההזמנה.

* קראו את המדריך של מיס גליטרס לקבלת החזר כספי באמצעות 
  אתרים שונים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה