יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

שופינג - קניות ביום שלג ירושלמי


השלג הירושלמי (נראה שרק הירושלמים יזכרו אותו) כלא אותי
בבית למשך שבוע! שבוע בלי טיול בקניון? לא בא בחשבון!
אז שוטטתי לי קצת בין אתרי הקנייה ופינקתי את עצמי בכמה
מוצרים מ- iHerb ומחנות asos.



באתר iHerb עלות המשלוח היא 4$ עד למשקל 1814 גרם, אין אפשרות 
תשלום ב- PayPal.
ברכישה ראשונה תוכלו לקבל הנחה של 10$ על קנייה מעל 40$ או הנחה
של 5$ בקנייה מתחת ל- 40$, בשימוש הקוד SZQ932
פרטים נוספים - כאן.

iHerb הוא אתר שאני מאוד אוהבת לרכוש בו מוצרים, והפעם החלטתי קצת לגוון:

Bdellium Tools, Green Bambu Series, Eyes 780, Pencil, 1 Brush
מברשת לעיניים במחיר 5.76$


איילינר טוש במחיר 10.51$
נרכש בעקבות בהמלצה חמה של טל פלג ואכן, לא אכזב! קל למרוח להגיע לרמת
דיוק מירבית גם לחסרות הניסיון במריחת איילינר. מה שאהבתי יותר מכל זו האפשרות
לנקות ולתקן את הקו בקלות רבה. בהחלט מתכוונת לרכוש אותו בשנית.


ולמוצרים שרכשתי לאחר קריאת פוסט ההמלצות על מוצרי elf של סיון סנדורי:

E.L.F. Cosmetics, Blush Brush, 1 Brush
מברשת לסומק במחיר 3$
המברשת הגיעה מפורקת אבל מעט דבק מגע והיא כמו חדשה.



מברשת שפתיים במחיר 3$
המברשת המקסימה הזו נכנסה ישר לתיק שלי!


הפתעתי את עצמי והכנסתי לסל גם מצרכי מזון שונים, חלקם בהמלצותיה
של מיס גליטרס היקרה. מוצרי מזון זה ממש "לא אני" וזו כנראה תהיה הקנייה
הראשונה והאחרונה שלי.

Nestle Hot Cocoa Mix, Mini Marshmallows, Hot Cocoa Mix, 6 Envelopes, 0.71 oz (20.2 g) Each
אבקת שוקו במחיר 1.28$
קופסה המכילה 6 שקיות (כל שקית להכנת כוס שוקו אחת) אבקת שוקו.
הכנתי את השוקו עם חצי כוס מים וחצי כוס חלב ואז גם צפו כמה מרשמלוס
קטנים. טעם? שוקו רגיל, התמונה בקופסה "טעימה" יותר.


Chocolove, Toffee & Almonds in Milk Chocolate, 1.3 oz (37 g)
שוקולד במחיר 1.23$
חפיסה קטנה המזכירה דוגמית (10 ס"מ על 4 ס"מ). השוקולד טעים אבל
לא מיוחד באופן יוצא דופן.


Panda Licorice, The Jelly Bean Planet, Gourmet Jelly Beans, 30 Amazing Flavors, 3.5 oz (100 g)
סוכריות ג'לי במחיר 2.29$.
נחמד בשביל להמתיק את הפה מפעם לפעם.


Yummy Earth, Fruit Snacks, Banana, Cherry, Peach & Strawberry, 5 Snack Packs, .7 oz (19.8 g) Each
חטיפי פירות המחיר 1.92$ כי זה נראה לי טעים.... וזה ממש לא!
חטיפי פירות זה לא. סוכריות גומי (ג'לי) צבעוניים בצורת פירות שונים.


Traditional Medicinals, Herbal Teas, Organic Chamomile, Caffeine Free, 16 Wrapped Tea Bags, .74 oz (20.8 g)
תה קמומיל במחיר 3.84$
את התה הזה רכשתי רק כדי שיהיה בבית למקרה של...דלקת עיניים (מומלץ
כתרופת סבתא).


Just a Leaf Organic Tea, Tea Infuser, Glass Tea Cup with Strainer, 8 oz Tea Glass
כוס לחליטת תה במחיר מבצע של 2.95$ - מומלץ!
ניתן לרכוש יחי' אחת בלבד במחיר זה. במידה ותרצו להזמין יותר מיחידה אחת,
יופיע המחיר הרגיל שלה 8.95$.



המשלוח הגיע לארץ לאחר שבועיים מיום הרכישה.



באתר asos המשלוח חינם, ניתן לשלם ב- PayPal.
לרכישה ב-asos האמריקאי כדאי להיכנס דרך Ebates על מנת לקבל החזר 
כספי של 3.5% על הרכישה.

asos החליטו לחמם אותי במבצע של 25% הנחה, אז נכנסתי לחנות (ממש רק
בשביל להתחמם) ויצאתי משם עם שני מוצרים קטנים ואדומים בדיוק כמו שאני
אוהבת.


מאחר ואני מחזיקה מלאי ליפ בלאם בצנצנות אשר ניתן למרוח אותן עם
האצבע אך הם אינם ממש נוחים לשימוש ביציאה מהבית, החלטתי לרכוש
ליפ בלאם בשפתון.

השניים שנבחרו הם:

Korres Mandarin Lip Butter Stick SPF 15 - מחיר מלא £8.00
הגוון הנבחר Rose. 
קיים בצבעים נוספים כמו סגול, ורוד, כתום ושקוף, אך המחירים שונים.
הוא נעים, הוא יפיפה על השפתיים (אדום עדין ורך), הוא מריח נפלא, לחות
סבירה וטעם טוב אשר משתנה ככל שעובר הזמן ובסופו של דבר משאיר
לוואי מציק (ומצמיא מאוד) בפה. לא ארכוש אותו שוב.


Carmex Moisture Plus SPF 15 Hydrating Lip Balm - מחיר מלא £4.50
הגוון הנבחר Berry.
קיים בצבעים נוספים כמו אפרסק, ורוד, שזיף.
הבת שלי משתמשת בו ומאוד מרוצה, לכן מתכוונת להזמין שוב ולנסות בעצמי.


המוצרים הגיעו אלי לאחר שבועיים מתאריך ההזמנה.

ולסיום, תזכורת משבוע השלג:

בלילה מחלון הבית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה