יום שישי, 27 בדצמבר 2013

Sleek Makeup - רכישות Black Friday לשנת 2013


Sleek Makeup היא חנות אינטרנטית בריטית המוכרת
מוצרי איפור שונים ולא יקרים, וידועה בעיקר בפלטות
הצלליות הצבעוניות שלה. לא ניתן לשלם בפייפל ועלות
המשלוח, שהייתה סבירה כשהזמנתי, יקרה מאוד היום.




Sleek Makeup מוכרת עפרונות, שפתונים, סמקים, ברונזרים, פודרה
ועוד. היא אחת החברות שדי סיקרנו אותי אבל תמיד מצאתי מוצרים אחרים
לנסות, לכן שהגיע הבלאק פריידי ו- 20% הנחה על הכל המוצרים באתר,
החלטתי לרכוש שתי פלטות צלליות.
עלות המשלוח ההחל מסכום של 2.76$ ומשתנה עם כל מוצר, ואכן שילמתי
עבור המשלוח 4.5$. נכון להיום מחירי המשלוח השתנו ועלות משלוח של אותן
2 פלטות היא 28$.

I DIVINE IN ULTRA MATTE V1 - מחיר לפני הנחה 9.99$


I DIVINE IN STORM - מחיר לפני הנחה 9.99$


המשלוח הגיע לישראל לאחר כ- 20 יום מתאריך ההזמנה.
לאכזבתי, קופסה של אחת הפלטות הייתה שבורה (אפשר לחיות עם זה, גם
אם זה קצת מרגיז) ובשנייה, הצלליות היו שבורות ומרוסקות.




פנייה לשירות הלקוחות באמצעות האתר ובאמצעות דף הפייסבוק לא הועילה,
למעשה אפילו לא ענו לי. לעומת זאת, קיבלתי תגובות של אנשים שאמרו
שסליק ידועים בשירות הגרוע שלהם. חבל!
אני בוודאי לא ארכוש מחנות האתר פעם נוספת, ואם ממש ארצה מוצר שלהם
ארכוש אותו באיביי.

כדי להציל משהו מהפלטה נעזרתי במדריכים שונים.
להלן סרטון וידאו המתאר את כל התהליך בצורה ברורה.

הפלטה שלי לאחר "מתיחת פנים":


המלצות וסקירות אחרות ברשת לפלטות השונות של Sleek:
פלטת Storm של Sleek - טל פלג.
פלטת צלליות "Au Naturel" של Sleek - מהבלוג Edenable
סקירת פלטת ULTRA MATTS V2 מבית sleek - מהבלוג "רוצי קטנה"
הסליק שלי - מהבלוג phoenix black

לסקירות ומדריכי איפור לפלטות Sleek - מבחר סרטוני וידאו.


4 תגובות:

  1. אכן, השירות לקוחות שלהם מאוד לוקה בחסר :/ מאוד מצער אותי לשמוע שלא ענו לך, אני גם מציעה - בעקבות העלאת מחירי המשלוח בצורה נוראית(ברכישת פלטה אחת המשלוח עולה 28(!) דולר) לרכוש באיביי, זה גם מה שאני אעשה במידה ובעתיד ארצה לרכוש.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, ויש גם כל כך הרבה מוצרים אחרים טובים שההפסד יותר שלהם מאשר שלנו.

      מחק
  2. הפלטה הראשונה - הגוונים מדהימים לא הייתי יודעת לשלב אותה באיפור היום יום שלי

    הנוספת - שוס - מאוד יפה.

    בזכותך אני אחסוך מעצמי תסכול ולמרות שחשקתי בסמקים שלהם אדלג.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אפרת. בשלב זה אחסנתי את הפלטות עמוק במגירה. אולי יום אחד אנסה אותן.... ואז גם אדע אם הן שוות משהו עבורי חחחחח

      מחק