יום שישי, 18 באפריל 2014

eBay - רכישות מרץ 2014


חודש מרץ מתאפיין בהשלמת הזמנות/ חזרה על מוצרים שאהבתי
או שאני צריכה מאיביי וקצת פיתויים קטנים. קבוצות פייסבוק
ייעודיות כמו "המציאות שלי באיביי" הן מקור עצום לרעיונות,
הצעות לרכישה מוצרים - וכך גם בכל פרסום של קבוצה אחרת.




אין יום שאני לא מוצאת פוסט או פרסום "מתלהב" לגבי מוצר איפור,
טיפוח או משהו אופנתי אחר. אז חלק אני בהחלט "מדפדפת", חלק מצטרפים
לרשימת המשאלות וכמובן יש את אלו שאני רוכשת מיד:

Black Crocodile Empty Magnetic Makeup Palette Cosmetic Organizer Make-up Case -
5 פלטות מגנטיות במחיר של 12$ לכל יחידה, עלות משלוח 10$ (עבור כולן יחד),
המשלוח הגיע לאחר 10 ימים באמצעות שליח עד לבית.
מיד אחרי הרכישה קיבלתי מהמוכר מכתב תודה והודעה כי הוא מצרף לחבילה פלטה
קטנה מתנה (כייף!)



100pcs Disposable Sponge Lip Brushes Wands Makeup Tool Set High Quality -
חבילה של 100 אפליקטורים חד פעמיים למריחת גלוס במחיר של  20 ש"ח
כולל משלוח אשר הגיע לאחר כחודש.



Free Shipping 9g Duo Water Proof Eyelash Adhesive Eyelash Glue Clear white/black
דבק לבן לריסים מלאכותיים (מומלץ), אשר כבר רכשתי בעבר ומחירו 4.98$,
המשלוח חינם והוא הגיע לאחר כשבועיים.



Almay Color + Care Liquid Lip Balm / Gloss NEW & SEALED - 400 LILAC LOVE
הזמנתי 6 שפתונים (3 מהם לאחותי) ואתם בטח חושבים שאני מטורפת לגמרי משום
שזו לי ההזמנה השלישית. אז זהו, שלא! השפתונים האלה מעולים, מלאי לחות והצבע
מהמם!!! תוכלו לקרוא עליהם כאן.
מחיר כל שפתון 4.95 $, עלות משלוח (לכולם) 12.75 והוא הגיע לאחר כשלושה
שבועות.



Portable Cosmetic Train Case Holder Makeup Organizer Box Jewelry Storage Big Box -
מזוודת איפור קלה מאוד (בהשוואה למזוודה של איל מקיאג'), מעט קטנה יותר אך
יכולה לשמש אותי מפעם לפעם. מחירה 37.78$ (משלוח חינם) והיא הגיעה אלי
לאחר חודש.


New Sexy Women Spoon Neck 3/4 Sleeve Lace Sakter Dress Slim Fit Party Mini Dress -
שמלה בצבע בורדו (קיים גם בצבעים ורוד, כחול וירוק), מחיר 11.91$ ומשלוח חינם.
הגיע לאחר שבועיים מתאריך ההזמנה (ללא החגורה).
השמלה מקסימה על הגוף, מתאימה לצעירות ולכן הועברה לבתי באהבה וקיבלה
אינספור מחמאות.



Mineral Powder Black Kabuki Brush w/ Pouch - Goat Hair - מחיר 33 ש"ח
מברשת קבוקי + נרתיק במחיר 33 ש"ח, אשר הזמנתי רק כדי שיהיה לי נרתיק
לקבוקי איכותי אחר שברשותי.
המוצר הגיע לאחר 20 יום, כאשר הנרתיק אינו דומה כלל לנרתיק המוצג בתמונה
ומאוד מאכזב. הקבוקי לעומת זאת שווה בדיקה כי הוא מרגיש נעים מאוד.



Cleansing blackhead remover peel off facial mask deep cleanse pores acne spot
מסכה לניקוי הנקבוביות והסרת שחורים מהפנים במחיר 43 ש"ח כולל משלוח
אשר הגיעה אלי לאחר שבוע מיום ההזמנה.
סקירה מלאה - כאן.


Gorgeous 9K White Gold Filled Clear CZ Ball Dangle Earrings,K721
זוג עגילים במחיר 14 ש"ח כולל משלוח (למרות שהיה רשום חינם).
הגיע אחרי חודש וחצי. לא מומלץ לקניה.


עד כאן לפעם זו.... להתראות בפוסט חודש אפריל.



מקווה שאתם מעבירים את זמנכם בנעימים. חג שמח ומועדים לשמחה!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה