יום חמישי, 12 בדצמבר 2013

Pupa - הקולקציה החדשה בירושלים


לפני כשבועיים ביקרתי ב- Pupa (סופר-פארם) וגיליתי שמוצרי
הקולקציה החדשה הגיעו סוף סוף לירושלים. בפופה היה מבצע
הנחה וגם מוצר שני במחיר של 5 ש"ח. לסקירה זו הוספתי
מוצרים נוספים שאינם קשורים לקולקציה אבל בהחלט - פופה.




בביקור זה היכרתי את תמרה, הדיילת השנייה של הדוכן האהוב עלי.
תמרה, ממש כמו גלינה, אשה חמה, חייכנית אדיבה ונעימה מאוד.
בעזרתה בחרתי מספר מוצרים מהקולקציה המהממת הזו:

Cosmic Beauty Long Lasting Eye Stylo
עפרון צללית קרם עמיד במחיר 60 ש"ח (מחיר מלא 109 ש"ח) -
רכשתי 2 גוונים (המוצר השני ב- 5 ש"ח): 003 (כחול) ו- 002 (סגול).


Cosmic Beauty Diamond Lipstick
שפתון עפרון נשלף עמיד  במחיר 60 ש"ח (מחיר מלא 109 ש"ח) -
רכשתי שני גוונים (המוצר השני ב- 5 ש"ח): 002 (בורדו) ו- 003 (סגול שזיף).


עוד היו רביעיות צללית משגעות בגווני כחול, חום וסגול במחיר 179 ש"ח
(והשני ב- 5 ש"ח), עליהן ויתרתי בגלל רכישת צלליות גדולה שביצעתי לאחרונה.

רוב המוצרים של הקולקציה הזו (בסניף מלחה ירושלים) כבר אזלו. אני רכשתי
שני מוצרים שהיו אחרונים ונאמר לי שלא יהיו יותר. עוד מקווה להשיג את
צללית הקרם הירוקה ואת עפרון העיניים/ איילינר השחור.

צפו בסרטון יצירת מראה Cosmic Beauty באמצעות מוצרי הקולקציה.

על הלק המהמם הזה אי אפשר היה לוותר. אין לי מושג אם הוא חלק מהקולקציה
החדשה של פופה אבל עכשיו הוא חלק מהקולקציה שלי.
לק שקוף עם נצנצים עדינים (כמעט כמו קריסטלים) אשר ניתן למרוח בשכבה בודדת
או להוסיף כשכבה עליונה על גבי כל צבע אחר.
דגם 2386 מס' גוון 803

הלק על צבע ורוד

לאחרונה שמעתי המלצות על עפרון פיגמנט 01 (לגבות) של פופה ועכשיו הוא
ושפתון אדום מהמם מס' 302, שייכים לי.
צבע השפתון מאוד אהוב עלי אך אין בו לחות או ברק. תוספת לחות לפני
מריחת השפתון ממש הכרחית ואם אתן אוהבות מעט ברק, תצטרכו להוסיף גלוס
שקוף. השפתון די עמיד והחזיק מעמד על השפתיים כשעתיים, עד שאכלתי ושתיתי.
גם אז נשאר צבע שנאלצתי לחדש ולרענן.


למרות שבחודש וחצי האחרונים אני לא יכולה להתאפר בגלל בעיה בלתי נפתרת
בעין אחת שלי (Don't ask...), אני ממשיכה לקנות עוד מוצרים ומקווה שבעתיד
הקרוב אוכל להעלות חוויות, סקירות ותמונות לגבי המוצרים הללו.

על מנת לרכז את כל רכישות הקולקציה הזו במקום אחד, אוסיף לפוסט הזה
פריטים נוספים:

Cosmic Beauty Iridescent Pigment Wet&Dry
צללית אבקה עשירה בפיגמנט אשר ניתן להשתמש בה על רטוב או יבש.
גוון ירוק מס' 003 במחיר 60 ש"ח (מחיר מלא 120 ש"ח)
מאוד רציתי את צללית הקרם הירוקה אך אין להשיג, אז הסתפקתי באבקה.

Cosmic Beauty Diamond Lipstick
שפתון עפרון נשלף עמיד  במחיר 66 ש"ח (מחיר מלא 109 ש"ח)
גוון ורוד בהיר מהמם מס' 001


עדיין מחכה שישיגו עבורי את העיפרון-איילינר השחור מהקולקציה הזו.....

שיהיה לכולם המשך יום נפלא!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה