יום שני, 23 בדצמבר 2013

קליניק - סקירת מוצרים חלק א'


Clinique (קליניק) היא חברה המקפידה לבדוק ולבחון את
המוצרים ויוצרת נוסחאות שאינן מכילות  מרכיבים הידועים 
כמעוררי אלרגיה. מוצרי הטיפוח והאיפור שלה בעלי מוניטין 
(ויקרים מדי) והיום אספר על ההתנסות שלי עם חלקם.



כבר סיפרתי לכם על הקניה הראשונה שלי בקליניק - המוצר והשירות.

את המוצרים הבאים רכשתי במבצע ליום אחד ברשת אפריל - 25% הנחה 
על מוצרי הטיפוח והנחה נוספת של 100 ש"ח על כל 350 ש"ח ששילמתי.
הגעתי לקניון מלחה בירושלים יחד עם אחותי. מלבד הדיילת ניצה, היה בדוכן
גם מאפר/ דייל מכירות שלא הרפה, לא הניח ובאופן נוראי פשוט התיש אותי.

החלטתי להתעלם ממנו ולדבר רק עם ניצה אז הוא עבר "לטפל" באחותי.
בסוף הטיפול אחותי רכשה מספר מוצרים, אבל התוצאה האמיתית נבעה
מהשימוש במוצרים. על כך - בקרוב.


המוצרים אשר רכשתי:



All About Eyes Serum De-Puffing Eye Massage -
מחיר 191.90 ש"ח

תיאור:
רולר מרענן, מסייע בעיסוי וטשטוש שקיות מתחת לעיניים, מרענן ומעניק לחות
לעיניים נפוחות מיד עם המגע. מבהיר את איזור העיניים באופן מיידי ולאורך זמן.
נלחם גם בעיגולים כהים. מכיל קפאין, נוגדי חמצון רבי עוצמה ורכיבים צמחיים
מרגיעים. נטול שומן, אינו גורם לגירוי. נבחן אופטלומולוגית.

יכולה להעיד שהוא מקרר, מרגיע ונספג מהר. מאחר ואני לא משתמשת בו באופן
עקבי לא אוכל להעיד לגבי יתר ההבטחות אשר צוינו בתיאור המוצר.
קיימת גרסת דוגמית - נסו לפני רכישה.


Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector -
מחיר 640.90 ש"ח לכמות של 50 מ"ל

תיאור:
סרום נגד הזדקנות עם נוסחה ייחודית לפעולה ביום ובלילה, לצמצום מראה 
הקמטים והקמטוטים, לתיקון וסיוע במניעת נזקי קרינת UV, עם תוצאות הדומות
לטיפול לייזר דרמטולוגי.
המוצר מיועד לשימוש על עור הפנים וכן סביב אזור העיניים העדין , מתאים לכל
סוגי העור ולכל הגילאים. מומלץ למרוח בבוקר ובערב באופן אחיד על כל הפנים
וסביב איזור העיניים על עור נקי, לאחר שיטת 3 השלבים של קליניק 3-steps
 לטיפוח העור. לאחר ספיגת הסרום מומלץ להמשיך בשגרת הטיפוח עם קרם 
לחות מתאים.
נבחן לאלרגיה. 100% נטול בושם. נטול שומן. נבדק דרמטולוגית. אינו מעורר 
אקנה. 

הבטחה:
שלוש טיפות פעמיים ביום ותוך 12 שבועות, תשיגי 63% מכוח צמצום הקמטים
הנראה לעין של הלייזר.

אני משתמשת במוצר רק בבוקר, הוא נעים ונספג מהר. בקיץ הוא מספק לי די 
לחות ואני לא צריכה להוסיף עוד קרם לחות. יש לי שלושה סרומים שונים ואני 
אוהבת את הסרום הזה יותר מכולם. כמי שאינה עקבית בשימוש מוצרי טיפוח,
גם במקרה הזה, אני לא יכולה להעיד על שינוי או צמצום הקמטוטים.
קיימת גרסת דוגמית - נסו את המוצר לפני רכישה.


Dramatically Different Moisturizing Lotion -
מחיר 430.00 ש"ח לכמות של 200 מ"ל
תחליב לחות, הנחשב לשלב השלישי בשיטת שלושת השלבים המספק לעור
את הלחות לה הוא זקוק. למריחה על הפנים, עיניים וצוואר לאחר ניקוי הפנים 
בבוקר ובערב.
המוצר אהוב עלי מאוד, עשיר בלחות ומותיר הרגשת מתיחה נעימה בפנים.

עדכון 12.4.2015: אני עדיין משתמשת במוצר (כמובן שרכשתי עוד 
במהלך הזמן) ולאורך כל התקופה הארוכה הזו לא עקבתי אחרי שינויים
בעור, אבל פתאום שמתי לב כי הקמטים שהיו לי בצוואר נעלמו!!!


באותו מעמד קיבלתי מתנה תיק איפור המכיל עפרון לעיניים, סבון ניקוי פנים, 
מסקרה, מייקאפ, לחות, קרם עיניים להרגעה - כולם בגודל מיוחד.

אחד היתרונות בקליניק הוא מגוון הדוגמיות למוצרים שלהם, מה שאומר
שתוכלו לבקש לבדוק את המוצרים לפני רכישה.
דוגמיות נוספות שקבלתי:
  • Repairwear Laser Focus Wrinkle correcting eye cream
  • Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector 



קיראו את המשך הסיפור -   Clinique - חלק ב' (לא הכל דבש)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה