יום רביעי, 2 באפריל 2014

יומן לימודים - יום צילומים ראשון


יום הצילומים (לבוק מקצועי) הראשון של קורס הביוטי 
שלי התחיל עם הרבה לחץ ועצבים, אבל למרות זאת, 
הייתי הראשונה להוציא מאופרת לצילום והראשונה 
לסיים את היום המתיש הזה. קבלו סיכום....





לכבוד יום הצילומים, נפתחו שתי הכיתות במכללה כדי להימנע מצפיפות ורעש.
הגעתי שעה לפני הזמן כדי שיהיה לי מרווח נשימה כלשהו, משהו מרגיע.

2 המאופרות שלי ליום זה היו אחותי התאומה אתי (בת 55) ובת דודי, גלי
(בת 41). למרות שהמאופרות צולמו ע"י צלם מקצועי, בחרתי שלא לחכות 
עד שנקבל את התמונות וכמובן, צילמתי תמונות גם במצלמה שלי.



להלן המוצרים בהם השתמשתי לאיפור:

אתי (אחותי)

עיניים
פריימר בשפורפרת של Ofra
צלליות - דזרד סאנד, דיפ פרפל, בבלגאם פינק, בלאק אוניקס של איל מקיאג' ו- 
Rainstorm 
של Coastal Scents
הארה - פיגמנט Satin של איל מקיאג'
איילינר ג'ל Blake של Mad Minerals
מסקרה שחורה Million Lashes של L'oreal Paris
מעקה העין - עפרון שחור של 
Antonym
ריסים מלאכותיים - Babies Black של Ardel

פנים

Beautifine Wrinkle Concealer
פריימר Instant Smooth של Clarins
איבנטון ורוד להסתרת פיגמנטציה של איל מקיאג'
איבנטון ירוק להסתרת אדמומיות
מייקאפ - ערבוב של גוון לייט בייג' עם טיפה דארק טאן של איל מקיאג'.
הצללות - מייקאפ דארק טאן של איל מקיאג'
סומק - צללית אורגנזה של איל מקיאג'

שפתיים
תוחם שפתיים בגוון Poooy של איל מקיאג'
גלוס בגוון lilac love של Almay






גלי (בת-דודי)


עיניים
פריימר בשפורפרת של Ofra
צלליות - Naked, Sidecar
 מתוך פלטת נייקד של Urban Decay ו- נטמאג,
בלאק אוניקס של איל מקיאג'.
הארה - פיגמנט Satin של איל מקיאג'
מסקרה שחורה Million Lashes של L'oreal Paris
מעקה העין - עפרון שחור של Antonym

פנים
Beautifine Wrinkle Concealer
פריימר Instant Smooth של Clarins
איבנטון ורוד להסתרת פיגמנטציה של איל מקיאג'
איבנטון ירוק להסתרת אדמומיות
מייקאפ - Studio Sculpt NC25 של Mac בשילוב עם Instant Light Complexion Perfector של Clarins.

טוש הארה - Pref+Prime Highlighter Light Boost של Mac
קונסילר - Mineralize concealer גוון NW25
הצללות - מייקאפ דארק טאן של איל מקיאג'
סומק - 
Breath of plum של Mac
פודרה - אנטי שין של Ofra

שפתיים
תוחם שפתיים בגוון Red של איל מקיאג'
שפתון בורדו מאט 302 NEW CHIC של Pupa



אני חושבת שיכולתי לעשות עבודה הרבה יותר טובה אם לא הייתי 
כל כך לחוצה ועצבנית. אז מה שנשאר לי לקוות, שביום הצילומים השני
ארגיש אחרת....

הערות? הארות? טיפים ליום הצילומים הבא? אשמח אם תכתבו לי בתגובות...




2 תגובות: