יום שבת, 21 בדצמבר 2013

מברשות - רכישות Black Friday לשנת 2013


לחגיגת הקניות של Black Friday הוספתי מספר מברשות
לאיפור עיניים שאני צריכה ומברשות שאני פשוט אוהבת.
את המברשות רכשתי מאתר iHerb ומחנות SigmaBeauty.
בשני האתרים היו מבצעים שכדאי היה לנצל לרכישה.




ב- iHerb היה מבצע של 20% הנחה על מברשות Real Techniques,
ולמרות שרשימת המשאלות שלי באתר ארוכה החלטתי לרכוש כמה
מברשות בלבד.

Real Techniques by Samantha Chapman, Your Finish/Perfected, Stippling Brush
מחיר מלא 9.99$ (מבצע 20% הנחה)
מברשת Taklon לשימוש עם מוצרים יבשים או רטובים.
זוהי אחת המברשות האהובות עלי ואני משתמשת בה להנחת סומק קרמי.
מאחר וניתן להשתמש במברשת למוצרים אחרים, החלטתי לרכוש 2 יחידות נוספות.


E.L.F. Cosmetics, Studio, Stipple Brush - מחיר 3$
מברשת אשר מזכירה קצת את ה- Stippling (שהזכרתי קודם) ורכשתי רק על
מנת לבדוק את יכולותיה.


מחיר המשלוח 4$, והוא הגיע לארץ לאחר שלושה שבועות מיום ההזמנה.



SigmaBeauty היא חברה הידועה בעיקר בזכות מברשות האיפור המצוינות שלה.
המשלוח מסיגמא לישראל יקר ולכן, מבצע "משלוח חינם בבלאק פריידי"
יצר הזדמנות לרכישת מספר מברשות. בעבר כבר רכשתי מברשות ואפילו
תכננתי נוספות, עליהן ויתרתי עם הזמן.
איפור עיניים הפך להיות חשוב לי מאוד ולכן אני מחפשת את המברשות
והכלים הטובים והנוחים לי ביותר.


בהזמנה זו בחרתי 3 מברשות לאיפור עיניים:

E30 - PENCIL - מחיר 12$
מברשת עיפרון רכה ומחודדת לריכוך ועישון קווים דקים כמו איילניר
או עיפרון לאורך קווי הריסים העליונים והתחתונים, להוספת צל לקו העיניים
או להדגשת הזווית הפנימית של העיניים.


E45 - SMALL TAPERED BLENDING - מחיר 12$
מברשת מחודדת מאוד המאפשרת הנחת צללית באופן מדויק על קפל העין.
יש לאסוף צללית רק עם קצה המברשת, ולהחיל צבעים בקפל כדי להוסיף
עומק וממד לעין.



E55 - EYE SHADING - מחיר 12$
מברשת בעלת סיבים רכים וצפופים להנחת צללית על פני כל שטח העפעף.


המשלוח הגיע לארץ לאחר שלושה שבועות מתאריך ההזמנה בתוספת מתנה,
מברשת טשטושים בגודל מיוחד E-25 (דיופ של Mac 217).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה