יום שישי, 25 באפריל 2014

MakeupGeek - רכישת צלליות מרץ 2014


לאוסף צלליות MakeupGeek שלי מצטרפים עוד כמה גוונים
ואו-טו-טו תהיה לי פלטה מלאה ראשונה. אני כל כך מרוצה
מהצלליות שאני ממשיכה לרכוש מספר צלליות אחת לחודש או
חודשיים ועדיין לא מספיקה לבדוק ולנסות את כולן.





כבר כתבתי בעבר על הדיופים של מאק באתר MakeupGeek. להלן הקישור הישיר
לדף המפורט The List of MAC Dupes for Makeup Geek Eyeshadows.

מחיר כל צללית בפאן 5.99$ ועלות המשלוח אשר הגיע לאחר שבועיים מתאריך
ההזמנה, הוא 6$. להלן הצלליות להזמנה זו:

Makeup Geek Eyeshadow Pan - Moondust
צללית בגוון אפור חום כסף מטאלי (silver taupe),
דיופ של MAC Smoke and Diamonds



Makeup Geek Eyeshadow Pan - Peach Smoothie
צללית בגוון בז' אפרסק בהיר עם גימור מט רך, דיופ של MAC Samoa Silk
צללית מצוינת לחימום העין, נרכשה בהמלצתה של Efrat Itah.


צללית בגוון סגול בהיר ועמום, דיופ של MAC Shale



Makeup Geek Eyeshadow Pan - Graphite
צללית אפורה בנצנוץ כסוף, דיופ של MAC Night Divine


Makeup Geek Eyeshadow Pan - Mermaid
צללית מטאלית ירוקה עם נצנוץ מוזהב, דיופ של MAC Steamy


Makeup Geek Eyeshadow Pan - Drama Queen
סגול-חציל כהה בגימור שימר, דיופ של  MAC Beauty Marked


צללית מיוחדת בגוון ירוק מטאלי, מתכתי עמוק


Makeup Geek Eyeshadow Pan - Sea Mist
צללית בגוון טרקיז מנצנץ, דיופ של MAC Aquadesiac



Makeup Geek Eyeshadow Pan - Nautica
צללית כחולה מהממת עם גימור מנצנץ


וקצת סווטשים (עם פלאש):


הפלטה הראשונה (והכמעט מלאה) שלי:


יש לי כמה וכמה סוגי צלליות איכותיות, אך על הצלליות של MakeupGeek
אני ממליצה בביטחון מלא... הן נפלאות!
על צלליות ומוצרים אחרים שרכשתי מהאתר תוכלו לקרוא כאן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה